رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

دستگاه‌های امنیتی برای شناسایی ضاربان مادر ستار بهشتی اقدام کنند/ عکس

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: ممکن است امکان شناسایی ضاربان مادر ستار بهشتی وجود نداشته باشد، اما دستگاه های امنیتی و انتظامی باید اقدامات لازم را انجام دهند.

دستگاه‌های امنیتی برای شناسایی ضاربان مادر ستار بهشتی اقدام کنند/ عکس

موسی غضنفرآبادی با اشاره به حمله موتور سواران ناشناس به گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی گفت:  قانون باید از هرکسی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند حمایت کند؛ تفاوتی نمی کند چه کسی است، مسلمان است یا غیر مسلمان، انقلابی است یا ضدانقلاب است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ضمن بیان این مطلب گفت: اگر قرار است نسبت به افراد قانون اجرا شود، پس باید فقط مُّرِ قانون اجرایی شود. باید حاکمیت و دستگاه های مربوطه نسبت به احقاق حقوق افرادی که مورد آسیب قرار گرفته‌اند اقدامات لازم را انجام دهند و اینکه افرادی کارهایی کنند و فکر کنند قانون با آنها برخوردی نخواهد داشت، اشتباه است.

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی از سوی دو موتورسوار مورد ضرب و شتم قرار گرفت

مادر ستار بهشتی

رئیس سابق دادگاه انقلاب تهران در مورد امکان شناسایی این افراد گفت: ممکن است امکان شناسایی موتور سواران ضارب وجود نداشته باشد، اما دستگاه های امنیتی و انتظامی باید اقدامات لازم را انجام دهند. در جایی ممکن است سرقتی انجام شود و سارق مشخص نباشد، اما مهم این است که هر کسی به وظیفه قانونی خودش نسبت به شناسایی و کشف موضوع جرم و مجرمین عمل کند.

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا در قوه قضاییه این اراده برای شناسایی و برخورد با این افراد هست، گفت: حتما این اراده وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون قضایی به این موضوع ورود پیدا می کند گفت: به کسی که مورد تعدی قرار گرفته است به عنوان کسی که حق زندگی در ایران را دارد نگاه می کنیم، ما به نسبت، زبان، قومیت و صنف و گروه افراد نگاه نمی‌کنیم .

نماینده مردم بم‌ در مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا مجلس از نهادهای امنیتی‌ و انتظامی برای این موضوع گزارش می‌خواهد، گفت: حتما این دستگاه ها به وظایف قانونی خودشان عمل می‌کنند، اما اگر گزارشاتی به ما ارائه شود که نسبت به موضوعی کوتاهی شده، حتما مسئله را پیگیری می کنیم.

گفتنی است گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، روز پنج شنبه 18 آذر هنگام رفتن بر سر مزار فرزندش ستار بهشتی در رباط کریم تهران مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.

منبع: عصر ایران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ایرانی
    0

    وای بر شما تاریک دلان...

  • کرامت
    0

    خود حاج اقا فرموده احتمالا (حتما)ضارب پیدا نمی شود .....یعنی دستور بوده که مادر ستار را بزنند

  • سروش
    0

    فاشیست هایی که در ولایت اسلامی تربیت شده اند.

  • ناشناس
    0

    خدایا کجایی ؟؟ اصلا هستی بیداری ؟؟ بیخیال ما شدی

  • غریبه
    0

    تف

  • محمد
    0

    ای کسانی که به این نامردی زندگی می کنید یقین بدانید نفس های آخر را می کشید .

  • شهرام. ر
    0

    این موتورسواران لباس شخصی ضامن اجرایی دستورات سران مملکت ما برای سرکوبی مخالفان و ایجاد وحشت در مردم بوده و هستند و هیچکس آنها را پیدا و مجازات نخواهد کرد . از انتقام خداوند بترسید چون ظلم پایدار نخواهد ماند.

  • ر
    0

    امثال ستار بهشتی که بدون محاکمه و مظلومانه در اسارت و زندان به قتل رسیدند، از دستان مبارک نبی مکرم اسلام ص در بهشت سیراب میشوند. خوشا به سعادتشان. به هر حال، کشتن اسرا، جنایت جنگی محسوب میشود، و نهایتا جنایتکاران در این دنیا با در آخرت در بارگاه الهی محاکمه خواهند شد. صدام اسرای ایرانی را میکشت، و در نهایت در دادگاه، صدام محاکمه و اعدام شد.

  • ناشناس
    0

    شناسایی شوند ؟یعنی دست پروردگان خودتون نیستند ؟ادرس غلط میدی .

  • ناشناس
    0

    البته اگر ضاربانی هم باشند ممکن است افراد ی با برنامه ایشان را زده باشندمانند درگیریهای بنزین که عده ای با گلوله ناجوانمردان و مزدوران مواجب بگیر کشته شدند و به گردن نیروهای انتظامی انداختند !!!پیرزن زدن ندارد ولی سوژه برای رسانه ها میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد