وزیر کشور: تلاش دشمن بر ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه است

وزیر کشور جنگ امروز دشمن علیه ملت ایران را جنگ ارزش ها خواند و گفت: قدردان مادرانی هستیم که در دفاع از ارزش های دینی پیشقدم هستند.

وزیر کشور: تلاش دشمن بر ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه است

احمد وحیدی در مراسم تدفین شهید گمنام که با حضور کارکنان سازمان ثبت احوال برگزار شد با تمسک به آیه  قرانی وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ تصریح کرد: شهید خون تازه ای در رگ جامعه است.

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا به مسیر رشد و پیشرفت خود ادامه می دهد، افزود: تا زمانی که انسان های بزرگ و با اندیشه های دینی برای حفظ این مرز و بوم و ارزش های انقلابی وجود دارند؛ مسیر بزرگ انقلاب تداوم خواهد یافت.

وحیدی با اشاره به وقایع و اتفاقات تلخ اخیر کشور اظهار کرد: در همین وقایع، مدافعان امنیت کشور جانانه از امنیت و آرامش مردم حفاظت کردند که بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه با حضور به موقع مدافعان امنیت، تمامی نقشه های شوم دشمنان و معاندان نقش بر آب شد، تصریح کرد: امروز جبهه استکبار و گروه‌های تروریستی علیه ملت ایران بسیج شده اند و صف آرایی آنها را شاهد هستیم.

وحیدی ادامه داد: با وجود تلاش های معاندانه گروههای تروریستی و جریان نفاق برای ضربه زدن به پیشرفت کشور، در عمل مثل همیشه سیلی محکمی دریافت کردند و ریشه های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است.

وی بیان این که تلاش دشمن بر ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه است، خاطرنشان کرد: قدردان مادرانی هستیم که همواره در دفاع از ارزش های دینی پیشقدم هستند و شهیدان این مرز و بوم از دامن چنین مادران ارزشمندی پرورش یافته اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ ارزش ها است، اظهار کرد: کسانی که شعارهایی همچون زن، زندگی، آزادی را درست کردند؛ شنیع‌ترین صحنه‌ها را برای دفاع از زنان به وجود آوردند و آزادی را در بی حجابی و بی حیایی زنان می‌بینند.

وحیدی با استناد به فرمایشات راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح، گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به قدرت جمهوری اسلامی است و برای ایجاد تردید در بانوان عزیز کشور نسبت به ارزش های اسلامی حرکت می کند.

وی یاد آور شد: البته کسانی که  از ذهن خباثت آلود دشمن پیروی می کنند بسیار اندک هستند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    اولشه، صبر کن. داریم واست

  • ناشناس
    0

    دشمن، دشمني مي كند شما چرا

  • ناشناس
    0

    و تلاش شما برای غارت کشور

  • ناشناس
    0

    بی حیا و بی عفت کسانی هستند که از دین، ریش و چادر برای سود مادی خودشان و فرزندانشان نردبان ساخته اند...

  • ناشناس
    0

    خداوندا مکر حیله گران را به خودشان برگردان.....

  • ناشناس
    0

    دشمن دشمن دشمن،تو این ۴۳ سال چیز دیگر یاد نگرفتید؟؟؟،دشمن واقعی ملت ایران شما هستید که بر خلاف میل آنها بر سر قدرت مانده اید

  • یکی از مردم
    0

    فقط بگو کی بین شماها ترویج اختلاس و دزدی کرد که اسمش دشمن نیست؟؟؟

  • ناشناس
    0

    بی حیاتو و خانواده ات هستی که قطعا دارن انور اب تو کشور به ظاهر دشمن انریکا یا کانادا با پول ملت مفت خوری می کنند

  • متفاوت
    1

    حقیقتش اینه که این تلاش دشمن نیست بلکه برعکس تلاش خودیه چون خودی ، خودش الت دسته ولی خودش نمیدونه چون خودش دانشش اندکه وچون دانشش کمه خیال میکنه دشمنش داره چنین میکنه وچون، خیال، میکنه ، دیگه قدرت تجزیه وتحلیل حقیقت رو نمیتونه انجام بده چون خیال میکنه. وخیال هم نوعی توهمه.البته این تحلیل ریشه در فلسفه هبوط ادم داره که جای بحثش نیست.

  • آزادی
    0

    از دین برای دزدی های خودتون استفاده میکنین بی حیایی نیست

  • ناشناس
    0

    اولا این بی تجربه های ده نودی و هشتادی برای آینده نامعلوم خود اعتراض کردن حالا یه عده نفهم هم دنبالشون بودن در ضمن هرچی بیسوادتر وبی عفت تر به نفع شما برای چاپیدن و غارتگری ایران الان خودتون بگید تو مشهد لین همه عرب کثیف برلی چیه برای لینکه این سگ زادهای شما را صیغه کنن

  • اااقااااا
    0

    اورین...اورین....اااااااوووووررررررین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد