سردار قاآنی: دیوار اطراف اسرائیل را خراب خواهیم کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان گونه که گفته‌ایم استخوانهای آمریکا را می‌شکنیم و صدای شکستن استخوان‌های آمریکا در زمان مناسب خودش شنیده خواهد شد.

سردار قاآنی: دیوار اطراف اسرائیل را خراب خواهیم کرد

سردار اسماعیل قاآنی ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت شهدای بدر و خیبر که این مراسم به یادبود آنان برگزار شده فرصتی مغتنم برای احترام و بزرگداشت شهدای والامقامی همچون شهید شوشتری نیز است که در خراسان رضوی در زمینه انقلاب پیشرو بودند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خانواده شهدا نیز به اندازه خود شهدای انقلاب اسلامی در مسیر پیروزی نظام و انقلاب از جان مایه گذاشته و از همه چیز خود گذشتند.

سردار قاآنی افزود: در واقع خانواده شهدا همچون همسران و مادران شهدا، بار سنگین رسالت شهدا را در زندگی ادامه دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران همچنین خاطرنشان کرد:‌ انصافاً از زمانی که دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شدند تحول عظیمی در این زمینه انجام شده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد: انقلاب اسلامی ما نقطه شروع و کانون یک تحول بزرگ در منطقه بود، به فرموده رهبر معظم انقلاب این انقلاب استمرار بعثت بود و به همان دلیلی که با پیامبر(ص) برخوردهای تند می‌شد، از روز اول این انقلاب نیز تمام قدرت‌های دنیا با ما مقابله کردند.

سردار قاآنی افزود: اما این انقلاب تا به امروز اداره شد و هر کجا به آن هجمه‌ای وارد می‌کردند امام(ره) از موضع رهبری در جایگاه فرماندهی نیز قرار می‌گرفت، دوره دفاع مقدس اول جنگ تحمیلی بود و امام این‌ جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس تمام ملت برای حفظ نظام بسیج شدند خاطرنشان کرد: در این وضعیت تمام این میدان جنگ را به طور بی‌سابقه‌ای به یک دانشگاه تبدیل کردند، دانشگاهی که هنوز هم هر روز دانشجو می‌پذیرد و بهترین دانشجویان میدان مقاومت را دارد.

سردار قاآنی با بیان اینکه شهدای ما نیز اول دانشجوی این دانشگاه بودند و پس از شهادت حکم استادی گرفتند، افزود: همه شهدای ما هم دانشجوی این دانشگاه بودند وهم استاد، امروز زیر نظر این استادان میلیون‌ها انسان در حال تربیت شدن هستند. این سرمایه بزرگ دفاع مقدس، شهدا، خانواده‌هایشان و مکتب‌شان امروز جزو بهترین مکتب‌هاست‌، هر انسانی که می‌خواهد عزیز باشد، حس می‌کند باید در این مکتب درس بخواند.

وی با بیان اینکه امروز زیر نظر استادان مکتب امام راحل، مقاومت نیرو‌های مقاومت در سراسر جهان با دست خالی در مقابل مستکبران تا دندان مسلح، دیدنی و ستودنی است، تصریح کرد: نیرو‌های مقاومت فلسطین و یمن سرافراز که با دست خالی موشک می‌سازند و رژیم سعودی را مورد هدف قرار می‌دهند، رهرو مکتب امام و شهدا انقلاب هستند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه اگر چه رزمندگان یمنی هیچ رسانه‌ای در اختیار ندارند، اما دنیا را شگفت‌زده کرده‌اند، گفت: این رزمندگان در کمتر از ۱۰ روز ۸ عملیات موفقیت آمیز را بر روی مراکز رژیم سعودی انجام دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مستکبران جهان مانند آمریکا و اسرائیل از همیشه ضعیف‌تر شده‌اند، افزود: با اینکه همه امکانات دنیا در اختیار اسرائیل است، اما در حال کشیدن دیواری دور کشورش به عرض یک متر و ارتفاع ۶ متر است تا در امان بماند، مطمئن باشند که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن اگر دشمنی نکند دشمن نیست و آمریکا با ترور سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی، جنایتکار بودن خودش را به جهانیان اثبات کرد، افزود: گفته ایم استخوان‌های آمریکای جنایتکار را می‌شکنیم و صدای شکستن آن به موقع به گوش خواهد رسید.

سردار قاآنی گفت: امروز شاهد هستیم که آمریکا با مشکلات داخلی فراوانی روبه‌رو‌ست و بعد از شهادت سردار سلیمانی نیز شاگردان و مریدان مکتب ایشان اعلام کردند استخوان‌های آمریکا را درهم خواهیم شکست.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 96
  • کاربر ناشناس
    0

    چقدر با این شعارها برای کشور ما مشکلات درست کرده اید ....بسه دیگه

  • دوربین
    0

    فقط خیلی دیگه خورد نکنید؟ چند تا موشک میلیاردی رو زدید تو 4 تا تیر تخته اونم توی یک پایگاه خالی!! ؟؟از موقعی که دیدید بایدن باج بده نیست باز کری خونی ها شروع شده

  • شهروند۱
    0

    دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن همش دشمن سردار بلایی که مسئولین بر سر مردم ایران آوردن آمریکا و اسراییل انجام نداده

  • واکینگ اون ایر
    0

    مرغ شده 30 تومن . برنج ایرانی شده 33 تومن . و .............. شماها دارین استخوانهای ایرانیان رو میشکونین نه آمریمایی ها رو . داری راه رو اشتباه میری عزیز

    نظرات شما -
    • ح
      1

      ا مثل حرفهای دیگه شعار هست ....ناراحت نباش

  • رضا.
    0

    سردار لطفا اگر هم کاری میخواهید بکنید اعلام یا تهدید نکنید میترسم آمریکا شما را هم بزنند

  • کاج
    0

    چهل و سه ساله اینو میشنویم!!! خدا نه شما را می کشه نه یهودی‌ها ،ملت ایران در فقر و گرسنگی و بدبختی مشاوره ......

  • د
    0

    فعلا که تا توانستید خانه مردم ایران را خراب کردید به خدا اد ن دنیا ازتون نمی گذاریم

  • کاربر ناشناس
    0

    بیاری امامزمان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      امام زمان اگه میخواست کمک کند تو جنگ خودمون واجب تر بود شما فکر میکنید امام زمان فقط برا کشت وکشتار ظهور میفرماید

  • محمود
    0

    فعلا که استخوانهای خودم خرد شده زیاد از حرفها شنیدن مردم دیگه تکراری. نه بابت حاج قاسم جوابی دیدیم نه فخری زاده وحر ف زیاد شنیدیم.ولی عمل صفر

  • علی
    0

    بابا بیخیال غلاملی هم تو سازش میگفت .حالا که استخوانهای مردم ایران را زیر بار فشار سهمگین زندگی بدون جنگ وخونریزی خرد کردند شما هم مالی نیستی بیخود حلق وگلو خودتو پاره نکن شمایی که نمیتونید جلوی گرانی تورم رابگیرید که درداخل کشور تولید میشه میخواهید دیواراسرائیل را خراب کنید استخوان آمریکا را بشکنی بابا دست بردار شوخی نکن خنده داره

  • جمعه
    0

    صدای شکستن استخوان های پوک مردم ایران رو فعلا می شنویم.چقدر دروغ.چقدر حرف بی عمل. اینقدری که شما برای نابودی اسرائیل هزینه میکنید،صاحبان اصلی فلسطین یعنی ترکیه ‌و اعراب هزینه نمی کنند.کمی بفکر تعالی مردم ایران باشید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به توصیه اطباء کلسیم و مکمل های دارویی مانند ویتامین D مصرف کنید تا استخوانهایتان تراکم خود را از دست ندهد و پوک نشود!

    • جمعه
      0

      ناشناس محترم،قدرت خرید پرتغال و کینوآ و شیر و لبنیات را ندارم.مصرف زیاد قرص کلسیم هم خطرناک هست.به امید ایرانی سربلند و مردمی موفق

  • ناشناس
    0

    یا پیغمبر...خودت به داد ما برس

  • بی نظر
    0

    به نظرتون به سایزشون میخوره این حرفا

  • ح
    0

    شعار نیست حقیقته هرروز شاهد انفجار در مسیر کاروان لجستیک تروریست های امریکایی هستیم نم نم شنیده میشود ک شکست و بیرون راندن تروریست های امریکایی از سوریه عراق یمن و افغانستان اغاز شده امروز پایگاه های امریکا تبدیل ب نقطه ضعف تروریست هاشده ب برکت موشک ها بی نظیر سپاه و ارتش این ضربه ها و سخت ترازاینا و نابودکننده ب خاطر دشمنی با انقلاب شکوهمند ایران مقتدر هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      توبارویاهات بزی

  • ش.معلم
    0

    سردار عزیز تو مایه افتخار ایران و ایرانی هستی و فرا جناحی. بهتره دیوار های اطراف کشور عزیزمان را آباد کنید. بهتره سیستان مظلوم را آباد کنیدو فکری به حال مردم بیکار کردستان و کرمانشاه بکنید. مردم خودمان در داخل برای خرید مرغ در مانده اند. امکانات کشور را در داخل بسیج کنید. بخدای احد و واحد قشر کثیری از مردم از سیستم و نظام و این افکار حکام و کل حاکمیت خسته و ناراضی هستند. شما نظامی هستید و باید به فکر بالندگی کشور خود باشید.

    نظرات شما -
    • و
      0

      این جماعت فقط در کار خراب کردن هستند انتظار آباد کردن از این جماعت نداشته باش

    • ناشناس
      0

      دوست عزیز! این تقاضاهایی که بر شمردید وظیفه دولت ها است که آنها را به نحو احسن به انجام برساند نه سپاه قدس که وظیفه متحد کردن امت اسلامی علیه استکبار جهانی و نابودی اسرائیل غاصب و اقدامات نظامی برون مرزی حکومت بر عهده دارد.

    • فتاحی
      0

      این کار دولتی هست که خودمون باید رأی بهش بدیم!!!!

    • ر
      0

      اقای فتاحی شما هیچوقت به روحانی رای ندادی اصلا کسی شما بهش رای بدی مردم به رسمیت نمی شناسند مثل مجلس و دولت اینده

    • ب ر
      0

      منظورت از مردم کدوم مردمه???? مردم ما یا مردم 4 درصدی لیبرال که همه چیز و کالا میبینن حتی شرف و غیرت و انسانیت رو. مردمی که به یه لیبرال غرب گدا رای میدن و جشن و پای کوبی میکنن بعد تا شروع به تررررررر زدن میکنه میان همه تقصیر هارو میندازن گردن نظام. آره اصلا چهار سال اول همش تقصیر دولت قبل بود سه سال دوم تقصیر ترامپ سال آخرم تقصیر مجلس شورای اسلامی طفلک روحانی.طفلک آدمایی بی مسئولیتی که بهش رای دادن.

  • وحید
    0

    سنگ بزرگ علامت نزدنه ! جواب همین کشتی که زدن رو بدین !

  • ممد
    0

    شما کاری کردید مردم تو صف مرغ گوشت و روغن صف نبندند محشره همین کم داریم جنگ بشه دیگه اون موقع قحطی تمام عیار به وجود آید مردم دیگه گوشت همدیگه بخورند بشینید تو خونتون زیاد قمپز در نکنید

    نظرات شما -
    • به ممد
      0

      ممد جان تو بشین تو خونت شیرت بخور .تو بچه ای زمان جنگ ایران و عراق یادت نمییاد .اگر نه این حرفها را نمی زدی آن زمان ما این امکانات الان را نداشتیم .هشت سال مقاومت کردیم وگوشت هم را نخوردیم .والان این را بدان اگر اسرائیل و آمریکا قدرت مقابله با ایران را داشتن تا به حال جنگ را شروع میکردن .واین را بدان. ما با فکر عمل میکنیم و منتظر روزی هستیم که آنها خطائی بکنند تا پدر و مادرشان در بیاوریم.آره بچه جون نترس من هستم .نه از جنگ نه از جانبازی نه از اسارت و مفقودالاثری ونه از دوری از خانواده نمی ترسم و امید وارم روزی بشه که ایران با اسرائیل وارد جنگ بشه.که مطمئن هستم سپاه با موشکهایش کارش را تمام میکند.

  • مورچه
    0

    باچی خراب میکنی باکلنگ تیشه یا کارگرافقانی میبری خرابش کنه ۴۳ساله بااین حرفها اقتصادکشور واقتصاد مردم ایران را نابود کردین دست بردارید ۸جنگ باعث شد این همه شهیدوجانباز بدیم و۸۰سال کشور عقب افتادگی داشته باشه

    نظرات شما -
    • فتاحی
      0

      مورچه رو عوض کن خوب نیست.

    • مورچه
      0

      چی خوبه اقای فتاحی

    • ب مورچه
      0

      بنویس عاشق غرب وامریکا

    • مورچه
      0

      برپدرومادرغرب وشرق لعنت برپدرومادرکسیکه انگ میزنه لعنت تو ازاون دسته ادمهای هستی که یک نفررو اذیت کنی فک میکنی ۳میلیون کاسب شدی چی میدونی درد چیه

    • بینام
      0

      مورچه چی که کله پاچش چی باشه .حیف از آدم نیست که با مورچه دهن به دهن بشه .با این اوضاع کرونا.

  • مری
    0

    استخوان تورم را بشکنید لطفا

  • شهروند
    0

    سلام سردار به نیت تعالی شما کسی شک نداره پس بهتر کنارشکستن استخوانهای امریکای خبیث استخوان اختلاسگران ومفسدان از قبیل خاوریهاوغیره...که نرن توکانادا به ریش ملت بزرگ ایران بخندند.

  • فتاحی
    0

    اسلام پیروز است.

  • سعید99
    0

    یک نکته جهت یاداوری دوستان باید گفت و اون اینکه هر ارگان و سازمان وظیفه خودش رو داره.مسائل اقتصادی و معیشتی و تورم رو از دولتی که با رای اکثریت خود مردم انتخاب شده مطالبه کنید. مورد دیگه اینکه خبر فوری چن روزه نظرت منو چرا منتشر نمی کنی؟ نظرات من همیشه منطقی و بدون کوچکترین توهین هست اما انگار چون با نظرات شما هماهنگ نیست برا همین منتشر نمیکنید!!!

    نظرات شما -
    • خ
      0

      شما که می گویید همه کاره این ها هستند حالا دولت دارشدیم برو برادرم مردم از همه چیزی آگاهی دارند دیگه دوره این حرفا گذشته

    • بینام
      0

      فکر کنم خبر فوری کمی تا قسمتی غرض داره و سور میخوره ظرف دارو دسته روحانی .چون اکثر کسانی که بر علیه نظامیان نظر می دهند را پخش میکنند و نظرات کسانی که به نفع نظامیان نظر میدهند را منتشر نمیکند. یا در انتهای نظرات آقایون مخالف نظامیان .اظهار نظر نمی گذارند تا آنها را تودهنی بزنیم.

  • مورچه
    0

    نمیدونم چکارکنم هروقت نظرمیزارم یامیگن البانی یادست میندازن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عزیز جان نظر بده ولی دید یکطرفه نداشته باش

    • مورچه
      0

      ناشناس عزیز مث شمانظربدم خوبه یعنی حزب بادی باشم مث تو ودرهرتیترخبری ۲۰نظر متفاوت میزاری وتلاش میکنی نظردیگران راخراب کنی وخود راعقل کل معرفی کنی وبا اسم کاربرناشناس هم نظرمیزاری لطفا یک نگاه بودت بینداز ببین توی همین تیتر خبری چندتانظرگذاشتی دوست عزیز اقای کارناشناس

    • کاربر ناشناس
      0

      کاربرمورچه ،،خیلی هاناشناس هستن ناشناس صدها نفره برادر،

    • ناشناس
      0

      مورچه جان نگران نباش یه عدهای دستور بهشون رسیده تو سایتها بیان و نظرات ساندیس خورانه بذارن

  • کاربر ناشناس
    0

    سردار قاانی قول الکی ندید

  • جدیدی
    0

    سردار عزیز قبل از امدن قالیباف مردم توان خرید مرغ ویا حداقل بال مرغ داشتند ولی حالا به قول کاپیتان قالی باف پای مرغ هم نمی توانند بخرند این از دید شما تحوله ؟ تا روزی که شما سرداران نظامی نگر به پادگان ها بر نگردید اش همین است وکاسه همین وروز به روز هم بدتر خواهد شد چون براساس عقل ومنطق تا هر چیزی سرجایش نباشدهیچ کاری به سامان نمی رسد ، نظامی کارش نظامی گری است نه اقتصادگردانی و سیاستمداری .

    نظرات شما -
    • وحید
      0

      معلومه که باید سری به خودت بزنی، گرانیها مربوط به دولته چه ربطی به مجلس داره

    • بینام
      0

      جدیدی جان تو جدیدی.سر در نمی آوری .این را بسپار به قدیمی تر ها.

  • سلام
    0

    دوستان عزیز وضعیت اقتصادی مملکت چه ربطی به ارگان های نظامی داره ....اونا وظیفشون اینه که مقابل قدرتمندترین ارتش دنیا که سلطه گر هست بایستند که دارن این کارو میکنن....شما یخه دولتمردان رو بگیرید که از قضا خودتون بهشون رای دادید...احمق ترین آدم ها هم نیروی نظامی خودشو تضعیف نمیکنه مگر نه با چکمه دشمن چه آمریکایی چه داعشی روبه رو میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      البته این اونان که همجا حاضرند

  • خرید انترنتی
    0

    حاج اقا کی میشه وقتشو تعیین فرمایید اگه زودتر خراب کنید میریم زیارت بیت المقدس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      توبرو امریکا وانگلیس زیارت

    • ....
      0

      افرین برناشناس

    • ب ناشناس
      0

      ما زیارت گاهمون کربلا و مشهده. مثه اینکه زیاد انگلیس و آمریکا رفتی که آمار امام زاده های اونجارو هم داری. خخخخخخخخ

  • من
    0

    شجاعت سردار قابل تحسین است ولی در این موقعیت که ادعای دیپلماسی داریم آیا این فرمایشات نمیتواند تنش زا باشد؟

  • ناشناس
    0

    دیوارو سرپناه چند خانواده فقیر ویتیم درسیستان وهرمزگان را خراب کردند الان بیچاره.ها درچادروبی خانمان زندگی می کنند به فکربی نواها باشیم روزگارسختی دارند....

  • واقعیت را ببینیم
    0

    پای مرغ سیری چند ؟!؟!؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      الان سردار قاآنی مسئول قیمت گذاری بر دام طیور هست که میپرسی مرغ سیری چند????? اون و باید از روحانی و اون 23 میلیون نفری که فاز گفتمان بین المللی و دوستی با آمریکا برداشته بودن بپرسی.شایدم آمریکا بدونه مرغ سیری چند هرچی نباشه مسبب تمام گرفتاری ها و قیمت های فضایی آمریکاست.

    • ج
      0

      ببین ربیس جمهورتم که بهش رای داری عین خودت فکرمیکنه واقعیت میبینه،عزیزم سرداروظیفه اش بیان قیمت مرغ نیست

  • ناشناس
    0

    سردار وظیفه خودش رو خوب انجام داده داعش رو آمریکا برای جان نوامیس ما ایجاد کرد که به یاری خدا توسط سپاه قدس از بین رفت انشالله چشممون رو باز کنیم درست رای بدیم که تحریم اقتصادی آمریکا هم شکسته بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بفرمایید به کی رای بدیم

    • ن
      0

      منت کار نکرده سر کسی ندارید مردم ایران اینقدر بی غیرت نبودند که اجازه بدهند داعش نزدیک مرز ایرانم بشه کرد مردو زن از ناموسش دفاع می کرد همینجور که هست سال دارد مردم ایران غیرت دارند .بعدشم با این حماعنچت فقط بدبختی نصیب مردم ایران شده

    • ناشناس
      0

      ناشناس جان جلوی صدام را هم ارتش ومردم گرفتند هر چند به کام شما ها تموم شد والا تمام عدد شماها در اغاز جنگ ده هزار نفر هم نبودید

  • سرباز کوروش
    0

    سردار بجای خرابکاری بهتر نیست دم از آبادانی بزنیم

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      سرباز کوروش شیطان پرست مرده خوای . سرت رو از تاریخ انگلیسی بیار بیرون .

    • سرباز کوروش
      0

      خطاب به حسین... اولا که پیروزی بر تو هیچ ارزشی برام نداره دوما ب یک ایرانی یزدان پرست نگو شیطان پرست که بیشتر ب تو می‌چسبه این وصله ها،، سوم اینکه از مال عرب ها نرو بالا، اگرم رفتی ببین علی آباد برق داره،،،، عرب پرست

  • جدیدی
    0

    اقا وحید کامنت گذار یه بچه هفت ساله هم می داند که کنترل بازار وظیفه دولت است اما نابغه جان این را هم بدان که طبق قانون کنترل صحیح ودر مدار حرکت کردن حرکت کردن دولت هم وظیفه مجلس است به این خاطردر قانون امده که مجلس می تواند هریک از وزیران وحتی رئیس جمهور را استیضاح وعزل نمایدحالا نابعه جان اگر دولت به وظایفش خوب عمل نکرده وظیفه کدام دستگاه بوده که می بایست با وزیر ویا رئیس ناکارامد در دولت برخورد کند ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شک نکن که اولین فوریت مجلس استیضاح روحانی بود اما بنا به مصالح کشور که این اتفاق به تعویق افتاد و بعد از پایان ریاست جمهوری منتظر دادگاهی شدن روحانی باشید. مصلحت که میدونی چیه???? وقتی بعد هشت سال ترررررر زدن میگه چرخ اقتصاد میچرخه چرخ سانتریفیوژ میچرخه ینی این شخص که 23 میلیون رای آورده نتنها حق به جانب هست بلکه ممکنه به خاطر استیضاح مملکت رو دچار آشوب و بلوا کنه.کم نیستند احمق هایی که هنوز هم به طرفداری از این شخص می بالند.

  • ناشناس
    0

    پرچمت بالاست سردار. تا آخرین نفس جلوی ظلم ایستاده ایم. البته اگه لیبرال های چون تاج زاده و حجاریان و روحانی سنگ اندازی نکنند نابودی اسرائیل به زودی محقق خواهد شد

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      این آرای سبزمشکوکه فکرکنم کارخودتونه جناب ناشناس. دقیقا مثل آمارفیک رای دهنده ها در انتخابات

    • امیرم
      0

      دقیقا شبیه به 23 میلیون رای اشتباهی که به روحانی داده شد.

    • ناشناس
      0

      نه عزیز یه دفعه دستور میرسه که باید به فلان سایت رفت و نظر گذاشت اونوقت حمله ملخی صورت میگیره

  • ناشناس
    0

    عهد عتیق/سفر تثنیه/باب۲۸/ بخش ۵۲ و (دشمنی که از راه دور همچون عقاب آمده) تو را در تمامی دروازه هایت محاصره کند تا دیواره های بلند و حصین که بر آنها توکل داری، در تمامی زمینت منهدم شود؛ و تو را در تمامی دروازه هایت، در تمامی زمینی که یهوه خدایت به تو می دهد، محاصره خواهد نمود. و یهود به زودی از کره خاکی محو خواهد شد.

    نظرات شما -
    • ج
      0

      افرین براطلاعاتت ،یک کسی مثل شما کامنت میذاره ادم لذت میبره یک عده داش مشتی همش ازپای مرغ حرف میزنن،که ربطی به صحبت سردارنداره وظیفه کنترل قیمت برعهده دولت ومجلس

  • جدیدی
    0

    کاربر بنام ناشناس ، کدام مصلحت ؟ اگروزیری ویا رئیس جمهوری نا کار امد است طبق قانون وبه خاطر اینده کشور باید توسط مجلس استیضاح شود واگر مشکلی ندارد پس تهمت زدن وچوب لای چرخ ان گذاشتن بر مبنای کدام مصلحت‌است ؟؟؟ البته تهدید به محاکمه وزندان وحصر هم که کرده اید توفیقی است که در نظام اسلام شامل همه روسای جمهور کشور شده است وبرای روحانی هم طبق معمول دوراز ذهن نیست از بنی صدر گرفته تا موسوی وهاشمی وخاتمی واحمدی نژاد وایضا روحانی که همه این رئیس جمهورها خائن وضد دین وحکومت بوده ومستحق تبعید وحصر وزندان وممنوع الخروج وممنوع تصویر و.... شده اند خسته نباشید دلاور ، کجای دنیا این گونه است ؟

    نظرات شما -
    • ج
      0

      حرفت متطقی نیست،ظاهرا نظرت درست،

  • علی
    0

    سردار جان، ما سخنگو زیاد داریم،جایگاه شما خیلی رفیع تر است،نگذارید دشمنان ملت ایران ابهت مقام شهدا رو بشکنند.!

  • ب
    0

    نمیدونم ولی کلا تو این کشور همه کس همه کاره اند بدبخت شدیم رفت تمام یکی میخواد برای ما دیوار بسازه

  • محسن
    0

    همانطور که گفتم فقط بلوف میزنید

  • علی
    0

    دوستان ;شما اگه مرغ داشتین ولی امنیت نداشته باشین بهتره یا امنیت داشته باشی ولی نون خشک بخوری?خداییش غلط میگم?

    نظرات شما -
    • ب علی
      0

      برادرمن امنیت چندنوع است .جانی.مالی اقتصادی جامع .خانواده روحی .روانی و شما بفرماید چرا ۸۲میلیون نان خشک بخورن ۱میلیون همه چیز زیر دست شون باشه صددرصد غلط گفتی

  • 1222
    0

    شما بجای خراب کردن در و دیوار اسرائیل ، بیائید با نیروهایتان استانهای محروم و ... بسازید.

  • م
    0

    شما کارت درسته سردار ولی اگه دیوار خونه ی آقازاده های بی شرف و مسئولین کثافت و فاسد رو اول خراب کنی 80میلیون ایرانی میان پشتت

  • محسن
    0

    یواش فقط

  • ناشناس
    0

    ازش بالا برید چرا خراب کنید فعلا" که اگر شنونده بودی صدای شکستن استخوانهای ملت را میشنیدی لابد دور شنو هستی

  • مرادی
    0

    با تراکتورای چینی هست تو کارخونه تبریز سرهم میکنید اگه با اونا بونید کاری کنید. پشت میکروفون ای میشه حرف زد....

  • کاربر ناشناس
    0

    خو ب بسه دیگه

  • سرباز کوروش
    0

    اول ها که میگفتین اسرائیل باید نابود بشه، حالا میخواین دیواراشو خراب کنین... تعادل ندارین شماهم

  • داروغه
    0

    اول دیوار کاخ های مسئولین را خراب کنید بعد

  • کوروش
    0

    سردار ساقیت کیه بخدامردیم ازخماری عجب جنسی بهت داده!

  • الن
    0

    چرا باید خرابش کنی؟ چرا ما باید دشمن اسرائیل باشیم؟ چه باورکنید و چه باور نکنید نسل اول اسرائیلی ها همه مرده اند و نسل دوم انها نیز در حال مرگ هستند و صلح پایدار در فلسطین برقرا خواهد شد !!! فلسطینی ها هم اسرائیلی بودن را پذیرفته اند!!! شما به دنبال چی هستی؟

  • ح
    0

    منم میخوام همرو بزنم ..امریکا .المان .اقیانوس منجد شمالی.استرالیا.کویت.عربستان اتریش.اقیانوس منجمد جنوبی..فرانسه .انگلیس..هرجای که دوست داشته باشم....خخخخخ....ببخشید جو ماروهم گرفت یکم شعار دادم....

  • دانیال
    0

    ۴۲ساله دارید همین حرفارو میزنیدو هیچ گاری نکردید بسه بلوف بسه ادعا یکم به فک مردمتون باشید

  • قلندر
    0

    عصر ما عصر بلا عصر ما از غروب فصل سرد انتظار سردار با قدرت ادامه بده ما پشتتیم اسراییل باید نابود گردد فلسطین باید آزاد شود عصر خستگی عصر دوستی های مجازی عصر ما عصر گناه

  • ما
    0

    درود بر امیران و علمداران سپاه اسلام که خواب و آرامش را از غاصبان سرزمین فلسطین گرفته اند اگر تمام مسولین هم همانند شما سرداران وظیفه شناس و جان بر کف سپاه به وظایف و مسوولیت خود درست و از روی اخلاص عمل میکردند اکنون کشور در گردنه مشکلات اقتصادی زمین گیر نشده بود پاینده باشید سرادر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد