برآورد پایگاه اینتل‌اسکای از اصابت موشک های ایران به پایگاه نواتیم

وبگاه لبنانی اسکای‌اینتل ارزیابی جدیدی از تعداد موشک‌های ایران که به پایگاه نواتیم در فلسطین اشغالی اصابت کرده ارائه داده است.

برآورد پایگاه اینتل‌اسکای از اصابت موشک های ایران به پایگاه نواتیم

پایگاه اینتل‌اسکای نوشته ارزیابی‌هایی که بر اساس مقایسه تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از حمله موشکی ایران انجام داده نشان می‌دهد دست‌کم 40 موشک ایران به پایگاه نواتیم برخورد کرده است. 

مقام‌های جمهوری اسلامی ایران پیش از این گفته‌اند 90 درصد موشک‌های شلیک‌شده از سوی ایران به اهداف تعیین‌شده اصابت کرده‌اند.

چند روز قبل‌تر روزنامۀ واشنگتن‌پست بر اساس بازبینی ویدیوها و تصاویر مربوط‌به حملۀ موشکی سه‌شنبۀ گذشته ایران به رژیم صهیونیستی نوشته بود دست‌کم ۲۴ موشک بالستیک دوربرد ایران از پدافند هوایی اسرائیل و متحدانش عبور کرده است. 

ارتش اسرائیل گفته سامانه‌های پدافندی این رژیم ۱۸۰ موشک که از ایران شلیک شده‌اند را شناسایی کرده اما به سئوالات درباره تعداد اصابت‌ها پاسخ نداده است. 

ایالات متحده آمریکا و اسرائیل مدعی شده‌اند که میزان خسارت‌های وارد شده اندک بوده‌اند. ارتش رژیم روز چهارشنبه مدعی شد که پایگاه‌هایش با ظرفیت تمام در مرحله عملیاتی قرار دارند. 

ادعای روزنامه واشنگتن‌پست در حالی مطرح شده بود که مقام‌های نیروهای مسلح ایران از اصابت ۹۰ درصد موشک‌های شلیک‌شده به اهداف خبر داده‌اند. 

تحلیلگران پیش از این گفته‌اند از جمله دلایل اهمیت راهبردی عملیات ایران که به «وعده صادق ۲» معروف شده این است که موشک‌های ایران توانست علاوه بر عبور از سامانه‌های راداری و پدافندی رژیم صهیونیستی دولت‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه را در جلوگیری از اصابت موشک‌ها به اهداف از پیش‌تعیین‌شده ناکام بگذارد. 

مطابق این تحلیل‌ها، این عملیات یک شکست تاریخی برای پدافند چهارلایه ده‌ها میلیارد دلاری اسرائیل رقم زده است.

پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شامل چهارلایه گنبد آهنین، فلاخن داوود، «پیکان ۲» و «پیکان ۳» است که ساخت و توسعه آن ده‌ها میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه داشته است.

منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد