امام جمعه سمنان:

شایعه شهادت فرماندهان ایرانی جنگ روانی دشمن است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان اتحاد و وحدت بین همه کشورهای محور مقاومت را نتیجه و دستاورد عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ برشمرد و با اشاره به جنگ روانی دشمنان گفت: شایعه شهادت فرماندهان ایرانی جنگ روانی است.

شایعه شهادت فرماندهان ایرانی جنگ روانی دشمن است

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های امروز نمازجمعه سمنان اظهار کرد: مردم مراقبت کنند که حیله و جنگ رسانه‌ای دشمنان آنها را تضعیف نکند چرا صهیونیست‌ها می‌کوشد با دامن زدن به اخبار کذب و دروغ، در دل مردم ترس بیاندازند.

وی با اشاره به آثار شکست دشمن گفت: عملیات وعده صادق ترس در دل صهیونیست‌های کودک‌کش انداخته است. این عملیات، هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم شکسته است.

امام جمعه سمنان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان اظهار کرد: صهیونیست‌ها همچنان به جنایات خود در غزه و لبنان و کشتار زنان و کودکان ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اتحاد و انسجام بین جبهه مقاومت از این اتحاد به عنوان دستاورد عملیات وعده صادق ۲ یاد کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا به عنوان یک قدرت موشکی و پهپادی شناخته میشود و به همین دلیل دشمنان برای جواب دادن به عملیات وعده صادق ۲ حیران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که ایران در مقابل دشمنان محکم و پابرجا ایستاده است ، گفت: هم اکنون نیز جمهوری اسلامی ایران با شناسایی همه نقاط حساس نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی منتظر صدور فرمان برای وعده‌های صادق بعدی است.

امام جمعه سمنان دستاوردهای عملیات وعده صادق در کشور و منطقه را یاد آور شد و گفت: انسجام و اتحاد و تداومی که در جبهه مقاومت ایجاد شده است نتیجه همین وعده صادق است.

خطیب جمعه سمنان گفت: عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است و این رژیم با استفاده از سلطنت‌طلبان و منافقان مزدور به دنبال جنگ روانی و ترساندن مردم ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: انتشار خبرهای دروغ از جمله شهادت فرماندهان ارشد نظامی ایران یا جاسوس بودن آنان به دنبال ترس و دلهره انداختن در دل مردم است که همان جنگ روانی رژیم صهیونیستی است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: طوفان‌الاقصیٰ و مقاومت یک‌سالۀ غزّه و لبنان، رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش، حفظ موجودیّت خود است واین یعنی مجاهدت مبارزان فلسطین و لبنان موجب شده رژیم صهیونی ۷۰ سال به عقب برگردد.

خطیب جمعه سمنان همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: قرار گرفتن استان سمنان در بین‌الحرمین آن حضرت و حضرت ثامن‌الحجج (ع) از افتخارات مردم استان است.

حجت اسلام والمسلمین مطیعی فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان را یاد آور شد و گفت: خانه و مدرسه ، دو کانون اساسی در تربیت فرزندان و نسل آینده است و اولیا و مربیان باید از راهکارهای اسلام برای تربیت نسل آینده استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین درباره اجرای طرح سه میم (منزل، مدرسه و مسجد) در آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این طرح در استان سمنان اجرایی شده و توجه به معنویت و نماز در بین دانش‌آموزان قابل قدردانی است.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    وسانسور کردن کشته های متجاوز اسرائیل

  • ناشناس
    0

    مگه شهادت بده ؟؟

  • ناشناس
    0

    چیزی که مردم از امام جمعه ها انتظار دارند این است که منادی اسلام حقیقی باشند، توجیه کننده افعال و گفتار حکومت نباشند ، از بیان خرافات اجتناب کنند ، خودشان در درجه اول پایبند به تقوای الهی و صالح باشند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد