رسانه‌های صهیونیستی و خبرنگار اسرائیلی «آکسیوس» در ادعایی:

ایران از طریق مجارستان به اسرائیل درباره حمله پیام فرستاده است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی دریافت پیام ایران از سوی همتای مجارستانی خود شده است.

ایران از طریق مجارستان به اسرائیل درباره حمله پیام فرستاده است

رسانه‌های صهیونیستی و خبرنگار اسرائیلی «آکسیوس» در مطالبی مدعی اطلاع رسانی ایران از طریق وزیر خارجه مجارستان درباره حمله تلافی جویانه خود به رژیم صهیونیستی شدند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی مدعی شد که «اسرائیل کاتس»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفته است: «ایران ما را از تصمیم خود برای حمله به اسرائیل آگاه ساخته است و این پیام را از طریق پیتر سیارتو، همتای مجارستانی خود دریافت کردم.»

این نشریه اسرائیلی مدعی شد که «علی باقری»، سرپرست وزارت خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با وزیر خارجه مجارستان در ساعات پایانی امروز - دوشنبه - سیارتو را از تصمیم ایران برای حمله به اراضی اشغالی آگاه ساخته است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز ضمن تاکید روی ادعای خود گفته است: «جامعه جهانی باید بهای هرگونه اقدام تهاجمی از سوی ایران را افزایش دهد.»

جروزالم پست در بخش دیگر مطلب خود مدعی شد که سرپرست وزارت خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر خارجه بحرین، از عزم ایران برای پاسخ به ترور اسماعیل هنیه رهبر سیاسی جنبش حماس در تهران سخن گفته است.

از طرفی، «باراک راوید» خبرنگار اسرائیلی «آکسیوس» از قول مقامات ارشد رژیم صهیونیستی نوشت: وزیر امور خارجه مجارستان روز دوشنبه در تماس تلفنی با همتای اسرائیلی خود به وی گفت که ایران اوایل به مجارستان اطلاع داده است که در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، به اسرائیل حمله خواهد کرد.

در همین حین، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز با بیان اینکه این اطلاعات را از طریق هیچ منبع فوق سری به دست نیاورده است مدعی شد و گفت: «طبق شنیده‌هایم، ایران امشب به اسرائیل حمله خواهد کرد.»

ادعای جروزالم پست و خبرنگار آکسیوس درحالی صورت می‌گیرد که به اذعان رسانه‌های عبری زبان «هاآرتص»، سیاست رژیم صهیونیستی در ترور رهبران مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان نه تنها هیچ کمکی به این رژیم نخواهد کرد بلکه بیش از پیش هزینه‌ها را برای این رژیم افزایش خواهد داد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 33
  • محمد
    0

    😅😅😅 بابا پدر انتقام سخت رو درآوردین شما با این اطلاع رسانی تون.

  • ناشناس
    0

    یعنی با این حساب فقط خواجه حافظ شیرازی مونده که خبر دار بشه؟!

  • ناشناس
    0

    این چه جور عملیات نظامی هوایی است که از قبل با واسطه به دشمن اطلاع داده می شود؟! حمله نکنید هم سنگین ترید و هم مچ تان برای دشمن باز نمی شود و هم سلاحهای خود را که از بودجه بیت المال ساخته شده هدر نمی دهید!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هموطن
      ایران قبل از شلیک باید و باید از کدخدا اجازه و مکان ش تعیین بشه
      ۲ درصدی ها واسه ما شیر تشریف دارن واسه بقیه.....هم نیستند

  • ناشناس
    0

    خلاصه خبر داداش میخوایم حمله کنیم اجازه هست؟ نتانیاهو:اوکی

  • ناشناس
    17

    خبر فوری تو که میدونی این دروغه چرا پخش میکنی

  • ناشناس
    0

    الله اعلم. من که سر در نمیآورم. هر کشوری تا لحظه وقوع حمله خود را سری نگه میدارد. حال ایران چه تعهدی دارد که حمله اش را از قبل اطلاع دهد یعنی چه؟ مگر ما مجبوریم اطلاع دهیم که مثلا از مجارستان خواهش کنیم حمله ایران را به اسراییل اطلاع دهد. مگر رژیم صهیونیستی حملات خ د به ما را از قبل به ما اطلاع میدهد،؟ کسی می داند؟

  • ناشناس
    16

    مجارستان !!
    کلاً قاطی کردید ، بنازمت که ارتش آلمان با آن خشنی اسم اش نازی"" بود.
    تو نازی کی هستی ، سامری سرگردان ، به پایان رسید این دفتر و نفهمیدی ... همه چی از نازکی پاره میشه ، آدم از کلفتی ...
    بخواب ، خواب های خوش خوش ببینی ...
    یهو دیدی از پایین تختت یه رزمنده فلسطینی زد بیرون 🤣

    نظرات شما -
    • ازاد
      1

      رزمنده فلسطینی خیلی زرنگه زن وبچه خودشو نگه داره ،بقیه پیشکش،،،you too

    • ناشناس
      0

      رزمنده فلسطینی نهایت هنرش اینه که پشت زن و بچه قایم بشه

  • مهری
    2

    بازم هماهنگی؟ بازم؟

  • ناشناس
    2

    آمریکا اگر در جنگ ایران با اسرائیل مشابه عملیات وعده صادق دخالت کند واز اسرائیل حمایت کند وموشکهاوپهباد های ایران را رهگیری کند ویا برای رهگیری موشک‌ها به اسرائیل کمک کند به خدای محمد ص به کل پایگاه‌های آمریکا حمله خواهیم کرد و من بعد یک روز خوش برای شیطان بزرگ امریکا در منطقه نخواهیم گذاشت وجنگ با آمریکا را در منطقه شروع خواهیم کرد وهر روز جنگ با آمریکا در منطقه وجهان خواهیم داشت ، وهمانطور که خمینی مظهر شرف دست آمریکای دزد را از آرنج شکست وبا اردنگی آمریکای دزد را از ایران بیرون انداخت، سربازان خمینی اینبار استخوان پاهای آمریکا را در منطقه قلم خواهند کرد ، جنگ با اسرائیل یاغی کاملا جدی و لبریز از خشم وعصبانیت ایران و امت اسلامی است ، شیطان بزرگ از میدان جنگ با کودک کش گم شود ودور شود ،هر کس زمان و مکان و نحوه حمله متفقین و ایران را به اسرائیل لو بدهد واعلام کند قطعا خائن و منافق است، زمان ومکان ونحوه حمله به اسرائیل کاملا محرمانه است و مثل عذاب‌های خداوند بر سر امت های سرکش غافلگیرانه و ناگهانی خواهد بود و به صورت ناگهانی ودر حالی که یهودیان غاصب به بازی وعیاشی مشغولند بر سرشان نازل خواهد شد و آنها را اندوهگین و گریان خواهد کرد ، همه دول وامت اسلامی برای حمله به اسرائیل با ایران بیعت کنند و با ایران متحد و متفق شوند. امروز جنگ خندق و صفین است که علی (ع )با همه قبایل برای جنگ با معاویه ویهود دست بیعت دراز کرد ، عربستان سرزمین وحی ، عراق غیور ، مصر قهرمان، اردن غیرتمند ، امارات ، بحرین ، ترکیه ، ارتش لبنان و‌‌‌‌.‌‌‌.‌ دست بیعت نظامی باایران برای جهاد با اسرائیل ببندند. آهای مسلمانان و دول اسلامی در بند خانه عنکبوت بدانید وآگاه باشید در این مقطع زمانی ارزشمند بهترین فرصت وبهانه برای نابودی اسرائیل غده چرکین سرطانی پیش آمده است که این فرصت طلایی پیش آمده نابودی اسرائیل هر صد سال هم تکرار نمی شود. اسرائیل در اثر جنگ نزدیک یکساله از نفس افتاده وبا همت وجهاد دول وامت اسلامی به راحتی شکار می شود. نصر من الله وفتح القریب .

  • ناشناس
    3

    یعنی از اسرائیل خواسته اجازه بگیره که موشک‌ها را در کدام منطقه بزند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      ایران از هفته پیش گفته که میخواد بزنه چیزجدیدی نیست.هم‌ در پیامی که به اردن داد و هم در پیامی که به مجارستان داد این رو صریح گفت و در علن هم بارها گفته خواهیم زد.اما جزییات رو به کسی لو نداده.اینها حربه های تبلیغاتی وزیر خارجه رژیمی است که در غزه حدود پنجاه هزار زن و کودک رو قتل عام کرده و برخی ساده لوح وطن فروش هم متاسفانه تحت تاثیرش قرار میگیرن و در پازل روانی اسرائیل بازی میکنن بر علیه منافع کشورشون ایران

  • کیوان
    2

    گویا تنشها خوابیده و مشکلی وجود ندارد. جنگ کلا تبعات خوبی ندارد امیدواریم همیشه در دنیا صلح و آرامش و امنیت برقرار باشد

  • بهرام
    3

    چهل و پنج سال از خدا عمر گرفتیم یک روز خوش ندیدیم از پنج صبح تا ده شب بدو بدو ترافیک مترو تاکسی سوار شو سر کار برو تهش جیب خالی و شرمنده زن و بچه مگر یک زندگی نرمال مثل همه مردم دنیا سهم زیادی برای ما بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      21

      بله متاسفانه مشکلات اقتصادی کمرشکن به سبب تحریم های حداکثری و سوتدبیرهای داخلی در این سالها معضل شده اما فراموش نکنیم که باید تمام این برهه زمانی رو با عدد و رقم ببینیم.از نود و هفت و تحریم های حداکثری ترامپ بود که اقتصاد ایران فرو ریخت اما قبل از اون دیگه مثل چیزی که شما میگی هم اصلا نبود.حتی بعضی از شاخص های اقتصادی ما در دهه هشتاد و هفتاد از کشورهای اروپایی هم بهتر بوده.در مقایسه الان خودمون زندگی ایرانی ها در دهه هفتاد یه طوری آرزوی این نسل جدید جوان محسوب میشه که از خرید یک خانه کوچک و ساده هم عاجزه.به نظر میرسه حرف شما که چهل و پنجاه سال همه اش تو تاکسی و مترو مثل بدبختها میچرخیدیم از سر عصبیت مشکلات امروزی است که قابل درک است اما به هیچ عنوان سخن دقیقی نیست

  • ناشناس
    3

    فقط جان رهبرانشان اهمیت دارد؟ 40000 فلسطینی بدبخت کشته شدند جان آنها بی ارزش بود؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      جسارت نباشه اما وقتی لابلای چک کردن قیمت دلار و سکه میای اخبار سیاسی و نظامی و ژئوپلتیک پیچیده چک میکنی همین حرفهای ابلهانه میشه!واقعا چنین چیز ساده ایی رو نمی‌فهمی که مسیله ترور یک شخص نیست بلکه یک یک شخص کلیدی از محور وابسته به تهران رو در قلب تهران ترور کردند و این از لحاظ معناشناسی سیاسی یعنی شلیک به قلب امنیت ملی و حیثیت ایران.توقع داری تهران بوس بفرسته برای عاملان چنین کاری؟!!!

    • تبریز
      6

      خود رابه ....نزن. بخاطر ۴۰هزار شهید مظلوم ، هروز مقاومت اعم از حماس و حزب‌الله و شیران یمن و مجاهدان عراقی دنیا را بر شیطان بزرگ و توله هارش صهیون جنایتکار ،تنگ کرده‌اند..

    • ناشناس
      1

      بعضیها مشخص هست که حکومتی هستند چشمشان را روی کشته شدن مردم می بندند شماها نمی فهمید چون یا جاتون امنه یا ساندیس خور حکومتی هستین کشته شدن یک عرب هیچ ربطی به ما نداره این را بفهمید یگان حفاظت کوتاهی کرده خودشان هم باید پاسخگو باشن نه مردم

  • رابی
    3

    کفتر کاکل به سر
    وای وای

    این خبر از ما ببر
    وای وای

    بگو به یارم
    که موشک دارم

    اما با اونها
    کاری ندارم

    ممکن چند تا
    بزنم سوله

    سوله خالی
    آماده دارند؟

  • ناشناس
    2

    بنظرمامردم ایران هنیه ارزش این رو نداره که بخاطرش بخوای یه کشور رو درگیرجنگ بکنید.بس کنید هنیه ولبنان یمن سوریه فلسطین وغزه همش فدای یک تارموی یک ایرانی.نابودبشن انشاءالله تامردم ایران راحت بشن.

  • سجاد
    12

    انسان بزرگی بود آقای هنیه برای آزادی وطنش جنگید حالا که رژیم صهیونیستی در کشور ما ایشان را به شهادت رساند یک پیام بیشتر ندارد و آن هم اعلان جنگ با ایران است. امیدوارم جهان پر از صلح و سازش باشد

  • عادل
    2

    آقای عثمانی نماینده بوکان دیروز از تریبون رسمی مجلس اعلام کرد که ما مجلسیان برای کشتن نتانیاهو آماده انتحار هستیم خب بسم الله آدرس مشخص است تشریف ببرید عملیات انتحاری انجام بدید و انتقام همیشه را بگیرید اما حق ندارید انتقام هنیه ا از جیب و جان و مال مردم بپردازید از موقعی که حکومت اعلام کرد که پاسخ ترور هنیه را می دهیم دلار و سکه طلا گران شد یعنی اینکه تا همین الان خط و نشان کشیدن و رجز خوانی مسئولین ایران از جیب مردم ایران هزینه شده است.

  • ناشناس
    0

    چنان چنان چنان بلایی سر اسراییل بیاوریم که بداند اشتباه کرده . فقط امریکا تو دیگه جون خودت اشتباه نکن حالا اون اشتباه کرده تموم شد رفت . اینقدر امروز و فردا بکنیم که دنیا یادش برود . ملت می فرستیم گرمای عراق کربلا بادش می ره . با دو تا سه تا صلوات ماس مالی میشه .صلوات

  • ناشناس
    0

    پیام داد به اسراییل چرا کشتیش حالا اوضاع و احوال ما نگاه کن چه کار کنیم از این ور ملت ازمون دارد می خندد از این ور اوضاع اقتصادی از اون ور بی برقی از اون ور پیاده روی علافها از این ور بیسج ها از اون ور حزب الهی ها از اون ور دنیا دارد بهمون متلک می گه از اون ور نعره خودمون چنان چنان بزنم خودمون . عجب غلطی کردیم خرمون داخل رخ گیر کرده .

  • ناشناس
    1

    اسراییل مرد میدان اسرایبل بزرگ

  • ناشناس
    2

    ما جنگ نمیحایم. یه نه بزرررررگ ب جنگ

  • هامون ته بارزاده
    1

    مجارستان!؟؟ خب حمله ای در کار نیست....

  • ناشناس
    0

    اتفاقا ما جنگ میخواهیم تا بدانیم اسراییل مرد است یا این هارت و پورتی ها که 45 سال است گوشمان کر کردند .این راه و این جنگ و این پوشکتون و این اسراییل تا معلوم شود شما داخل شلوارتون چیز مردی دارید یا انها حالا موقع عمل است نه نعره .یا علی

  • ناشناس
    0

    پدر مردم در آوردند ۴۵ سال همش جنگ

  • ناشناس
    0

    ساعت و دقیقا و محل اثابت موشک ها را گفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد