فرمانده انتظامی مشهد:

ربوده شدن کودک مشهدی واقعیت ندارد

سرهنگ اکبر آقابیگی ضمن تکذیب خبر ربوده شدن کودک مشهدی در حوالی شهرک شهید رجایی، از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات را از منابع موثق دریافت کنند و به هر خبری که درفضای مجازی منتشر می شود اطمینان و توجهی نکنند.

ربوده شدن کودک مشهدی واقعیت ندارد

به گزارش مشهد فوری ، روزگذشته پیامی با عنوان « دزدیده شده کودک خردسال مشهدی در شهرک شهید رجایی» در فضای مجازی و برخی کانال ها منتشر و پس از آن بین کاربران دست به دست شد.

*انتشار شایعه در فضای مجازی دو سوته!

در ادامه متن این خبر مجازی که هیچ منبعی آن را تایید نکرده بود و به پیوست آن هم یک کلیپ منتشر شده بود،آمده بود « پسر بچه فوق دوشنبه شانزدهم اردیبهشت(ماه جاری) در شهرک رجایی مشهد از مقابل منزل ربوده شده است.این پسر بچه که مهدی نام دارد ساعت ۹شب توسط خانمی که در فیلم دیده می شود با استفاده از یک دستگاه پراید سفید در محدوده قله ساختمان ربوده شده است».

*رئیس پلیس مشهد خبر را تکذیب کرد

در ادامه خبرنگارمابرای بررسی صحت ماجرا با رئیس پلیس مشهد تماس گرفت که در پی آن سرهنگ اکبرآقا بیگی پس از بررسی ماجرا عنوان کرد: موضوع از کلانتری محل استعلام گرفته و مشخص شد به هیچ عنوان ماجرای ربوده شدن کودک خردسال صحت ندارد و پشت ماجرا چیز دیگری است.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه تصریح کرد: براساس گزارش دریافتی چهاردهم اردیبهشت ماه گذشته فردی با مراجعه به کلانتری شهید رجایی مدعی می شود که همسر و فرزندش ربوده شده اند.
برهمین اساس و باتوجه به اهمیت ماجرا و وظیفه سازمانی که همکاران ما در مواجهه با برخی جرایم حساس و دارای اهمیت دارند، بررسی موضوع به سرعت در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام چندین ساعت کارفنی و پلیسی روی اظهارات و ادله ارائه شده، همکاران ما دریافتند که به هیچ عنوان موضوع آدم ربایی درکار نیست و پشت پرده ماجرا اغفال(گول زدن) نهفته است.

*به منابع نامعتبر اطمینان نکنید

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد که باتوجه به گستردگی فضای مجازی و آسان بودن تولید محتوا و انتشار آن به هیچ عنوان اخبار و اطلاعات خود را از منابع نامعتبر دریافت نکنند و به آن مطلب اطمینان نکرده و حتی آن را انتشار ندهند چرا که این کار باعث ایجاد یک شایعه در جامعه و عواقب ناخوشایند احتمالی خواهد شد. رئیس پلیس مشهد بیان داشت: پلیس به هیچ عنوان با افرادی که باانتشار اخبار کذب در جامعه باعث بروز التهاب می شوند مماشات نخواهد کرد و با آنها برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

منبع: قدس

2222

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد