قتل زن جوان به دلیل توهمات شوم مرد مسلح

مردی آمریکایی که پس از مرگ برادر دوقلویش دچار توهمات عجیبی شده بود به اتهام قتل بی‌رحمانه زنی جوان دستگیر شد.

قتل زن جوان به دلیل توهمات شوم مرد مسلح

به نقل از میرر، ساعت 5:30 بعدازظهر دوشنبه گذشته به وقت محلی، پلیس ایالت تنسی آمریکا در جریان کشف جسد زنی به‌نام آلیسا لوکیتس 34ساله در منطقه گرین‌وی‌میل قرار گرفت. ماموران پس از حضور در این منطقه جنگلی با جسد غرق خون زنی جوان که به ضرب گلوله کشته شده بود، مواجه شدند.

یکی از شاهدان گفت که درست قبل از اینکه صدای گلوله شنیده شود، فریاد زنی را شنیده بود که از مردم کمک می‌خواست و فریاد می‌زد: «او می‎خواهد به من تجاوز کند.» 

شاهد دیگری هم گفت که بعد از شنیدن صدای گلوله، فردی را با لباس‌های خون‌‌آلود دیده که با سرعت و هراسان می‌دوید، خود را به‌خودروی خاکستری‌‌رنگی رساند و سوار بر آن از محل دور شد. او شماره پلاک خودروی خاکستری‌رنگ را در اختیار پلیس قرار داد.

بر اساس گزارش پلیس، در بررسی دوربین‎های نظارتی مشخص شد که وقتی آلیسا (مقتول) در حال قدم زدن در پیاده‌راه پارک ‌جنگلی بوده، مردی از میان خودروهای پارک شده بیرون آمده و به تعقیب او پرداخته است.

در ادامه قاتل 29ساله که پل پارک نام دارد در خانه‌اش دستگیر شد. او به قتل زن جوان اعتراف کرد و گفت: 3سال پیش برادر دو قلویم را از دست دادم. او ناگهان خودکشی کرد و بعد از مرگ او، همیشه با توهمات شومی دست و پنجه نرم می‌کردم؛ توهماتی که از من می‌خواستند جان آدم‌ها را بگیرم.

او ادامه داد: روز حادثه وقتی از خانه بیرون آمدم، افکار شوم باز هم به ذهنم هجوم آوردند. برای همین به پارک جنگلی رفتم و با دیدن مقتول او را به قتل رساندم.  با اعتراف قاتل روانی  وی قرار است به‌زودی در دادگاه حاضر شود.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد