ثبت ۱۲۹ بستری و ۵ فوتی کرونایی در زنجان

طبق آمار، استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ مورد مثبت بستری و ۱۲۹ مورد مثبت سرپایی از لحاظ آزمایشگاهی و فوت ۵ بیمار کرونایی در استان زنجان ثبت شد.

ثبت ۱۲۹ بستری و ۵ فوتی کرونایی در زنجان

بر اساس آخرین اخبار، استان زنجان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد که نیازمند رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز استفاده از ماسک است.

در خصوص وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ مورد مثبت بستری و ۱۲۹ مورد مثبت سرپایی ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی به ثبت رسیده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان، ۱۲۹ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده که در حال حاضر ۱۶ هزار و ۵۲۸ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مبتلا به بیماری کرونا هستند.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، مجموع موارد مثبت ابتلا به بیماری کرونا براساس یافته‌های آزمایشگاهی در استان زنجان ۲۰ هزار و ۵۴۹ مورد بوده است.

در حال حاضر ۴۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند که موارد مثبت بستری امروز (۱۹ مهرماه) ۱۸ مورد بوده و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۱۲ هزار و ۱۱۱ نفر رسیده است.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۵۵۱ نفر رسیده است.

قابل ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان، مجموع بیماران بهبودیافته و ترخیص شده نیز ۳۳۰۶ مورد گزارش شده است.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد