چرا رانندگان تاکسیهای موبایلی در روزهای برفی درخواست سفر را قبول نمی‌کنند؟

بارش سنگین برف در نیمه شمالی کشور که از شب گذشته پایتخت را هم در بر گرفت، باعث مسدود شدن برخی معابر و راه‌های مواصلاتی بیرون و درون شهری شد.

چرا رانندگان تاکسیهای موبایلی در روزهای برفی درخواست سفر را قبول نمی‌کنند؟

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، طبعا چنین موضوعی بار ترافیکی ناوگان حمل‌ونقل عمومی را بالا برده است و متأسفانه همچون روال سابق، در چنین شرایطی شاهد هستیم که تاکسی در سطح شهر کمیاب یا فقط دربستی می‌شود.

این موضوع نوستالژیک برای اغلب پایتخت‌نشینان، اکنون گریبان تاکسیهای موبایلی را هم که چشم امید مردم به آنها برای انحصارشکنی بود، گرفته است.

جای تعجب است که یکی از تاکسیهای موبایلی که اقدام به افزایش 40 درصدی نرخ کرایه‌ها در این روز بارانی کرده در اطلاعیه‌ای به مشترکان می‌گوید: برای موفقیت بیشتر در قبول درخواستها توسط رانندگان و حفظ سرعت و کیفیت خدمات در شرایط اوج (بارندگیهای ناگهانی، ترافیکهای غیرعادی و…) هزینه سفر در این محدوده موقتا افزایش 40 درصدی می‌یابد.

از سوی دیگر، یکی از فعالان دیگر این حوزه نیز نرخ کرایه‌ها را از 50 تا 100 درصد گران کرده و دلیل این موضوع را «اوج درخواست» عنوان کرده است.

جای تعجب است که با در نظر گرفتن این مشوقها، باز هم درخواست برای تاکسی به شکل موبایلی در این روزها چندان کار ساده‌ای نیست؛ برخلاف اینکه عده‌ای گمان می‌کنند با این راهکارهای مقطعی سطح کیفی سامانه‌ها حفظ می‌شود اما رانندگان این سامانه‌ها در روزهای خاص همچون شرایط برفی کمتر حاضر به سرویس‌دهی هستند و یکی از این راننده‌ها می گوید: چرا در شرایطی که می‌شود مسافر دربستی با قیمتی دو تا سه برابر سامانه‌های تاکسی موبایلی سوار کرد، اپلیکیشنم را روشن کنم؟!

این راننده خودرو سمند که از راننده‌های یکی از همین سامانه‌های تاکسی موبایلی است، با تأکید بر اینکه نرخ فعالیت در این سامانه‌ها پایین است، گفت: هر چند در شرایط بارانی و برفی نرخها بالا می‌رود، اما اگر دقت کنید راننده‌های کمتری در این روزها حاضر به کار هستند و اگر هم بخواهند با ماشین کار کنند، اپلیکیشن‌شان را خاموش می‌کنند و سعی دارند تا در مناطق خاص اقدام به خدمات به شکل دربستی کنند.

با این حال ظاهرا نباید چشم امیدی به مطلوب شدن حمل‌ونقل عمومی در شرایط خاص روزهای برفی و بارانی داشت حتی از تاکسیهای موبایلی که با شعارهای جذاب روی کار آمدند و جذابیت سرویس و قیمتهای آنها نیز عاملی بر بقایشان شد.

منبع: تسنیم

35

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    به عنوان یک راننده شما بفرمایید یک راننده تاکسی چه مزیتی برمسافرکش شخصی دارد. فقط رنگ خودرواش مشخص است .راننده تاکسی هم آدم است هزینه های خودرواش هیچ فرقی با دیگران ندارد مثل بقیه مردم هم باید هزینه های زندگی را بدهد .چرا باید یک طرفه به رانندگان زحمتکش تاکسی بتازیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد