پیونگ‌یانگ آماده همکاری با پکن است

وزیر امور خارجه کره شمالی به همتای چینی‌اش اعلام کرد که پیونگ‌یانگ آماده است تا در راستای خلع تسلیحات اتمی شبه جزیره کره و همچنین تضمین امنیت و ثبات در شمال شرق آسیا با پکن همکاری کند.

پیونگ‌یانگ آماده همکاری با پکن است

ری یونگ هو، وزیر امور خارجه کره شمالی این اظهارات را در جریان دیدارش با وانگ یی، همتای چینی‌اش در حاشیه هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک مطرح کرد.

وی گفت: از حمایت طرف چینی از تلاش‌های کره شمالی با هدف کاهش تنش‌ها در شبه جزیره کره بسیار سپاسگزاریم و آماده‌ایم تا به تلاش‌های مشترک‌مان با پکن برای خلع تسلیحات اتمی شبه جزیره کره و همچنین تضمین صلح و امنیت در شمال شرق آسیا ادامه دهیم.

وانگ یی نیز تاکید کرد که پکن تائید می‌کند که پیونگ‌یانگ یک سری اقدامات مثبت در راستای خلع تسلیحات اتمی شبه‌جزیره کره اتخاذ و از مذاکرات صلح‌آمیز حمایت و از حل صلح‌آمیز این مشکل استقبال کرده است.

وی همچنین آمادگی چین را برای حمایت از بستن قراردادها با کره شمالی در تمامی زمینه‌ها و حفظ یک روند مثبت در توسعه روابط دوجانبه ابراز کرد.

منبع: ایسنا

729

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد