دستگیری یک خبرنگار توسط اسرائیل به دلیل افشاگری در مورد پاسخ ایران/ ویدئو

رژیم صهیونیستی خبرنگاری آمریکایی را به دلیل ارائه جزئیاتی در مورد اثرات تخریبی موشک‌های ایران بر اراضی اشغالی و به جرم «کمک به دشمن» دستگیر کرد.

دستگیری یک خبرنگار توسط اسرائیل به دلیل افشاگری در مورد پاسخ ایران/ ویدئو
رژیم صهیونیستی در اقدامی دیگر برای سانسور عظمت عملیات «وعده صادق ۲»، جرمی لوفردو، خبرنگار آمریکایی را به دلیل تهیه گزارش در مورد پاسخ موشکی ایران و به جرم «کمک به دشمن در زمان جنگ و ارائه اطلاعات به دشمن» دستگیر کرد.
این خبرنگار مستقل اهل ایالات متحده ویدئوهای ضبط شده توسط اعراب بادیه‌نشین و همچنین اسرائیلی‌ها را به اشتراک گذاشته بود که نشان می‌داد حداقل ۱۰ موشک ایرانی، به پایگاه نواتیم در اراضی اشغالی اصابت کرده است.
علاوه بر این چندین نفر از اعراب آن منطقه، بقایایی از موشک‌های ایرانی را نیز به این خبرنگار نشان داده بودند.لوفردو همچنین از محل اصابت موشک‌های ایرانی به نزدیکی مقر موساد در تلاویو نیز گزارش تهیه کرده و نشان داده بود که برخی از این موشک‌ها به فاصله‌ای کمتر از ۳۰۰ متری این مقر اصابت کرده‌اند.
همکار لفردو اذعان کرده است که رژیم صهیونیستی این خبرنگار را مورد ضرب و شتم قرار داده، چشمانش را بسته و او را به پایگاه نظامی اسرائیل منتقل کرده است. علاوه بر این، گوشی این خبرنگار نیز ضبط شده است.
ایران در پاسخی مشروع به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه، شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار نیلفروشان، سه پایگاه نظامی اسرائیل و مقر موساد در اراضی اشغالی را در ۱۰ مهرماه هدف قرار داد.
باوجود تلاش رژیم صهیونیستی برای سرپوش‌گذاشتن بر عظمت این حمله موشکی، پایگاه اینتل‌اسکای با مقایسه تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از حمله موشکی ایران، نشان داده است که دست‌کم ۴۰ موشک ایران به پایگاه نواتیم برخورد کرده است.
منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    با این اوصاف لمریکایی ها در قبال این اقدام کاملا مغایر با مقررات خبرنگاری خودشان چه غلطی کردند؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد