242 محکوم افغان به افغانستان منتقل شدند

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی ایران گفت: با توافق وزاری دادگستری ایران و افغانستان، امروز از مرز دوغارون 242 محکوم افغان به افغانستان منتقل شدند.

242 محکوم افغان به افغانستان منتقل شدند

به گزارش مشهد فوری ، محمود عباسی روز شنبه داشت: بر اساس توافق صورت گرفته میان ایران و افغانستان، قرار است حدود 700 نفر از محکومان افغان تا پایان امسال به کشور متبوع خود منتقل شوند که هفته گذشته نیز 201 محکوم به افغانستان بازگردانده شدند و در مجموع 443 نفر تاکنون انتقال یافته اند.

وی ادامه داد: این محکومان در پی اعزام هیات کنسولی افغانستان به جمهوری اسلامی ایران و شناسایی محکومان در استان های یزد، فارس، اصفهان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و تهران به کشور خود منتقل شده اند.

معاون وزیر دادگستری اضافه کرد: از مجموع زندانیان منتقل شده در این مرحله، 87 نفر از یزد، 21 نفر از هرمزگان، 65 نفر از فارس و 69 نفر از سیستان و بلوچستان هستند.

عباسی خاطرنشان کرد: اتهام بیشتر این محکومان، قاچاق مواد مخدر و ورود غیرمجاز است و این افراد در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان بین دو کشور بازگردانده می شوند و باید ادامه محکومیت خود را در کشور خود بگذرانند.

رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی یادآور شد: وزیر دادگستری افغانستان دو ماه قبل به دعوت وزیر دادگستری کشورمان به ایران آمد و انتقال محکومان نتیجه توافق وزرای دو کشور است و به زودی تعداد بیشتری از این محکومان به افغانستان منتقل خواهند شد.

عباسی تصریح کرد: این حجم از انتقال محکومان در کشور مسبوق به سابقه نبوده و در پرتو دیپلماسی فعال حقوقی و قضایی کشور صورت گرفته است.

معاون وزیر دادگستری با قدردانی از روسای کل دادگستری ها، دادستان ها و مدیران کل زندان های استان های یادشده انتقال این محکومان را حاصل هماهنگی و همکاری تنگاتنگ قوه قضاییه، وزارت امور خارجه، سازمان زندان ها و دیگر نمایندگان عضو کمیته انتقال محکومان دانست.ا

2034

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد