دستگیری زنی که در 3 روز 3 نفر را کشت

زنی که در طول 3روز یک زن و 2مرد را به قتل رسانده بود، توسط پلیس نیاگارا دستگیر شد.

دستگیری زنی که در 3 روز 3 نفر را کشت

به نقل از دیلی‌میل، چند روز پیش جسد زنی 60ساله در خانه‌اش در شهر تورنتوی کانادا در حالی پیدا شد که بررسی‌ها نشان می‌داد وی با چندین ضربه چاقو به قتل رسیده است.

از همان زمان تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز شد و درحالی‌که هنوز ردی از عامل جنایت به‌دست نیامده بود، 24ساعت بعد پلیس در جریان کشف جسد مردی به نام لنس کانینگهام 47ساله قرار گرفت. این مرد نیز با ضربات چاقو در پارکی در نزدیکی آبشار نیاگارا به قتل رسیده بود.

بررسی‌ نحوه قتل‌‌ها و سرنخ‌های موجود نشان می‌داد که این‌ دو توسط یک نفر به قتل رسیده‌اند و عامل جنایت یک نفر است. بنابراین تحقیقات گسترده‌ برای شناسایی قاتل ادامه یافت تا اینکه در روز سوم زنی به نام ماریو بیلیچ، 77ساله در یک پارکینگ در همیلتون هدف حمله قرار گرفت و با ضربات متعدد چاقو مجروح شد. وقتی پلیس راهی محل حادثه شد، زن 77ساله به بیمارستان منتقل شده بود و دقایقی بعد به‌دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

خیلی زود معلوم شد که سومین قربانی نیز از سوی همان قاتلی به قتل رسیده که پلیس در تعقیب او بود. دوربین‌های نظارتی لحظه کشته ‌شدن آخرین قربانی را ثبت کرده بودند و نشان می دادند که عامل جنایات زن 30ساله‌ای به‌ نام سابرینا کالدهار است‌که با پرسه‌زدن در خیابان‌ها، سوژه‌هایش را به‌صورت تصادفی انتخاب کرده و با حمله به آنها، با ضربات چاقو به قتل می‌رساند.

او بعد از آخرین جنایت به فروشگاه رفته و برای خودش لباس تازه خریده بود. بدین‌ترتیب با تعقیب وی، پلیس توانست او را در هتل برلینگتون دستگیر کند.

براساس این گزارش هنوز انگیزه زن جوان از این قتل‌‌ها مشخص نشده و تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد. در همین حال پلیس به‌دنبال این است که آیا قربانیان دیگری نیز در این پرونده وجود دارد یا خیر.

منبع: همشهری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد