نیلوفر حامدی و الهه محمدی دوباره زندانی می شوند؟

مدیر مسئول روزنامه شرق با اشاره به احکام جدید الهه محمدی و نیلوفر حامدی می گوید: زندان رفتن دوباره این دو خبرنگار هیچ کمکی به کسی نمی کند جز اینکه اذهان جامعه و خبرنگاران را آشفته می کند لذا از مقام محترم قضایی جناب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای تقاضا دارم خودشان شخصا به مسئله این دو خبرنگار ورود و به عدم زندانی شدن دوباره آن ها کمک کنند تا موضوع به خوبی ختم بخیر شود.

 نیلوفر حامدی و الهه محمدی دوباره زندانی می شوند؟

روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه از حکم مجازات اشد (پنج سال حبس) برای نیلوفر حامدی و الهه محمدی، دو روزنامه‌نگار خبر داد که با واکنش برخی از اهالی رسانه و حقوق دان ها همراه بود. مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق می گوید: از روز گذشته که خبر احکام جدید الهه محمدی و نیلوفر حامدی از سوی سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد، هرچقدر فکر می کنم نمی توانم درک کنم که به زندان بردن دو خبرنگاری که ۱۷ ماه بازداشت بودند و ۹ ماه هم به شکل موقت آزاد و در این مدت نه یک کلمه توییت نوشته اند، نه با رسانه ای صحبت کرده اند، نه حرکتی انجام داده اند و… چه سودی دارد؟ حقیقت این است که زندانی شدن الهه محمدی و نیلوفر حامدی نه به نظام سود می رساند، نه دستگاه ضابط و نه حتی خودشان.

او ضمن بیان اینکه «بر اساس عفو اعلامی سال ۱۴۰۱ ، اعلام شد که این دو مشمول عفو رهبری می شوند»، می گوید: الان من از درک آن نکته ای عاجزم که به خاطرش این دو نفر شامل عفو نشدند. چراکه بردن آن ها به زندان سودی به هیچکس و هیچ نهادی نمی رساند و اینکه چه کسی یا چه کسانی می خواهند تا آن ها را به زندان برگردانند امر مبهمی است. امیدوارم دستگاه قضایی با درایتی که در این سال ها داشته است کمک کند تا این دو خبرنگار به زندان بازنگردند.

رحمانیان تاکید می کند: در طول مدت آزادی این دو خبرنگار، هیچ تحرکی که بتوان برداشت کرد که (به تعبیر مسئولان) این دو بر سر موضع هستند، صورت نگرفته است. به همین دلیل فکر می کنم زندان رفتنشان هیچ کمکی به کسی نمی کند جز اینکه اذهان جامعه و خبرنگاران را آشفته تر می کند این درحالیست که دستگاه قضایی خود همواره با تشویش اذهان عمومی مبارزه کرده است.

مدیر مسئول روزنامه شرق می گوید: از مقام محترم قضایی جناب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای تقاضا دارم خودشان شخصا به مسئله این دو خبرنگار ورود و به عدم زندانی شدن دوباره آن ها کمک کنند تا موضوع به خوبی ختم بخیر شود.

رحمانیان یادآور می شود: ما هم آنچه از دستمان بر بیاید انجام می دهیم و از جنبه های مختلف پیگیری موضوع هستیم. به عبارتی تلاش می کنیم درخواستمان دیده و شنیده شود و امیدوارم دستگاه های مختلف هم کمک کنند تا این دو خبرنگار دوباره به زندان بازنگردند.

منبع: شفقنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    2

    نتیجه شعار وفاق

  • ناشناس
    1

    توی مملکت ما افشای فساد بیشتر مجازات داره تا خود فساد

  • ناشناس
    4

    حقشونه که دیگه دروغ سرهم نکنن و کشوری رو به هم نریزن

  • ناشناس
    4

    به خاطر اینکه بگویند حرف وقضاوت ما درست است حتما زندانی می کنند مثل محیط زیستی ها

  • ناشناس
    0

    الان اسرائیل داره شکست میخوره. ابلین ابلین به این اقتدار بعد میگن النگوتون بدهید غزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد