پیدا شدن مردی با سه آلت تناسلی/ پزشکان انگلیسی چه می‌گویند؟

پزشکان در بریتانیا می‌گویند مردی را یافته‌اند که در اثر یک وضعیت فوق‌العاده خاص دارای ۳ آلت تناسلی بوده است.

پیدا شدن مردی با سه آلت تناسلی/ پزشکان انگلیسی چه می‌گویند؟

به طور شگفت‌انگیزی این مرد ممکن است هرگز از آناتومی منحصر به فرد خود اطلاع نداشته باشد، چرا که این کشف تنها پس از فوت او و اهدای جسدش به منظور انجام تحقیقات علمی انجام شد.

یورونیوز در گزارشی نوشت: داشتن ۳ آلت تناسلی با عنوان «تری‌فالی» (Triphallia) شناخته می‌شود. در میان انسان‌ها برای اولین بار چهار سال پیش بود که چنین وضعیتی در یک پسر سه‌ماهه در عراق ثبت شد.

فرد بریتانیایی دومین مورد ثبت‌شده سه‌آلتی و اولین مورد در یک مرد بالغ است. این مرد سفیدپوست که به هنگام مرگ ۷۸ سال داشته است، از قدی حدود ۱.۸۰ و جثه‌ای متوسط تا درشت برخوردار بوده است.

به گفته پزشکان اندام تناسلی خارجی او کاملاً طبیعی به نظر می‌رسید. با این حال وقتی که محققان جسد او را تشریح کردند، متوجه شدند که او دو آلت تناسلی پنهان دیگر نیز دارد.

ّتحقیقات بیشتر نشان داد که مجرای ادرار او از هر دو آلت تناسلی اولیه و ثانویه عبور می‌کند. آلت تناسلی دوم او اگرچه اندازه‌ای کوچک‌تر از آلت تناسلی اول داشت، اما همچنان سه بافت اصلی آلت تناسلی یعنی جسم غاری، جسم اسفنجی و کلاهک را دارا بود.

سومین آلت تناسلی مرد که دقیقاً در پشت آلت تناسلی دوم قرار داشت، فاقد اتصال به مجرای ادرار همراه با جسم اسفنجی بود. پزشکان می‌گویند آلت تناسلی اصلی مرد در حالت غیرنعوذ حدود ۷.۶ سانتی‌متر و دو آلت تناسلی ثانویه و ثالث او حدود ۳.۸ سانتی‌متر طول داشتند. به طور کلی فردی که با اندام‌های اضافی زنده می‌ماند، بی‌سابقه نیست. هرچند تا کنون در اکثر موارد پزشکان شاهد تنها یک اندام مشابه ثانویه بوده‌اند.

پیدا شدن مردی با سه آلت تناسلی/ پزشکان انگلیسی چه می‌گویند؟

نحوه قرارگیری سه آلت تناسلی در بدن فرد با شماره‌های ۶، ۱۰ و ۱۸Buchanan, et al/Journal of Medical Case Reports

آلت تناسلی از بافتی به نام توبرکال یا برجستگی تناسلی ایجاد می‌شود که یک برجستگی بافتی در ابتدای شکل‌گیری آلت تناسلی انسان در دوره جنینی است.

محققان اعتقاد دارند که آلت تناسلی چندگانه معمولاً توسط جهش‌های ژنتیکی در اوایل رشد جنین ایجاد می‌شود و جهش‌های ژنتیکی مرد ممکن است باعث سه برابر شدن برجستگی‌های تناسلی او شده باشد.

به دلیل قوانین اهدای جسد در انگلستان، محققان نمی‌توانند به هویت یا سابقه پزشکی این مرد دسترسی پیدا کنند. با این حال آنان در مورد تأثیر داشتن آلت‌های اضافی بر زندگی وی حدس‌هایی می‌زنند.

به عنوان مثال، به دلیل نبود هیچ چیز عجیب و غریب خارجی مطمئناً این امکان وجود دارد که مرد و شریک‌های عاطفی‌اش زندگی جنسی نرمالی داشته‌اند بدون اینکه شک کنند چیزی اشتباه است.

در عین حال به لحاظ پزشکی داشتن آلت‌های تناسلی متعدد اغلب می‌تواند باعث مشکلات سلامتی مانند انسداد ادرار یا اختلال نعوظ شود. همچنین این امکان وجود دارد که در حین رابطه جنسی آلت تناسلی اضافی او، اگر توانایی نعوذ را داشته، باعث به وجود آمدن درد در بدنش شده باشد.

نتایج مطالعات تازه در نشریه علمی «Journal of Medical Case Reports» منتشر شده است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    10

    لازم است علما احکام شرعیشو مشخص کنند. مثلا حالا که جامع الطرافه به کدام سو ..... بکنه.

  • اسد اله
    8

    هر کدوم هم که بخواد ۴ تا همسر اختیار کنه میشه ۱۲ تا

  • ناشناس
    11

    علما در این مورد چه حکمی میدهد ؟این مرد از لحاظ شرعی در ان واحدچند زن باید بگیرد ؟خخخخخخخ

  • ناشناس
    6

    کار کاره اینگلیس مکار استدر همین موضوع رد پای اثر این اینگلیسی ها هست تمانم مشکلات خاور میانه و ایران زیر سر اینگلیسی ها است ...

  • ناشناس
    1

    چه خبر مهمی!!

  • جواد
    1

    آلت زاپاس داشته بنده خدا.

  • مهرداد سربندی
    0

    چه گیس و گیس کشی بشه اونجا

  • ناشناس
    0

    چند سال پیش ما دو تا اونهو هر دو خارج از پوست مشاهده کردیم

  • ناشناس
    2

    اینها همش شایعه است مگر اینکه با تصویر ثابت کنند

  • M
    0

    زمان عملیات کی به کی بوده

  • ناشناس
    1

    خوش به حالش

  • ناشناس
    5

    کار خود انگلیسی ها است که یکی از آنها برای خود دولتمردان انگلیسی است یکی برای اسراییلی ها و دیگری حواله دولت بایدنِِ...است

  • ناشناس
    2

    باید از مراجع در این رابطه استفسار کرد .

  • محسن
    0

    وسط این همه خبر مهم عجب خبر دست اولی بود ...‌‌خسته نباشید...فقط موندم حالا ما چه خاکی تو سر کنیم...

  • ناشناس
    1

    یعنی این خبر از گرونیه هفتگی جنسا و خیلی اخبار مهم بدبختی مردم ایران مهم تره؟؟؟؟ شما مردم این سرزمینو چی فرض کردین؟؟

  • ایران من
    0

    کدومش وظیفه اصلی رو انجام میده،همونو نگه دارین،بقیه رو قطع کنید

  • ....
    0

    بیشترین عامل این مشکلات جهش ژنی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد