سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا:

آمریکا به صورت فعال به دنبال پیدا کردن گروگان‌ها در غزه است/ برنامه ای برای اعزام نیروهای آمریکایی به جنگ میان اسرائیل و حماس نداریم

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه گفت که واشنگتن "فعالانه" تلاش می‌کند تا گروگان‌های گرفته شده در غزه را بیابد و "هیچ اقدامی" در رابطه با تلاش‌های آمریکا را رد نمی‌کنیم.

آمریکا به صورت فعال به دنبال پیدا کردن گروگان‌ها در غزه است/ برنامه ای برای اعزام نیروهای آمریکایی به جنگ میان اسرائیل و حماس نداریم

به گزارش "فاکس نیوز", مجری برنامه این شبکه آمریکایی جان کربی را در خصوص احتمال ارسال نیرو از سوی آمریکا برای آزادی "گروگان ها" تحت فشار قرار داد.

کربی در پاسخ گفت: «آمریکا هیچ برنامه یا قصدی برای اعزام نیروهای آمریکایی به جنگ میان اسرائیل و حماس ندارد» .

وی درباره آمریکایی‌هایی که به اسارت درآمده‌اند، گفت: «ما فعالانه در تلاشیم تا موقعیت آن‌ها را مشخص کنیم. ما حتی نمی‌دانیم آن‌ها دقیقا چند نفر هستند. از وضعیت تعداد انگشت شماری آگاهی داریم، اما ممکن است بیشتر از اطلاعات ما وجود داشته باشند. ما باید مراقب اظهارات عمومی خود در مورد تلاش‌های بازگرداندن گروگان‌ها باشیم.

وی ادامه داد: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در حال حاضر در منطقه است. آزادی گروگان‌ها در دستور کار او قرار دارد. "

به گزارش ایرنا, مقام ارشد شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم اسرائیل اعلام کرد که تعداد آمریکایی‌های کشته شده در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به ۲۷ نفر رسیده است.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شوری امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی برابر با ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ و ۲۰ مهرماه جاری در نشستی خبری اعلام کرد که تعداد آمریکایی‌هایی که پس از حمله حماس در اسرائیل کشته شده‌اند، اکنون به ۲۷ نفر رسیده است.

پیش از این، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد در پی حمله حماس به اسرائیل که صدها کشته برجا گذاشت، دستکم ۲۰ شهروند آمریکایی مفقود شده‌اند.

سالیوان تصریح کرد: مشخص نیست چند نفر از شهروندان آمریکایی مفقودشده به عنوان گروگان نگهداری می‌شوند. «این به معنی آن نیست که ۲۰ شهروند آمریکایی یا بیشتر گروگان حماس هستند بلکه به این معنی است که این تعداد از شهروندان آمریکایی پس از این حملات ناپدید شده‌اند.»

این در حالی است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد دست‌کم ۱۴ شهروند آمریکایی در حمله حماس به اسرائیل کشته شده‌اند و احتمالا برخی از شهروندان این کشور در بین گروگانهای حماس باشند.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد