چهار تن گوشت فاسد در زنجان معدوم شد

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: طی ایام نوروز ۹ اکیپ بازرسی دامپزشکی استان زنجان نظارت های لازم را از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی و طیور را داشتند و چهار تن گوشت فاسد معدوم شد.

چهار تن گوشت فاسد در زنجان معدوم شد

محمد باقر حاج کاظمی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت در محل استانداری زنجان، افزود: طی ایام نوروز ۹ اکیپ بازرسی دامپزشکی استان زنجان به‌صورت ۲ شیفت نظارت لازم از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی و طیور و قصابی‌ها و کشتار گاه‌ها داشتند.

وی اظهار کرد: در همین راستا بیش از سه هزار و ۹۳۰ کیلوگرم گوشت و فرآورده دامی فاسد در استان زنجان طی تعطیلات عید نوروز معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: ۲ واحد مرکز عرضه فرآورده‌های دامی و طیور در استان زنجان پلمب و سه واحد هم به مرجع قضائی معرفی شد.

حاج کاظمی بابیان اینکه در کشتارگاه‌ها نظارت‌های شدیدی در امر سلامت دام انجام می‌شود، افزود: خانواده‌ها در هنگام خرید گوشت قرمز باید حتماً به مهر دامپزشکی گوشت دقت کنند.

حاج کاظمی افزود: با رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و قصابی‌ها که اقدام به ارائه گوشت فاسد به مردم می‌کنند با هماهنگی دستگاه قضا، برخورد می‌شود.

منبع: مهر

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد