روزنامه اصولگرای جوان:

اکنون اصلاح‌طلبی و اصولگرایی عرفی مرده است/ مردم با مشارکت خود در انتخابات حلوای آن را خوردند/ توصیه می‌کنیم دولت مردم باشد و برای دولت‌مردم‌بودن، باید که دولت پزشکیان باشد

رئیس‌جمهور منتخب را رئیس‌جمهور انقلاب و رئیس‌جمهور مردمی که دوست دارند «آبادانی مادی و معنوی کشور» را در ذیل گفتمان انقلاب به دست آورند، می‌دانیم.

اکنون اصلاح‌طلبی و اصولگرایی عرفی مرده است/ مردم با مشارکت خود در  انتخابات حلوای آن را خوردند/ توصیه می‌کنیم دولت مردم باشد و برای دولت‌مردم‌بودن، باید که دولت پزشکیان باشد

روزنامه اصولگرای جوان نوشت:پزشکیان را رئیس‌جمهوری می‌دانیم که اگرچه به وضع موجود نقد کرد، اما این نقد را به زیور شعارهای ۵۷ و عدالتجویی دینی آمیخت و اکنون فرصت آن است که نشان دهد این آراستگی را به مصلحت مردم نه به خوشایند آنان پیش گرفته است.

به او توصیه می‌کنیم فارغ از هیاهوی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی و فارغ از طمع‌کنندگان به قدرت که قطعاً در روزهای آینده به او هجوم خواهند آورد، به تدوین مسائل فوری کشور اهتمام کند و همان پربسامدترین وعده‌های خود یعنی عدالت‌خواهی و رفع تبعیض را که رهبری معظم نیز تلاش‌های نظام را در همین فقره عدالت ناکافی نامیدند، دنبال کند.

توصیه می‌کنیم دولت مردم باشد و برای دولت‌مردم‌بودن، باید که دولت پزشکیان باشد. اکنون اصلاح‌طلبی و اصولگرایی عرفی مرده است و مردم با مشارکت خود در این انتخابات حلوای آن را خوردند و رئیس‌جمهور باید نظام عقلی «اصولی‌بودن» را جایگزین این دو جریان زائد کند و در دولت خود به احیای آن همت گمارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • چای دبش باغ ازگل
    0

    رییس جمهور در ایران هیچ کاره است کسی دیگران عروسک گردانند!!! ما فقط برای بقاء زندگی میکنیم یک لقمه بخور و نمیر هیچ امیدی ب آینده بهتر نیست!!! تفاوت بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اینکه اصولگرایان دزدی های کلان مانند چای دبش و باغ ازگل میکنند! اصلاحات چونکه خبره کار است با پنبه غارت میکند!!!

  • محمد
    0

    این خواست تمام مردمه.

  • ناشناس
    0

    شما حرف حسابیم بلدید بزنید رو نمی کنید !!!

  • سعید
    0

    آری منفعل تفکر اصلاح طلب دیر زمانی است که مرده و با یک مرده متحرک روبرو هستیم اما ، تفکر انقلابی و ولایی اصولگرایی به لطف خدا و رهبری رهبری مقتدر و جهادگرانی انقلابی و ولایی زنده است و همیشه راه فتنه را بر فتنه کران خواهد بست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد