نبویان، نماینده تهران: رژیم صهیونیستی و حامیانش به‌زودی شکست خواهند خورد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان مقاومت زنده است، برحسب وعده‌ای که در قرآن آمده خطاب به آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی باید گفت که به‌زودی شکست خواهید خورد.

نبویان، نماینده تهران: رژیم صهیونیستی و حامیانش به‌زودی شکست خواهند خورد

حجت الاسلام محمود نبویان در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید «یحیی السنوار» در جمع خبرنگاران گفت: شما ببینید چرا یک فرد می‌شود حاج قاسم و سید حسن نصرالله و امثال این شهدا، اینها سربازان اسلام هستند و تفکر و رفتارشان از اندیشه اسلام نشأت گرفته است و اینکه آیا با این شهادت‌ها ضربه‌ای به جبهه مقاومت وارد می‌شود یا نه، قطعا می‌شود.

وی افزود: ما حاج قاسم را از دست دادیم و امروز هم شهید یحیی السنوار ولی تا امروز شاهد هستید که جریان مقاومت زنده هست. امروز مثل شهید السنوار و بهتر از او هم در حماس هست و دشمن هیچ گاه پیروز نخواهد بود.

نبویان ادامه داد: باید به این سوال فکر کرد که چرا رژیم صهیونیستی با همه حمایت‌هایی که از این رژیم می‌شود نتواسته تونل‌های حماس را کشف و اسرای خود را آزاد کند؟ وعده الهی این است که حتما جبهه مقاومت اسلامی پیروز است. الان همه پای کار خدا هستند و نوبت خداوند است که یاری کند و هیچ کشوری علیه شما در این شرایط پیروز نخواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: برحسب وعده‌ای که در قرآن آمده خطاب به آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی باید گفت که به‌زودی شکست خواهید خورد.

نبویان خاطر نشان کرد: نهراسیدن از دشمن و اینکه به قول حضرت علی(ع) در جنگ جمجمه‌های خود را به خدا بسپارید و از هیچ چیز و هیچکس غیر از خدا نترسید، این همان ویژگی است که السنوار داشت و از او یک قهرمان ساخت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • نبویان
    1

    درود هزاران درود بر شما
    که واقعیت را گفتید ولی حضرت آقا روز و سال
    را هم مشخص کنید که ما خیالمان راحت بشه
    اینقدر دقدقه افزایش قیمت ها را نداشته باشیم

  • ناشناس
    0

    در قران امده اسراییل و امریکا به زودی شکست می خورند؟

  • محمد علی فردین
    0

    نابود خواهند شد تبدیل شد به شکست خواهند خورد!!!

  • ناشناس
    0

    ما چه کنیم با این همه گرانی وفشار واسترس

  • ناشناس
    0

    حاجی نبویان تونماینده مردم هستی رفتی به مجلس باهرچقدر درصد رای کاری ندارم الان وظیفه اصلی شما معیشت واقتصاد مردم است چکارکرده ای برای مردم این قیمت گوشت یک میلیون این قیمت سکه ۵۶میلون این قیمت ماشین واجاره ومسکن ووووواین مردم دیگر کاملا دارند نابود می شوند فکری برای این مردم کن

  • رسول خادم
    0

    اگه راست میگی و نمیترسی از شهادت مثل امام علی برو میدان جنگ.

  • ناشناس
    0

    برو غزه باهمین اراجیف غزه وکشورونابودکردی

  • ناشناس
    0

    بنظرت نماینده واقعی باید اینقدر کم رای داشته باشد؟ پس ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد