معاون بهداشتی علوم پزشکی زنجان:

۴۸ هزار زنجانی معادل ۷۰ درصد، واکسینه شدند

معاون بهداشتی علوم پزشکی زنجان به واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۸ هزار نفر زنجانی معادل ۷۰ درصد واکسینه شدند.

۴۸ هزار زنجانی معادل ۷۰ درصد، واکسینه شدند

محمدرضا صائینی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: طی روزهای گذشته در استان کاهش یافته است.

وی به واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون بیش از ۴۸ هزار نفر زنجانی در این بازه زمانی واکسینه شدند معادل ۷۰ درصد واکسینه شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه از هفته آینده سالمندان بالای ۶۵ سال سن در استان واکسینه می‌شوند، گفت: افراد باید در سامانه سیب ثبت نام کنند.

صائینی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۴۴۶ بیمار کرونایی بر اثر ابتلا به در استان فوت کردند، تاکید کرد: بخش سرپایی بیماری در استان رومد کاهشی داشته و نسبت به هفته گذشته شمار مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه میزان بستری‌های بیماری در استان زنجان به صورت قطره چکانی کاهشی است، ابراز کرد: در این میان شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره، ابهر و خدابنده در وضعیت نارنجی بوده و شهرستان‌های طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: مردم باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

منبع: مهر

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد