افشاگری انسیه خزعلی از نوع اجرای گشت ارشاد در دولت سیزدهم/ اینکه چه کسی وزیر کشور باشد، ممکن است در کل مساله تاثیرگذار نباشد، ولی در نوع برخورد موثر است/ ما را در جلسات حجاب وزارت کشور دعوتمان هم نمی‌کردند/ ویدئو

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در دولت رئیسی درباره گشت ارشاد و مقوله برخورد با بی حجابی در دولت سیزدهم توضیحاتی داد.

 افشاگری انسیه خزعلی از نوع اجرای گشت ارشاد در دولت سیزدهم/ اینکه چه کسی وزیر کشور باشد، ممکن است در کل مساله تاثیرگذار نباشد، ولی در نوع برخورد موثر است/ ما را در جلسات حجاب وزارت کشور دعوتمان هم نمی‌کردند/ ویدئو

بخش هایی از گفتگو با انسیه خزعلی را بخوانید:

خیلی‌ها اعتقاد دارند نوع برخورد گشت ارشاد با مساله حجاب و بی‌حجابی، بستگی به دولتی دارد که رأس کار هست؛ یعنی مثلا در دولت آقای خاتمی به یک شیوه برخورد می‌شود و در دولت آقای احمدی‌نژاد به شیوه‌ای دیگر؛ شما به این مساله اعتقاد دارید؟ 

به هر حال موثر است. چون وزیر کشور و زیرمجموعه‌اش هستند که می‌توانند درباره نوع روش‌ها تصمیم‌گیری کنند. یعنی سلوکی را که زیرمجموعه می‌تواند در این زمینه داشته باشد، با دستور وزیر کشور مشخص می‌شود. 

 یعنی با دستور وزیر کشور در هر دولتی، نوع برخورد متفاوت می‌شود؟ 

به هر حال موثر است چه کسی وزیر کشور باشد، ممکن است در کل مساله تاثیرگذار نباشد، ولی در نوع برخورد موثر است. 

 یکی از مسائلی که در دولت سیزدهم مطرح بود، بحث حجاب‌بان در متروها بود. وزیر محترم کشور همیشه اذعان می‌داشت که ما حجاب‌بان نداریم، ولی ما بعضا مشاهده کرده‌ایم که تعداد زیادی از خانم‌ها در مترو تذکر حجاب می‌دهند، آیا چنین چیزی وجود دارد یا نه؟ 

تا جایی که من می‌دانم، به ما گفتند نیروهای مردمی هستند که چنین برنامه‌هایی را اداره می‌کنند. خیلی از نیروهای مردمی در بخش‌های مختلف، در پارک‌ها و در محیط‌های مختلف هستند. 

پس چرا نوع پوشش آن‌ها یکسان است و آدم احساس می‌کند که هماهنگ‌شده هستند؟ 

این را باید از وزارت کشور بپرسید. البته ما را در جلسات حجاب وزارت کشور دعوتمان هم نمی‌کردند و بیشتر آقایان برای خانم‌ها تصمیم می‌گرفتند و معمولا کارگروه مربوطه هیچ عضو خانمی هم نداشت. در آن‌جا ما چند بار هم اعتراض کردیم و شنیدم یکی دو بار در این جلسات، دست آخر خانم‌ها را هم دعوت کردند. 

آیا خانم‌هایی که در مترو تذکر حجاب می‌دهند، می‌توانند مانع ورود خانم‌های بدحجاب و بی‌حجاب به متروها شوند؟ 

احتمالا می‌توانند و لابد مجوز دارند که این کار را انجام می‌دهند. بله احتمالا مجوز گرفته‌اند.

منبع: دیده بان ایران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • جوجوله
    1

    چه کسانی برای کشور مفیدند جواب دهید پاکبانان یا حجاببانان .وزیر کشور باید هم آشنا به امور انتظامی باشه هم فرهنگی هم اجتماعی هم سیاسی در کل باید نگاهش بیشتر فرهنگی باشه

  • ناشناس
    0

    پس بنده خدا تو چرا تو دولت سیزدهم پست داشتی؟!
    چرا تو جلسات راهت نمی دادن؟! الکی پس تو دولت حضور داشتی؟! خب استعفا میدادی، این کارو که میتونستی انجام بدی حاج خانم؟!🙄🤔😳🫣

  • ناشناس
    0

    جون خودت خانم شما اصلا از چیزی خبر نداری؟؟؟
    نمیدونم چرا از تو میپرسند!!!!
    من هر روز تو کوچه به همه تذکر میدم، ولی نمیدونم چرا کتک میخورم؟؟؟؟..
    ناموس مردم از دست شما خودکشی نکنه خیلیه

  • ف ح
    10

    مو خودوم کارشناس امور اطفال غزه هستوم یعنی بودوم مو همیشه اسراییل اطفال کش من محکوم کردوم الان هم موگوم لعنت به اسراییل اطفال کشته

  • ناشناس
    0

    تو استاد ادبیات عرب هستی؟ در دانشگاه الزهرا ؟؟؟
    اصلا در مورد ایران حرف نزن،،،،،،،،،،،
    مردم از تو بدشون میاد؟

  • ناشناس
    0

    چه کسی نیروهای باصطلاح مردمی (شبه نظامیان) را به عنوان حجاب بان در معابر عمومی فرماندهی می کند؟! اگر اینها نیروهای داوطلب مردمی هستند و بطور خودجوش بانوان را وادار به رعایت حجاب اجباری می کنند خب ممکن است یک عده دیگر از نیروهای داوطلب مردمی بطور خودجوش بیایند و حجاب از سر بانوان بردارند اینجوری که هرج و مرج در کشور حاکم می شود!

  • ناشناس
    0

    خانم خزعلی! چرا حالا که دولت سیزدهم به ایستگاه پایانی رسیده یاد افشاگری افتاده ای؟! چرا به وقتش افشاگری نکردی؟! حتماً ترسیدی پست سازمانی خود را از دست بدهی!

  • ناشناس
    0

    یه گدا سر چهارراه یه زباله جمع کن بی هماهنگی نمیتونه کار کند اونوقت این همه علاف سر خود تشریف اوردند به ملت گیر میدن ؟واقعا ملتا چی فرض کردید ؟؟

  • چرا
    0

    چرا اونموقع حرف نمیزدید ؟؟؟ می‌ترسیدید از دانشگاه بیرونتون کنند ؟؟

  • ناشناس
    0

    منتظر نشستی تو صف که دعوت بشی؟
    اشتباه کردی؟
    اگه جلیلی اومده بود، الان اون طرف نوار را پخش میکردی،،، واز افتخارات خودتون در حجاب و دروس عربی حوزه علمیه تعریف میکردی،،،،!!!!!!

  • ناشناس
    0

    چرا موقعی که سمت داشتی حرف نمی زدی؟ حاج خانم البته خودت بدتر از آقایون هستی. تو را اگه تو جلسه هم راه می دادند بدتر از آقایون تصمیم می گرفتی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد