خوشبینی کویت به حل بحران شورای همکاری خلیج فارس

در حالی که امیر قطر اعلام کرده در اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض شرکت نمی‌کند معاون وزیر خارجه کویت اعلام کرد که کشورش همچنان به حل بحران کشورهای حاشیه خلیج فارس خوشبین است.

خوشبینی کویت به حل بحران شورای همکاری خلیج فارس

خالد جارالله، معاون وزیر خارجه کویت خاطرنشان کرد: ما نسبت به آغاز فضای تلاش‌ها با هدف پایان دادن به اختلافات نگران نیستیم و خوشبین هستیم که این اختلافات به زودی حل خواهند شد.

خالد جارالله همچنین تصریح کرد: کویت همچنان به حل بحران کشورهای حاشیه خلیج (فارس) خوشبین است و گام‌های آشتی و کانال‌ها برای پایان دادن به اختلافات بر اساس اقدامات ثابت و رو به جلو در مسیر مثبتی قرار دارند.

در همین راستا، عبدالخالق عبدالله، یکی از شخصیت‌های آکادمیک اماراتی خاطرنشان کرد، به حل اختلافات میان کشورهای حاشیه خلیج فارس و قطر خوشبین هستیم و نشست ریاض همان مکان مناسب و کلید حل اختلافات است.

عربستان، امارات، بحرین و مصر از ۵ ژوئن ۲۰۱۷ به اتهام حمایت قطر از "تروریسم" روابط‌شان با این کشور را قطع کرده‌اند و اردن نیز همزمان با این سه کشور، سفیر خود را از دوحه فراخوانده بود.

منبع: ایسنا

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد