۱۰ هزار ماسک رایگان در سمنان توزیع شد

فرماندار سمنان درباره تمهیدات لازم در راستای مقابله جامعه با بیماری کرونا، گفت: در این راستا ۱۰ هزار ماسک ضدعفونی به صورت رایگان در بین مردم توزیع شده است.

۱۰ هزار ماسک رایگان در سمنان توزیع شد

سید عباس دانایی ظهر شنبه در کارگروه تخصصی فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده سمنان به میزبانی فرمانداری با اشاره به اقدامات و تمهیدات انجام شده در خصوص مقابله با کرونا، بیان کرد: تاکید بر افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه در کنار توزیع ۱۰ هزار ماسک از جمله اقدامات صورت گرفته در ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان است.

وی از افتتاح بخش جدید بیمارستان کوثر با ۳۴ تخت ویژه بیماران تنفسی خبر داد و افزود: سامانه ۱۹۰ داخلی شش برای پاسخگویی به کلیه مباحث کرونا ویروس آماده تماس مردم سمنان است.

تعطیلی فعالیت دوره گردها در سمنان

فرماندار سمنان در ادامه به ممنوع بودن هرگونه تجمع‌ها تا اطلاع ثانوی اشاره کرد و گفت: تعطیلی تمام نمازهای جماعت در مساجد سطح شهر، تعطیلی تمام مراسم در تالارها، تعطیلی نمایشگاه‌های بهاره و تعطیلی کاروان‌های زیارتی پیاده روی از جمله اقدامات صورت گرفته در سمنان است.

دانایی با اشاره به کاهش پیدا کردن حداقل سفرهای نوروزی، گفت: کاهش ساعت کار اداری کارمندان تا روز دوشنبه و استقرار هلال احمر در ورودی‌های شهرهای استان سمنان از دیگر اقداماتی است که در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی از تعطیلی فعالیت تمام دوره‌گردها نیز در سطح شهر سمنان خبر داد و گفت: اولویت افزایش آگاهی اقشار مختلف جامعه یکی از محورهای ستاد مقابله با کرونای شهرستان سمنان است.

منبع: مهر

24

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد