مرگ ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا و شناسایی ۵۵۳ مورد جدید/ وضعیت قرمز ۱۲ شهر

وزارت بهداشت اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

مرگ ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا و شناسایی ۵۵۳ مورد جدید/ وضعیت قرمز ۱۲ شهر

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۷۷۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۴۳۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۷۷۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۹۷۹ دُز رسیده است.

همچنین از دیروز تا امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۲۷ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۰۴ هزار و ۲۵۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۸۶۵ رسید.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۵۲ هزار و ۷۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. هم‌اکنون ۷۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۶ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز، ۶۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۷۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    سردبیر محترم خبر فوری ،،واقعا دیگه از سایت شما و سایت‌های خبری خسته شدم ،یا خبر قتل است یا خودکشی یا فرزند کشی یا پدر کشی یا همسر کشی یا دزدی و سرقت و زورگیری و گروگان گیر ی و تصادف و مرگ و میر و گرانی و تورم و بیخیالی مسولین و اختلاس ، شما را به خدا ما حالمون بده بدترش نکنید ، خبر ارزونی و امیدوارکننده به جامعه تزریق کنید نه مردم را نا امیدتر میکنید ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد