بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیستها صادر شد/ دم خروس صهیونیستها از بیانیه داعش بیرون زد!

حمله تروریستی به مراسم سالگرد شهید سلیمانی در کرمان توسط رژیم صهیونیستی طراحی و با استفاده از عوامل تکفیری داعش اجرا شد.

بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیستها صادر شد/ دم خروس صهیونیستها از بیانیه داعش بیرون زد!

ساعتی بعد از عملیات تروریستی در مسیر راهپیمایی به گلزار شهدای مقاومت در کرمان انگشت اتهام در فضای خبری ایران به سمت رژیم صهیونیستی رفت و گمانه هایی جدی در رابطه با واکنش ایران به این جنایت مطرح شد.

رژیم صهیونیستی چند ساعت بعد از اجرای عملیات برای فرار از تبعات این اقدام به خلافت داعش دستور داد تا مسئولیت این اقدام را بپذیرد. این در حالی بود که دقایقی بعد از عملیات اظهار نظرهای برخی از مقامات و اکانت های وابسته به رژیم صهیونیستی نشان می داد که رژیم صهیونیستی عامل اصلی این جنایت علیه مردم ایران است.

دم خروس این ماجرا آنجا بیرون زد که بیانیه داعش در پذیرش جنایت گلزار شهدای کرمان با بیانیه های دیگر این گروهک تکفیری تفاوت های اساسی داشت که به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم:

ابتدا اینکه هیچ گاه سابقه نداشته است داعش در بیانیه هایش از عبارت «ایران» استفاده کند، بلکه این گروه تکفیری همواره ایران را «بلاد فارس» یا «ولایت خراسان» می خواند. دوم اینکه سابقه نداشته تصویر عامل تروریست عملیات که اتفاقاً در حین عملیات کشته شده به صورت محو شده منتشر شود! نکته سوم اینکه هیچ گاه بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات های داعش با تأخیر 30 ساعته منتشر نمی شود، بلکه داعش قبل از هر عملیات حتی تصاویر بیعت و بیانیه پذیرش مسئولیت را آماده و بلافاصله بعد از اجرای عملیات منتشر می کند. اساساً روش داعش برای اجرای عملیات ابتدا تهدید، سپس فتوا و بعد اجرای عملیات و بلافاصله انتشار بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات است. در حالی که در این عملیات ابتدا اقدام تروریستی انجام شد و بعد از آن فتوا و تهدید و بیانیه با تأخیر منتشر گردید! نکته چهارم ادبیات سیاسی این بیانیه است که با ادبیات همیشگی داعش تفاوت اساسی دارد و مشخص می کند نویسنده بیانیه به هیچ وجه داعش نبوده است.  

درواقع بیانیه ای که داعش با تأخیر در پذیرش مسئولیت حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد را سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تنظیم کرده بود و خلافت داعش صرفاً انتشار آن را از رسانه های رسمی خود بر عهده داشته است.

این اقدام صهیونیستها اول از همه ترس این رژیم از تبعات اقدامش را نشان می دهد و همچنین اثبات می کند که گروهک تروریستی - تکفیری داعش درواقع ابزار دست رژیم صهیونیستی است.

منبع: تسنیم
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    7

    فرقی نمی‌کند چه کسی این جنایت رو انجام داده ،چه اسرائیل باشه چه داعش جفتشون باید نابود بشوند بدون برو برگرد

  • 🐜
    2

    روحت شاد استاد حسن رهبر ایشان می‌گفتند اخبار و نماهنگ نگاه نکنید روزنامه های اخباری نخوانید!!! چونکه اینها قدرت تحلیل را ضعیف می‌کند!!! چندین بار تیتر خبری تغییر کرد آخرش فعلآ همین تیتر است که اسراییل و داعش را شریک بمبگذاری تروریستی کرمان معرفی کرده!!! و تحلیل شخصی من بعداز شنیدن خبر جنایتکارنه و ناجوانمردانه بمبگذاری کرمان فقط پارازیت خورد شلیک پارازیت خسته ام کرده آخرش شیاطین نگذاشتند بفهمیم حمله خونبار کرمان توسط چه کشور یا گروهی انجام شد داخلیه یاخارجیه!!!

  • ناشناس
    7

    هرکسی این جنایت را مرتکب شده از دیروز خواب از چشمانش دور شده و خود عمالش میدانند که چه در انتظارشان است

  • پول بگیر ، گردن بگیر !
    0

    ولی فکر نمی کنیم اسرائیل چنین گافی داده باشه !
    احتمالاً همان دروغ گوهای سناریو نویسِ آماتور مسبوق به سابقه که از دیروز صد دفعه حرف عوض کردند هول شدند و فقط خواستن زودتر یکیو پیدا کنن بندازن گردنش !

  • ناشناس
    1

    قطع به یقین رژیم منحوس کودک کش اسرائیل است که مثل یک سوسک به تلاش افتاده تا از مهلکه در برود.
    انشاالله به حرمت خون این همه مظلوم، له میشه و از صحنه روزگار محو
    # انتقام سخت در راه است.

  • علی
    1

    آقای وحیدی باید پاسخگو باشید.چرا از ورود مهاجران اینقدر دفاع می کردید؟ بابت این همه ناامنی باید پاسخگو باشید.صبح تا شب شده بحث حجاب و عفاف.داخل مترو شناسایی چهره می گذارید .مرز شده جولان گاه ورود اتباع خارجی با هر اندیشه و تفکر تکفیری

  • نا شناس
    1

    اصلا کار اسراییل مرد عمل هستیدبروید با اسراییل بجنگید چرا اینقدر خط ونشان می کشید وبلوف می زنید خالی بندان

  • ناشناس
    0

    چه نتیجه گیری چرندی

  • سید عزیز
    0

    من چند بار نوشته ی خبر گذاری تسنیم رو خوندم چند موضوع آزارم داد .اول اینکه ما جشن نابودی داعش رو گرفتیم وما و آمریکا هر کدوم ادعا کردیم نابودی داعش کار ما بود دوم اینکه اگر این بیانیه کار داعش باشه که بقول شما همون ادبیات قدیم رو بکار میگرفت .اگر کار سرویسهای اطلاعاتی اسراییله این بی شرفها مبتدی نیستن که ندونن ادبیات داعش چطوری بوده و اشتباهاتی بکنه توی بیانیه که من و شما که کار اطلاعاتی نکردیم ده تاشو پی ببریم .پس نتیجه میگیریم اعلام این بیانیه کار داعش نیست وتنها از زبان داعشه.و اگر تسنیم فهمیده کار داعش نیست پس کار چندتا بچه اس که درساشون رو خوب یاد نگرفتن .

  • علی
    0

    همه به دنبال مسبببین این جنایت هستند حالا گوییم داعش باشد آیا مردمی که شهید شدند دوباره بر خواهند گشت دستگاههای امنیتی که کوتاهی کرده اند چی فقط کافی بود چند دوربین حرارتی در شهر کرمان نصب ونظارت کنند باید اینها جزو آینده نگریها می‌بود خدا به ملت کرمان صبر عطا نماید

  • علیرضاامینی
    0

    انوقت این اکانتهای اسراییل به داعش رو حتماپدافندغیرعامل هک کرده این نهاد چقدر قشنگ جلوی هک کردنه سایبری وعملیاتهای تروریستی رومیگره حتی ازطریق این اکانتهای اسراییل مکان تروریستهای تکفیری روپیدا کرده اسراییل و تروریستهای تحت حمایت اسراییل دیگه امنیت ندارند از پدافندغیرعامل باید بهشون خداقوت گفن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد