در مراسم تحلیف

پزشکیان: ایران همواره در سمت درست تاریخ و انسانیت ایستاده است/ معتقد به توافق در داخل و تعامل با دنیا هستیم

مسعود پزشکیان، نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه امروز نیاز داریم بازخوانی چشم‌انداز و طراحی راهکارها بر اساس سیاست‌های کلی برای دستیابی به ویژگی‌هایی است که سند چشم‌انداز برای جامعه ایران ترسیم نموده است.

پزشکیان: ایران همواره در سمت درست تاریخ و انسانیت ایستاده است/ معتقد به توافق در داخل و تعامل با دنیا هستیم

مسعود پزشکیان، نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در آیین تحلیف در صحن مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد امام راحل، شهدای دولت و شهید سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضور در خانه ملت و ادای سوگند برای به عهده گرفتن بار امانت ریاست جمهوری اسلامی ایران چنانکه اصل ۱۲۱ قانون اساسی مقرر داشته است لحظه‌ای تاریخی و مسئولیت آفرین است. با لطف خداوند، تدبیر رهبری معظم انقلاب و رای هوشمندانه مردم انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری فرصتی نو برای ایران و جهان گشود.

وی در ادامه افزود: فرصتی برای وقوف به شرایط خطیر کشور و دشواری‌های زندگی مردم، فرصت شنیدن صدای همه آحاد ملت و خواست آنان برای تحول و تغییر، فرصت اصلاح رویکردها و رویه‌های ناکارآمد در حکمرانی، فرصت خلق امید و وفاق برای عبور از تنگناها و بحران‌های پیچیده پیش‌رو.

پزشکیان اضافه کرد: فرصت اصلاح برخوردهای ناپسند قدرتمندان جهان با مردم دلاور ایران، فرصت برآمده از انتخابات میدان جدید همکاری و همراهی ملی در درون حکومت، میان حکومت و جامعه و درون جامعه است.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: دولتی که با رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی عهده‌دار مسئولیت اجرایی خواهد بود، دولت وفاق ملی است. دولتی که خود را دولت همه ملت ایران، موظف به تامین حقوق شهروندی همه ایرانیان و ملتزم به اولویت منافع ملی بر هر امر دیگر است.

وی بیان کرد: محور همگرایی، التزام به قانون اساسی، سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری خواهد بود. قانون اساسی میثاق ملی ماست. سند چشم‌انداز آینده مشترک ما را ترسیم می‌کند و سیاست‌های کلی روش مورد توافق ما برای رسیدن به این چشم‌انداز را مشخص می‌کند.

پزشکیان گفت: آنچه امروز نیاز داریم بازخوانی چشم‌انداز و طراحی راهکارها بر اساس سیاست‌های کلی برای دستیابی به ویژگی‌هایی است که سند چشم‌انداز برای جامعه ایران ترسیم نموده است.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: در این چشم‌انداز، ایران کشوری است توسعه‌یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری. در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی، الهام‌بخش در جهان اسلام. با تعامل سازنده و موثر در روابط بین‌المللی و با تاکید بر مردم‌سالاری دینی، عدالت اجتماعی، آزادی‌های مشروع، حفظ کرامت و حقوق انسان‌ها و بهره‌مند از امنیت اجتماعی و قضایی. برخوردار از دانش پیشرفته، توانا در تولید علم و فناوری و متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی و تولید ملی؛ امن، مستقل و مقتدر.

وی ادامه داد: در این چشم‌انداز ایران برخوردار از سلامت، رفاه، امنیت قضایی، تامین اجتماعی، فرصت‌های برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به دور از فقر، فساد، تبعیض و بهره‌مند از محیط‌زیست مطلوب است.

پزشکیان تاکید کرد: ایرانی که فعال، مسئولیت‌پذیر، ایثارگر، مومن، رضایتمند، برخوردار از وجدان کاری، انضباط، روحیه تعاون و سازگاری اجتماعی، متعهد به انقلاب و نظام اسلامی و شکوفایی ایران و مفتخر به ایرانی‌بودن است و تأثیرگذار بر همگرایی اسلامی و منطقه‌ای براساس تعالیم اسلامی و اندیشه‌های امام راحل؛ دارای تعامل سازنده و موثر با جهان بر اصول عزت، حکمت و مصلحت.

رئیس‌جمهوری یادآور شد: انتخابات چهاردهم نشان داد که مردم ما تنها خواهان دستیابی به همین اهداف هستند. مگر خواست مردم برای عدالت، رفع تبعیض، تامین زندگی عادلانه و شرافتمندانه و پیشرفت و صلح و آرامش، به دور از نگرانی، تحقیر و مداخله‌های فراقانونی چیزی جز حق مصرح ملت در فصل سوم قانون اساسی و ویژگی‌های مندرج در سند چشم‌انداز است؟ پس اختلاف ما بر سر چیست؟

وی تصریح کرد: مگر نشانه ولایت‌مداری و التزام عملی به قانون اساسی جز کوشش مشترک برای احترام به این خواسته‌های ملت است؟ وفاق ملی یعنی دست‌برداشتن از اختلافاتی که جز بر پایه نفسانیت شکل نگرفته و دست در دست هم نهادن برای دستیابی به این چشم‌انداز. مگر مردم ما در این انتخابات چیزی جز این خواستند؟

پزشکیان گفت: ایران نیازمند غلبه بر شرایط پیچیده کنونی و مخاطرات پیش‌رو و گشایش راه‌های توسعه پایدار است. جهان نیز نیازمند بهره‌برداری از این فرصت کم‌نظیر برای حل و فصل مشکلات منطقه‌ای و جهانی با مشارکت ایران قدرتمند، صلح‌طلب و عزتمند است.

رئیس‌جمهوری اظهار کرد: باید به مردم ایران، به زنان، جوانان و قومیت‌ها به‌عنوان فرصت‌های بی‌نظیر ملی بنگریم و این فرصت‌ها را بالنده کنیم. آنها می‌توانند راه‌هایی نو برای حل مشکلات مزمن کشور ارائه دهند. باید فرصت حضور و مشارکت برای کسانی که تاکنون در حاشیه بودند را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: دولت چهاردهم پیشرفت و توسعه عادلانه، پایدار و همه‌جانبه ایران و افزایش توان اقتصادی کشور و بهبود زندگی مردم را پیگیری خواهد کرد. رفع تبعیض و بسط عدالت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و جنسیتی و بین نسلی لازمه تحقق این هدف است. مردم صرف نظر از سلیقه، قومیت، مذهب و جنسیت، محور توسعه کشورند و خردمندی و دوراندیشی در حکمرانی پایه‌های پیشرفت و اعتلای کشور و مردم است.

پزشکیان گفت: باید به عزت و کرامت و حرمت انسان به ویژه نسل جوان و زنان و دختران که از نادیده گرفته شدن و تحقیر و تحمیل آزرده‌اند بازگردیم.

رئیس‌جمهوری اظهار کرد: ما در این مسیر نیازمند پشتیبانی و همراهی همه نهادهای حاکمیت به‌ویژه قوای محترم مقننه و قضاییه هستیم. فرصت پیش‌روی ما فرصت تغییر و اصلاح و پاسخ به ضرورت‌های تازه است‌.

وی افزود: حرکت در مسیر خواست ملت به انجام اصلاحات رویکردی، ساختاری و رفتاری در آن جهت به سود همه است. در این مسیر همه برنده هستند و هیچ بازنده‌ای وجود ندارد.

پزشکیان خطاب به مردم ایران، یادآور شد: هم‌میهنان گرانقدر، من به آینده امیدوارم، گرچه گزارش‌های کارشناسی وضعیت امروز کشور را پیچیده و دشوار نشان می‌دهد و همه ما شاهدیم زندگی و معیشت مردم با سختی‌های فراوان مواجه است اما بی‌گمان توکل به قدرت لایزال الهی و توانمندی‌های ایران عزیز و به‌ویژه ظرفیت انسانی مردم فهیم این مرز و بوم عبور از هر چالشی را امکان‌پذیر می‌سازد.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: فهم مشترک، عزم ملی و اقدام هماهنگ راه را برای گشودن افق، هموار می‌کند. ایران کشوری امن، منسجم و باثبات است. ما در اوج طوفان‌ها و گردبادهای پرتلاطم منطقه و در پی حادثه هولناکی که منجر به شهادت رئیس‌جمهور کشور شد، یک انتخابات کاملاً رقابتی، سالم و امیدبخش برگزار کردیم و در کمال آرامش و همدلی فصل جدیدی در اداره کشور رقم زدیم.

وی تاکید کرد: من به پشتوانه مردم، با حمایت مقام معظم رهبری و با ایجاد اجماع میان همه ارکان و جناح‌های سیاسی کشور، قاطعانه و شرافتمندانه از عزت و منافع ایران و از حقوق ملت در صحنه بین‌المللی پاسداری خواهم کرد.

پزشکیان گفت: تامین منافع ملی، پاسداری از امنیت مردم، توسعه اقتصادی کشور و بهبود کیفیت زندگی مردم در چارچوب سه اصل عزت، حکمت و مصلحت مهمترین اهداف سیاست خارجی دولت من خواهد بود. برای رسیدن به این اهداف، تعامل سازنده و متوازن با جهان و احقاق حقوق مردم سرلوحه کار دولت قرار خواهد گرفت.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: اولویت سیاست خارجی دولت من بهبود و تحکیم روابط با کشورهای همسایه است‌. کشورهای همسایه نباید منابع ارزشمند خود را در تنش‌ها و رقابت‌های فرسایشی هدر دهند. دولت من خواهان یک منطقه قوی است، منطقه‌ای که در آن همه کشورهای همسایه بتوانند با هم‌افزایی برای توسعه اقتصادی، پیشرفت و بهبود زندگی نسل‌های آینده گام مشترک بردارند. منطقه‌ای که امنیت آن به دست کشورهای منطقه تامین خواهد شد و بهانه حضور قدرت‌های خارجی از آن‌ ستانده می‌شود.

وی اظهار کرد: منطقه‌ای که اجازه ندهد معدودی افراطی و جزم‌اندیش، قریب به ۲ میلیارد مسلمان و صلح‌دوست و آزاداندیش را گرفتار روایت دروغین اسلام‌هراسی کند. اسلام دین سلام است. برخی مدعیان حقوق بشر که تاریخی مملو از بیگانه‌ستیزی و نقض حقوق مردمان دارند، نمی‌توانند خود را از مسلمانان که در تاریخ نماد مدارا و سردمدار علم و پیشرفت بودند، برتر بدانند.

پزشکیان گفت: آنان که سلاح‌های کودک‌کشان غزه را تأمین می‌کنند نمی‌توانند به دیگران درس انسانیت و مدارا بدهند. هیچکس در دنیا نمی‌پذیرد که رئیس رژیمی که در غزه با زنان و کودکان می‌جنگند و بر آنان بمب می‌ریزند مورد تشویق و حمایت قرار گیرد.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: گویا برای برخی از مدعیان تمدن، حقوق اساسی انسان‌ها بر اساس رنگ پوست و زبان و دینشان سنجیده می‌شود. ما نوادگان سعدی آرزوی جهانی داریم که همه در گفتار و کردار باور داشته باشند «بنی‌ آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار، تو کز محنت دیگران بی‌غمی نشاید که نامت نهند آدمی»

وی افزود: نمی‌توان نام خود را انسان گذاشت و در برابر اینهمه جنایت سکوت کرد. ما خواهان جهانی هستیم که در آن مردم سرافراز فلسطین از چنگ اشغال، ظلم، اسارت و نسل‌کشی رها شده باشند و رویاهای هیچ کودک فلسطینی زیر آوارهای خانه پدری مدفون نماند.

پزشکیان تصریح کرد: ما می‌توانیم با هم این آرزو را که آرزوی همه مردم آزاده منطقه و جهان است محقق کنیم. دولت من با ایجاد تعادل و توازن در روابط خارجی، منافع ملی و نیازهای صلح و امنیت منطقه و جهان را پیگیری خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه ما قدر دوستان روزهای سخت‌مان را خواهیم دانست، اظهار کرد: با بازیگران نوظهور در جنوب جهانی روابط‌مان را تحکیم خواهیم کرد. برای تثبیت دوستی و مودت با همسایگان شرقی و حوزه فرهنگی فارسی‌زبان تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: کشورهای غربی را به درک واقعیت‌ها و ایجاد روابط مبتنی بر احترام متقابل و جایگاه برابر فرا می‌خوانیم و آماده‌ایم مدیریت تنش با دولت‌هایی که هنوز شأن و جایگاه ایران را درک نکرده‌اند، گفت‌وگو کنیم.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه من عادی‌سازی روابط اقتصادی و تجاری ایران را با جهان حق مسلم ایران می‌دانم، تاکید کرد: برای رفع تحریم‌های ظالمانه از پای نخواهم نشست. دولت من هرگز تسلیم زورگویی، فشار و استانداردهای دوگانه نخواهد شد. تجربه بیش از دو دهه مذاکره با ایران باید دولت‌های طرف مذاکره با ایران را به این درک رسانده باشد که ما پایبند به تعهدات خود بودیم و خواهیم بود. ولی مردم، رهبری و نظام سیاسی ایران به فشار و زیاده‌خواهی پاسخ نمی‌دهند.

پزشکیان یادآور شد: ایران همواره در سمت درست تاریخ و انسانیت ایستاده و به این راه که مبتنی بر عقاید و باورهای دینی و تمدن ایرانی است، خواهد ایستاد. ایران، منطقه و جهان امروز نیازمند تفاهم است و شعار ما «آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است؛ با دوستان مروت با دشمنان مدارا»

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: ما دنبال آرامش و ثبات در منطقه و جهان و همچنین پیشرفت و رفاه برای ایران و منطقه هستیم. باید از نگرانی‌های مردم کاسته شود و ایران و منطقه را به جایگاه شایسته در تاریخ، تمدن و فرهنگ معاصر برگردانیم. همه ما در دنیای طوفانی امروز در یک کشتی نشسته‌ایم. بیایید نظام حکمرانی را با قطب‌نمای آرامش و پیشرفت مردمانمان به پیش ببریم.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 54
  • حسن
    5

    ما رای به تغییرات اساسی دادیم فلسطین وهرکشوردیگه خودشون بلدهستندچیکارکنند این ماهستیم ازبی عرضگی وعقب ماندگی فری کشورنابودکردیم مردم اماده هستندکشورزیر رو روکنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      29

      همه جا میای زر میزنی اعصاب خرد می کنی ..چیزی هم بلد نیستی ..ناله بچه های گرسنه قطع عضو در چادر ها دنیا را ناراحت کرده راه بستند چه کمکی ایتالیا بیشتر از تو غذا می‌فرسته .. .مکه کمک کردی اینهمه بچه ها زیر آوار کمر شأن شکست عیدت را چند برابر شاد کردی ..همچنانکه تو معتقد به نتانیاهو هستی و برای فروش قرص شادش کمک می کنی

    • ف
      29

      اتفاقا بخاطر کج فهمی در پیشرفت زدی هرچه باغ و ویلاهای یومیه عین فرودگاه آسفالت کردی ...چون شب و روز نقشه می کشی چطور صدای ناله بچه های چادر غزه را خفه و به ارباب آت نوکری کنی
      خجالت نمی کشی ...غزه می گی دنیا به بچه های. قطع عضو گریه می‌کنه

    • ناشناس
      20

      تو همشهری هم نمی‌فهمی فقط دهات خودت آدم نژاد پرست

    • ناشناس
      18

      باریکه غزه جمعیتی ندارد که تو را سوزانده از جای دیگه می سوزی

    • ناشناس
      19

      امثال تو دهات آت اهل جدل آید که عقب مانده آید .یک باریکه چه جنایتی مگه داره ...پاکی آنها به تو نمی سازه .شش ماهه خون در غزه می ره و همه و مردم واشنگتن ناراحت شده میگی یونجه خودم شیطان هم منحرف تان کرده با دست خود باغات آت را آسفالت کردید که پیشرفت کنی

    • ناشناس
      16

      با اصول شاد قرص نتانیاهو طلاق و افزایش خشونت خانوادگی آوردی عین تگزاس

    • ناشناس
      18

      چی داری می گی چند تا بچه قطع عضو و مردم در چادر ها ناله میزنند برای قطع نسل اومدند خدا نمی شناسی اقلا ساکت هم نمی مونی ..منظور تو هم خدمت به نتانیاهوبه وگرنه اختراع ببینی از حسد با تبر می زنی ..امامزاده هم در برف زخمی می‌افتاد همینو می گفتید

    • ناشناس
      0

      حسن راس میگه راه فلسطین نظامی نیست بایددوکشوری بشه باعث آوارگی هم تحریک هفت اکتبروسپرکردن کردکه وراکت زدن

    • شاهنامه
      1

      خدا را شکر . همینطور ادامه پیدا کنه اسراییل و اعراب دوربرشون نابود میشن ان شاالله ما هم نفس راحتی میکشیم

    • احمد
      0

      اونایی که دستشون به دهانشون میرسه میگن کمک کنیم به کشورهای مسلمان دیگه اونایی که تو زندگی خودشون دارن لنگ میزنن میگن اول کشور خودمون این راهکارش ساده است اونایی که میگن کمک کنیم میتونن با پرکردن رضایت نامه انصراف از یارانه سهم خودشون رو ببخشن به مسلمان‌های دیگه خوب ازاینور اینا هم حق دارن با اجاره های گران ومعیشت سخت . تو اون دنیا هرکس توشه خودشو می‌تونه ببره بیخودی به هم دیگه نپیچین همیشه تو زندگی سعی کنیم به نگرش‌های همه احترام بزاریم

    • ناشناس
      0

      فعلا تو که هرچی طبیعته نابود کردی

    • ناشناس
      0

      توضیح هم داده میشه غلط های خودتو تکرار میکنی بیست ساله آنجا محاصره است و هر ماه ساختمانی منفجر میکنند دندونتو جلو می دی اینم بگو که برای جنایت آمدند و هزاران تن بمب ریختند غیر قانونیه

    • ناشناس
      0

      تو غلط میکنی،،،مگه جنگل هست اینجا

    • ناشناس
      1

      لعنت بر مزدوران و منافقین، ایرانیان همیشه طرف حق و مظلوم بودن، منافقین و مزدوران سایبری فقط ورزش شنا و دویدن رو خوب ‌کنید، ترور،و قتل کودک و زنان هنر نیست ،مرد جنگی میخای میاد سروقتت،لعنت رژیم کودک کش قاتل ترویست،که نوزاد میکشه،افتخار اینا اینه،ترور،،لعنت بتون

  • ناشناس
    5

    ما را به خیر شما امیدی نیست شر مرسان

  • ناشناس
    0

    حذف دلالی و رانت از اقتصاد کشور از رموز موفقیت شماست.

  • ناشناس
    1

    قیمت خودرو را در بازار کاهش بده اگه واقعا راست میگی می دونم نمیشه جون دلالان قدرتمند تر از شرکت ها هستند

  • ناشناس
    3

    صحبت های آقای پزشکیان تناقض داشت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      فراوان! طوری که خودش هم در روخوانی به تپق زدن افتاد

    • ناشناس
      2

      نماینده های مجلس به هیچ وجه ادب جلسه را که یک رییس حمهور و دو نخست وزیر در آن بودند با فریاد هاشان نگه نداشتند. اینحا مجلس است سر جالیز که نیست.

    • ناشناس
      3

      جناب پرشکیان بگذار این هم بگذرد تا تاریخ بگوید شما در ته کدام دره ایستاده بودید

  • ناشناس
    0

    هی بی بی، تو همه جا زبونت درازه مواظب باش ....ها....

  • ناشناس
    0

    باسلام و احترام ، لطفاً بس کنید کابران عزیز والا خوب نیس در نظرات دیگران دخالت کنید ممنون از خبر فوری

  • الف
    3

    اگر سمت درست تاریخ ایستاده بودید که وضع کشور و زندگی مردم بعد ۴۶ سال اینگونه نبود !!!
    خود گوئی و خود خندی ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ایندگان در تاریخی که زیر اسلحه اینها نیست بد از اینها یاد خواهند کرد

  • ناشناس
    2

    ریش زدنش فقط برا موقع انتخابات بود؟

  • ناشناس
    1

    فقط مشکل اینه ما مردم ایران انسان نیستیم !!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نخیر در حلقه تکاملی اینها ما را از مقام انسانیت هم عبور دادند. هنوز در علم طبیعیات اسمی نداریم تا داروین بعدی اسمی برایمان پیدا کند.

    • ناشناس
      2

      این طوفان اقصی جر بدنامی برای حماس و جهاد اسلامی و مصیبت و مرگ و ویرانی برای مردم فلسطین چه داشت؟!!!!!

    • ناشناس
      0

      امان از دهاتی دنیا غزه. میگه تو برو خبرهای خودتو بخون

    • ناشناس
      1

      فعلا مرگ برای تو بوده می سوزی تو که میگفتی به من ربط ندارن باز سربازان غزه یک سال مقاومت کردند ..مردم غزه روی کثیف اصول اخلاق منحرف شاد قرصی که تو هم آوردی نشان دادند

    • ناشناس
      0

      تو حتی نمی دونی می خواستن مثل ده سال قبل حمله کنند پیشدستی کردند و ضعف آنها را به دنیا نشان دادن .چرا به کشتار فجیع لالی

  • ناشناس
    7

    فقط نتایاهو دمش گرم زنده و پاینده و سالم باشد دعای ما جوانان ایران زمین لطفا بهش بگید چقدر ما دوستش داریم

  • ناشناس
    1

    یک تروریست پدر س..دیگر به بهشت و زیر خاک رفت

  • ناشناس
    2

    هیچ خیری ندارد به جز تورم و فساد و چپاول و خرابی بیشتر و خودکشی و طلاق

  • ناشناس
    2

    ایشان هم به نظر بیشتر از انکه برای ایران برنامه داشته باشد برای غزه و لبنان برنامه دارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      نمی‌دانیم والا این لبنان و فلسطین با ایران فامیلن ، تا هستن زندگی مردم مظلوم ایران به نابودی کشیده می‌شود گناهمون چیه؟ پناه بر خدا یاحسین

    • ناشناس
      2

      تو حسین علیه السلام می‌شناسی زهر زبانت را اینجا هم آوردی همان کوچه بنشینی بهتره

  • سرگردان
    1

    کراواتی های صف جلو در ویدیو ، شکمها ....
    جریان چیه؟

  • رصد
    0

    آقای رئیس جمهور محترم برای موفقیت یه جا کار شما و امثال شما خواهد لنگید چون در تفکرات و ایدئولوژیتان ضد و نقیض وجود دارد من هر وقت خ.استید راه حل را می توانم کمک کنم

  • صدرا
    0

    عزیزم جاده انتخاب شده و تفکرات هدفمند شده راه غلطی هست حالا راننده هر کی می خواد باشه

  • امیر
    0

    چقدر زیبا و مهندسی قشنگ پر واضع ساده ووووو سخن فرمودید ولی تمام توانتان میگذارید برای مخالفان داخلی و شایدم خارجی دیگر توانی نمیماند برای مردم و سازندگی مگر میتوانید در صدا و سیما ورزش اقتصاد جراید دانشگاه پزشکی مالیات کمرک امنیتی نظامی لشرکی کشوری کارگران معلمان بیکاران معتادان بازنشتگان مهاجران به داخل و خارج برجام وۊوووو آقا سخته خیلی هم سخته اگر بخوای هم نمیذارند هم نمیشه چون باید از پایه درست کنی فقط با مردم رو راست باش همین مردم هم میدونن دشواره ولی روراست باش

  • ناشناس
    0

    خود کودک فلسطینی زیر آوار مانده میگی رویاهای کودک فلسطینی زیر آوار نماند !!!!کودک فلسطینی در سخنرانی اش رویایش بزرگ منشیه. مادی نیست غزه. چه می دانید

  • ناشناس
    0

    از بزشکیان عاجزانه خواعش دارم با جی بو تی ارتباط برقرار کند این کشوری بسیار پیشرفته است و گینه و مالت و مالدیو حتما یادت نره من ژن برترم می دانم .کربلا و علی یاورت یادت نره اگر رفت دیگه رفته .میره

  • ناشناس
    0

    چقدر امنیت بیشتر شد،مهمونای تحلیف رو تهران شهید کردن دیگه یه خارجی جرات میکنه بیاد ایران

  • ناشناس
    0

    نه دنبال تعامل باشین نه سازش پاسخگو این ننگ وخفت امنیتی باشین که اقتدار ملت رو یک روزه به باد دادین و یقین داشته باشین منتقمان خون این شهید بزرگوار از رگ گردن به شماها نزدیکترن

  • بهلول
    0

    ایران همواره در سمت درست تاریخ و انسانیت ایستاده است ؟

    مگه در قرآن نیومده که حقیقت رو بگین حتی اگه به ضررتون باشه ؟

  • ناشناس
    0

    مردم به پزشکیان اعتمادکردندکه کاری به مرگ براین ومرگ برآن نداشته باشد ومشکلات مردم راحل کند ولی ظاهرا که دربرهمان پاشنه میچرخد

  • اکبر بهبودیان
    0

    با همین فرمان بری آقای پزشکیان با کله می افتی زمین، چون ادعا داری ایران در طول تاریخ در جای درستی ایستاده است، به نظرم عبارت کاملا اشتباهی است،

  • الف
    0

    بدبخت پزشکیان، نیومده بی اعتبار شد! خخخخخ

  • فرزاد
    0

    چی شد بلافاصله عوض شد آقای پزشکیان قبل انتخابات همین چند روز پیش میگفتی ما با کارهایمان مردم رو بدبخت کردیم و خیلی ها با این جمله به شما رای دادن که مسیر بدبخت کردن مردم عوض و اصلاح بشه حالا میگی کارمون درست بوده؟!
    حرفهای چند روز پیش خودت یادت رفت؟
    عجب

  • حسن
    0

    پزشکیان ازهرکس حمایت کند میره بهشت

  • ناشناس
    0

    ۱- هیچ بققالی نمیگه ماست ام ترشه ۲- تعامل داخلی!!! دُم خروس یا قسم حضرت عباس !!! من کوچک !!! دست کم ۳۳ ساله درام زجر ۳قوه را می‌بینم و لمس میکنم بویژه بیدادگاه گستر تهران و شهریار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد