ایران آیا باید وارد جنگ غزه شود؟

صفحه توییتر سایت تبیان، رسانه سازمان تبلیغات اسلامی نوشت: آیا ایران باید وارد جنگ غزه شود؟! ‌این سوالی‌ست که از آغاز شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در اذهان عمومی مطرح می‌شود.

ایران آیا باید وارد جنگ غزه شود؟

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در این‌باره مطلبی را نوشته که گزیده‌ای از آن را منتشر می‌کنیم. ‌ بعد از کشتار بی‌سابقه مردم فلسطین و علیرغم سکوت به اصطلاح جامعه جهانی و کشورهای عربی اما هر روز که می‌گذرد فشار افکار عمومی در جهان به نفع فلسطینی‌ها و به ضرر اسرائیلی‌ها خواهد بود.

ایران از نظر مقررات بین المللی در صورتی که مورد حمله مستقیم اسرائیل قرار گیرد می‌تواند واکنش متقابل نشان دهد و اسرائیلی‌ها هم این مساله را به خوبی می‌دانند و به همین دلیل آنها هم مستقیم وارد درگیری با ایران نمی‌شوند. ‌

اسرائیلی‌ها چون چنین چیزی را به خوبی می‌دانند به دنبال کشاندن ایران به جنگ هستند، اما خودشان هم خوب می‌دانند که از پس ایران بر نمی‌آیند و مجبور هستند پای آمریکا را نیز به میان بکشند. ‌ در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد آنوقت همه توجه‌ها به سمت جنگ ایران و آمریکا متمرکز می‌شود و نتانیاهو موفق می‌شود نقشه خود برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از خاک و کاشانه خود را اعمال کند و علیرغم مخالف‌های کشورهای عربی مخصوصا مصر و اردن ولی وقتی که میلیون‌ها فلسطینی بروند به سمت مرزها امکان جلوگیری از ورود آنها نسبتا غیر ممکن خواهد بود.

البته اینکه همپیمانان ایران، اسرائیلی‌ها را مشغول کنند تا فشار را از مردم غزه کم کنند امری بدیهی است. در پایان باید گفت ایران هم تا زمانی که خاک‌اش مورد حمله مستقیم قرار نگرفته باشد نیازی نمی‌بیند که خودش مستقیم وارد معرکه شود چون می‌داند متحدین‌اش راحت از پس اسرائیل بر می‌آیند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    جنگ نيابتي..

  • ناشناس
    3

    اگر واقعا به دنبال نابودی اسراییل هستید اسراییل با شعار و قابله برگردوند نابود نمیشه هیچوقت صدسال سیاه 100 سال دیگه هم نابود نمیشن مثل اینکه علیه داعش شعار بدی بگی خودشون نابود میشن اگر واقعا میخواهید نابود شه باید ورود کنید اگرم نه که لطفا شعار الکی ندید بهونه ندین 200 مدل تحریم بکنن مارو از همه جا عقب بمونیم با تورم 300 درصدی زندگی کنیم درسته شما حقوق 100 میلیونی میگیری تورم روت اثر نداره ولی ما مردم بیچاره شدیم 50 سال گفتید مرگ با اسراییل نابود که نشدن الان بیشتر هم دارن جولان میدن.نکنه نونتون تو همین شعاراست؟

  • ناشناس
    0

    تَرس ،برادر مرگ است

  • ناشناس
    0

    حاکمیت وارد جنگ با اسرائیل نمی شود چون پشتوانه مردمی ندارد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دقیقا

  • شهرام.ر
    0

    کشور سویس با وجود همسایگی با آلمان نازی ، در هیچ یک از جنگهای جهانی شرکت نکرد . کشور افغانستان از بدو ایجاد تاکنون در حال جنگ است .مقایسه رفاه ، ازادی های انسانی ، پیشرفت اقتصادی و جایگاه جهانی در بین این دو کشور ، جوابگوی سوال شماست . جنگ یعنی نکبت .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فرهنگ ایران بیشتر به افغان شبیهه یا به سوئیس؟

  • ناشناس
    0

    خیر هرگز به ما چه ربطی داره؟ تابستان برق نداریم زمستان گاز نیست مشکلات آب و سوخت و ... هم به قوه خود باقیست چرا باید وارد جنگی شد که اولا به ما مردم ایران ارتباطی ندارد و دوما مشکلات قبلی را چند برابر می کند؟

    نظرات شما -
    • 1

      هیچ اهمیتی نداره که اوضاع شما چطوره و از اوضاعت رضایت داری یا نه
      رضایتت کوچکترین اهمیتی نداره
      واقعیت اینه که منابع ایران مال عربهاست و باید برای عربها خرج بشه، حالا چه خوشت بیاد و چه خوشت نیاد به هر حال شما اصلا حق فضولی نداری چون بارها و بارها ثابت کردید که لیاقتتون در همین حده
      فهمیدی یا نه؟

  • مهدی اسمعیل زاده
    0

    بهترین گفته همین است که:
    ایران می‌داند که متحدین‌اش راحت از پس اسرائیل بر می‌آیند

  • مهدی
    0

    حقوق صد میلیونی!!!! نه این حرف قدیمهاست الان یک میلیارد کمتر فکر نکنم ....... لطف بکنن و بگیرن اسرار هم نکنین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد