نماینده مجلس:

طرح تولید پایدار زنجیره فولاد کمک به رفع موانع تولید است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد که در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شد، در راستای رفع موانع تولید و کمک به اقتصاد کشور است.

طرح تولید پایدار زنجیره فولاد کمک به رفع موانع تولید است

علی‌اکبر علیزاده افزود: طرح تولید پایدار زنجیره فولاد، به سبب جلوگیری از خام فروشی، رفع موانع و حرکت تولید به سمت انتهای زنجیره در صحن علنی مجلس مطرح و به تصویب رسید.

وی اظهارداشت: بدون شک با اجرای کامل این طرح، قیمت صنایع فولادی کاهش می‌یابد و در همین راستا ضمن افزایش ارزش پول ملی، رفع مشکل کاهش کالاهای تولیدشده در صنایع مورد نیاز ورق فولاد از جمله خودرو و لوازم‌خانگی را شاهد هستیم.

علیزاده ادامه داد: در راستای این طرح، موانع موجود بر ورود زنجیره فولاد به بورس برداشته شد و عرضه کل زنجیره فولاد در بورس به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از راه‌های موثر بر خارج شدن از خام فروشی، معافیت مالیاتی برای محصولات انتهای زنجیره فولاد است که در این زمینه همچنان محصولات میانی و ابتدایی فولاد باید مالیات مربوطه را پرداخت کنند.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس با تصویب و اصلاح روند اجرای این طرح به دنبال اثرگذاری بلندمدت این صنعت در رشد اقتصادی کشور و کاهش قیمت کالاهای مرتبط با فولاد است.

در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۹۹ در جلسه علنی مجلس، کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیمی با ۱۸۶ رای موافق و ۲۲ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از ۲۱۶ آرای ماخوذه مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت.

بر اساس این طرح کلیه تولیدکنندگان محصولات زنجیره فولاد غیر از محصولات لوله و پروفیل با رعایت مفاد بند ج ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه ششم توسعه کشور برای فروش داخلی ملزم به عرضه و فروش در بورس کالا می باشند و معامله محصولات فولاد در خارج از بورس ممنوع می‌شود.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد