آتش سوزی مجدد در خوابگاه دانشجویی دختران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی خوابگاه دانشجویی دختران خبر داد و گفت: این حادثه ۱۰ نجات یافته داشت.

آتش سوزی مجدد در خوابگاه دانشجویی دختران

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۲:۰۹ بامداد حادثه آتش سوزی در خوابگاه دانشجویی در خیابان جمالزاده به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک ساختمان ۶ طبقه در هر طبقه ۶ اتاق با ظرفیت ۱۰ دانشجو در طبقه اول بدلیل اتصال سیم برق کولر آبی که در پنجره طبقه اول وجود داشت این طبقه دچار آتش سوزی شد.

ملکی ادامه داد: آتش سوزی در خارج از ساختمان بود و بدلیل داشتن درب دود بر دود حاصل از آتش سوزی به طبقات سرایت نکرد و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و تخلیه دود ۱۰ دانشجو که در محاصره دود و حرارت بودند به سلامت خارج کردند.

وی یادآور شد: در چند روز گذشته نیز شاهد آتش سوزی خوابگاه دانشجویی بودیم که در آستانه آغاز سال تحصیلی ایمن سازی این مراکز و سایر مراکز دانشجویی مهم است و سازمان آتش نشانی در این زمینه آمادگی دارد با انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه ایمن سازی مراکز آموزشی اقدام کند.

منبع: مشرق
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    از مسمومیت به اتش سوزی !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد