فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران:

آمریکایی‌ها دنبال ژن شیعیان هستند که به سربازانشان تزریق کنند تا شجاع شوند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: هر جا امت با امام همراه بود، پیروزی نصیب اسلام شد که نمونه بارز آن را می‌توان در پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران مشاهده کرد.

 آمریکایی‌ها دنبال ژن شیعیان هستند که به سربازانشان تزریق کنند تا شجاع شوند

سردار احمد ذوالقدر در مراسم یادواره شهدای روستای آب باریک ورامین که با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهار داشت: هر جا که امت امام در صحنه حضور داشت، پیروزی نصیب اسلام شد و هر جا امام بود ولی امت همراهی نکرد ، شکست ظاهری و یا باطنی نصیب اسلام شد.

وی افزود: حضرت علی(ع) امام بود، امت نیز حضور داشت ولی جهل مردمی که حتی نماز می‌خواند و روزه می‌گرفت باعث شد تا دوران کوتاه حکومت حضرت علی(ع) به جنگ‌های داخلی اختصاص پیدا کند و برای ایشان فرصتی برای رسیدگی به اوضاع جهان اسلام باقی نماند.

وی گفت: امام حسن مجتبی(ع) امام بود ولی امت نداشت و این امر باعث شد تا دشمن تا قلب خانه ایشان نفوذ کند.

ذوالقدر تصریح کرد: چه کسی بود که به امامت امام حسین(ع) ایمان نداشته باشد و نداند که ایشان نوه پیامبر(ص) است، ولی همراهی نکردن امت باعث شهادت امام و به اسارت رفتن اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شد.

وی اظهار داشت: حرکت امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی وقتی با حضور مردم همراه شد موجب شد تا رژیم منحوس پهلوی سرنگون شده و اسلام در ایران حاکم شود.

وی تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام دشمنی‌های که در طول تاریخ اسلام علیه امت روا داشته شده بود، به مقابله با ایران اسلامی آمد.

وی افزود: کافران، ظالمان استکبار و منافقین انواع توطئه از جمله کودتا، جنگ، تجزیه، بمب‌گذاری، ترور، فتنه، کودتای طبس، قانون داماتو، مفاسد اجتماعی از طریق ماهواره، شبیخون فرهنگی و بیش از ۴۰ توطئه را علیه ایران به کار بستند تا مردم را از پای در آورند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تأکید کرد: تا زمانی که امت با امام همراهی کند، دشمن محکوم به شکست است.

وی تأکید کرد: دشمن به دنبال ولایت، عمود خیمه اسلام بود ولی جوانان و شهیدانی همچون شهید فهمیده و شهید حججی که حتی امام راحل را درک نکرده بودند، پای خیمه امت ایستادند و محکم‌تر از فولاد از حریم ولایت حراست کردند.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌گویند شیعیان ژنی دارند که باید آن را به سربازان خود تزریق کنیم تا شجاع شوند غافل از این که در مردم ایران اسلامی ژن امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زینب کبری(س) وجود دارد و این فرهنگ باعث شده تا از هیچ دشمنی هراسی به دل راه ندهند.

منبع: آفتاب‌‌نیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    0

    همون ژن خوب اختلاسگروپارتی باز و .....

  • حاج س طوسی
    0

    هر چیزی این عزیزان پاسدار و آقای صدیقی گفتند باید باور کنیم. گویا هر که دروغ بهتر و مجلسی تری بگوید پست و مقام بهتری می گیرد

  • بهرلم
    2

    پس بروند از تروریست های حشدالشعبی و یا نصرالله مفت خور بگیرند که خیلی بیشتر شجاع شوند . این فردا فکر میکنه ژن یک نوع و یا دلار که بالا بکشند .

  • فرمانده
    0

    آقای فرمانده ادعای شیعیان خیلی زیاده .اکثرا دزد یا اختلاسگرند .

  • سرباز کوروش
    0

    همون، پس این ژن خوب‌هایی که الان اختلاس، دزدی و ارتشاء و پول شویی و فساد و فحشا و فسق و فجور و هرچی ناپاکی رو انجام میدن این بوده داستانش، جالبه این ژن خوب ها از مردم که هیچ، از خداهم نمیترسن.....

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این توهمات و چرندیات وحرافی بیهوده شماهاست که مردم را اینگونه بدبخت و بیچاره کرده و از زندگی حداقلی انداخته!!!

  • امید
    1

    با تمام ارادتی که دارم باید عرض کنم این صحبتها موجب وهن اسلام است اگر شجاعتی وجود دارد به خاطر اعتقادات ما شیعیان است نه ژن شجاعت !!! برادر این چه فرمایشی است !! چرا بهانه و سوژه خبری درست میکنی ؟؟ اگر حرفی نداری از پشت تریبون بیا کنار اشکالی ندارد حالا هزار نفر باید بیاید این حرفها را توجیه کند !!

    نظرات شما -
    • قاتق آب و انار
      0

      سانسور نکن بذار حرفشو بزند ضد ژن

  • رضا
    0

    داداش یا نمیدانی ژن چیه یا خودت را زدی به کوچه علی چپ، شجاعت به اعتقاد هست نه به ژن فقط مواظب اعتقاد مردم باشید که با شما کج نشوند.

  • منتقد
    1

    ۴۳ سال توهم و حرف مفت و شاخ و شونه کشیدن برای مردم خود و دنیا کافی نیست ؟؟؟؟

  • مهدی
    2

    البته باید آمریکایی ها این ریسک رو که مردم ایران هم طماع و مال پرستن و به همدیگه رحم نمی کنند و دنبال تیغ زدن همدیگه هستن رو هم بپذیرن .

  • ناشناس
    0

    ژن بيخيالي نسبت به دزدان

  • حرف حساب
    0

    چرا باید یه فرمانده ما هر چه دلش خواست برای عوام بگوید و دستمایه شبکه های خارجی شود حرمت امام زاده رو بایستی متولی اون نگه داره
    حکایت اون عباسی موجودی که خودش رو کسینجر اسلامی معرفی کرده و گفته روزنامه نیویورک تایمز از اون بدین مضمون نام برده اقا رفتند دیدند همه اش کذب محضه

  • ناشناس
    0

    قابل توجه اوناییکه انتظار کشوری بهتر از این دارند با وجود چنین فرماندهانی !!

  • مژگان
    0

    خدایا خودت ظهور کن

  • ژنشناس
    0

    فرمایشات جناب سردار بسیار متین است .فرمانده هوا وفضا یعد از سرنگونی هواپیما اوکراینی هنوز اخمی در چهره ندارد عجب جنی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد