LG تلویزیون های OLED را به اوج می برد

کمپانی LG بزرگترین سازنده پنل های تلویزیونی OLED در جهان، به طور شگفت انگیزی به توسعه و افزایش خطوط تولید خواهد پرداخت!

LG تلویزیون های OLED را به اوج می برد

کمپانی LG بزرگترین سازنده پنل های تلویزیونی OLED در جهان، به طور شگفت انگیزی به توسعه و افزایش خطوط تولید خواهد پرداخت! این شرکت کره ای به تازگی اعلام کرده است که برای افزایش تولید آستین بالا زده است؛ بر خلاف بازار داخلی کشورهایی همچون ایران که به کاهش تولید، افزایش قیمت و کاهش فرصت های شغلی دچار هستند، کشورهای در حال توسعه در حال بالا رفتن ظرفیت تولید و حتی کاهش قیمت محصولات خود هستند.
ال جی الکترونیک اعلام کرده است که تا سال 2021 تولید سالانه خود را تا 6 برابر افزایش خواهد داد. تولید تلویزیون و پنل های OLED تولید شده توسط LG در سال 2017 برابر با 2 میلیون واحد بوده که در سال 2018 به 3 میلیون دستگاه افزایش خواهد یافت. در نتیجه روند رو به رشد LG آن را تا سال 2021 به 10 میلیون تلویزیون در سال خواهد رساند. در حال حاضر در جهان سالانه بیش از 200 میلیون تلویزیون در سال فروخته می شود.

تحلیلگران اعلام کرده اند در حال حاضر 50% از فروش تلویزیون های جهان به پنل های OLED اختصاص دارد که البته همه آن مربوط به LG نبوده و 13 تولید کننده شریک این کمپانی از جمله سونی، فیلیپس، پاناسونیک و Bang & Olufsen در این زمینه فعال هستند. این شرکت ها امیدوار هستند تا فروش پنل های OLED در جهان را به 70% برسانند که البته در این میان رقبای بسیاری از جمله بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان، سامسونگ، را پیش رو خواهند داشت که با تکنیک QLED با آنها رقابت خواهد کرد. LG Display در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری حدود 18 میلیارد دلاری در تکنولوژی OLED تا سال 2020 است. این شرکت در حال حاضر یک کارخانه OLED 10.5G را تاسیس می کند که قادر است تلویزیون OLED بزرگ با رزولوشن 8K را تولید کرده و یک کارخانه دیگر 8G را در چین معرفی خواهد کرد.

منبع: شهر سخت افزار

729

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد