پرونده ۶ متهم به قتل برای محاکمه به دادگاه رفت/ قتل پسر ۲۳ ساله در کمپ ترک اعتیاد

کیفرخواست متهمان دو پرونده قتل از سوی بازپرس دادسرای جنایی تهران صادر و برای محاکمه به دادگاه کیفری تهران فرستاده شد.

پرونده ۶ متهم به قتل برای محاکمه به دادگاه رفت/ قتل پسر ۲۳ ساله در کمپ ترک اعتیاد

قتل به خاطر وام

نخستین پرونده 30 دی سال 1402 با کشف جسد سوخته مرد میانسالی در یکی از خیابان‌های قلهک تشکیل شد.

وقتی تیم جنایی به دستور بازپرس محسن اختیاری به محل حادثه رفت خیلی زود هویت مقتول شناسایی شد.

در ادامه زن میانسالی که با مقتول دوست بود، گفت: مدتی قبل با مقتول آشنا شدم، او بدهی داشت و دنبال وام بود من یکی از دوستانم به نام پرویز را به او معرفی کردم تا در رابطه با وام به او کمک کند و می‌دانم آخرین‌بار هم باهم بوده‌اند.
وقتی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پرویز را دستگیر کردند او ضمن اعتراف به قتل گفت: من ضامن مقتول شدم و قرار شد وقتی وام را گرفت با هم تقسیم کنیم اما او وام را گرفت و سهم مرا نداد.

سر همین مسأله باهم دعوایمان شد. او با چاقو به من حمله کرد و من چاقو را گرفتم و ضربه‌ای به او زدم. بعد هم با طنابی که داخل خودرو بود، او را خفه کردم و جسدش را به خرابه‌ای در قلهک بردم و به آتش کشیدم.
 از آنجایی که دو پسر و یک دختر مقتول خواهان قصاص بودند، بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، کیفرخواست او را به اتهام مباشرت در قتل عمدی صادر کرد.

بیشتر بدانید: قتل زن جوان به دلیل توهمات شوم مرد مسلح

قتل در کمپ

دومین پرونده مربوط به قتل پسری معتاد بود که 23 فروردین امسال، بدن نیمه‌جانش به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شد، اما جان باخت.

معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که روی بدن او آثار کبودی و شکستگی دیده می‌شود و فرضیه قتل به خاطر ضرب و جرح مطرح شد.
تحقیقات ابتدایی نیز نشان می‌داد روز قبل از این جنایت، پسر جوان به درخواست خانواده‌اش برای ترک اعتیاد به کمپی در منطقه کن منتقل شده است. تیم جنایی راهی کمپ شده و با بازبینی دوربین‌های مداربسته کمپ، مشخص شد که اعضای کمپ ترک اعتیاد، مقتول را بشدت کتک زده‌اند. بدین ترتیب 5 متهم اصلی که یکی از آنها مدیر کمپ بود به اتهام مشارکت در قتل عمدی دستگیر شدند و کمپ نیز تعطیل شد.

روز گذشته کیفرخواست متهمان از سوی بازپرس محسن اختیاری صادر شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد