امضاهای استیضاح وزیر صمت از حد نصاب افتاد؟

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از نمایندگان با حضور در کمیسیون امضاهای خود را پس گرفتند اما اینکه امضاهای این طرح از حد نصاب افتاده باشد و این طرح از دستور کار خارج شود اینگونه نیست.

 امضاهای استیضاح وزیر صمت از حد نصاب افتاد؟

روح‌الله عباسپور، درباره برگزاری جلسه این کمیسیون برای بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آقای فاطمی امین این موضوع در کمیسیون بررسی‌ می‌شود.

وی درباره پس گرفته شدن امضاهای این استیضاح از سوی برخی نمایندگان، ادامه داد: تعدادی از نمایندگان با حضور در کمیسیون امضاهای خود را پس گرفتند اما اینکه امضاهای این طرح از حد نصاب افتاده باشد و این طرح از دستور کار خارج شود اینگونه نیست.

 امضاهای استیضاح وزیر صمت از حد نصاب افتاد؟ / سخنگوی کمیسیون صنایع : خیر ، او ...

نماینده بوئین‌زهرا در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر طرح استیضاح آقای فاطمی‌امین بالای ۱۰ امضا دارد و روند بررسی این طرح در کمیسیون در حال طی شدن است و از وزیر صمت نیز دعوت شده تا در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون حضور پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن و مجلس اضافه کرد: پس از برگزاری جلسه کمیسیون اگر طراحان، طرح از پاسخ‌های وزیر قانع شوند که این طرح از دستور کار خارج می‌شود و اگر طراحان قانع نشوند گزارش کمیسیون در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار می‌گیرد تا روند بررسی در صحن علنی پارلمان دنبال شود.

منبع: خبر آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    از زمان عقل کل سیاست ایران اقای احمدی نژاد که سه وزارت خانه ادغام با هم شد این بلبشوئی در سطح اقتصاد مملکت بروز کرد وزارت بازرگانی باید یک نفر وزیر مستقل داشته باشد تا وضعیت معیشت مردم را درست و صحیح مدیریت کند

  • محمد
    0

    استیضاح و کارت قرمز ایشون قول داده بود خودرو اول سال ۱۵ درصد ارزون میشه چی شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد