معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

سفرهای استانی با رویکرد جدیدی انجام می‌شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم دارای رویکرد جدیدی است و نسبت به قبل تغییر می‌کند، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای سفرهای استانی رئیس‌جمهور انجام و تا پایان مهرماه نهایی می‌شود.

 سفرهای استانی با رویکرد جدیدی انجام می‌شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم درباره سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در توصیه‌ای، مسئولان دولت را به حضور در بین مردم سفارش کردند و گفتند: به این حرف‌ها که اگر سفر استانی کردید بگویند پوپولیسم و عوام‌گرایی است، توجه نکنید، چرا که اطلاع از متن زندگی مردم با کارتابل و گزارش‌های کتبی امکان‌پذیر نیست، حتی اگر گزارش‌های خوبی باشد؛ بنابراین سفر استانی و حضور در بین مردم از جمله روستاها و تصمیم‌گیری بر اساس مشاهدات و شنیده‌ها را دنبال کنید.

محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به اهمیت سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت اشاره کرده و این‌گونه سفرها را در ارتباط نزدیک بین دولتمردان و مردم مؤثر دانسته و گفته که به‌طورقطع سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم به استان‌های مختلف کشور می‌تواند در چارچوب حل سریع‌تر مسائل و مشکلات مردم در استان‌های مختلف کشور تعریف شود.

وی درعین‌حال بر ادامه روند سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم تأکید کرد و گفت: به‌طورقطع سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای دولت چهاردهم پیگیری و برنامه‌ریزی‌های لازم برای آن انجام و تا پایان مهرماه نهایی می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه روال سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم تغییر نمی‌کند‌‌، اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی برای آغاز سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت هستیم، اما این سفرها دارای رویکرد جدیدی است و نسبت به قبل تغییر می‌کند و طوری است که مردم خیلی اذیت نشوند.

قائم پناه با اشاره به چگونگی شکل‌گیری سفرهای استانی رئیس‌جمهور، گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به شکلی خواهد بود که رئیس‌جمهور بین مردم حضور یابد و با اقشار مختلف دیدار کند، اما این طور نخواهد بود که مردم به صورت جمعی در یک جا جمع شوند و منتظر رئیس‌جمهور باشند، شاید این رویه را تغییر دهیم.معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای اولین سفر استانی رئیس‌جمهور انجام شده است و مقصد آن پس از نهایی شدن، اعلام می‌شود.

منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسن . بیسواد.
    0

    با چه روی کردی بابا بیخیال بس کنید این مسخره بازی ها رو.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد