بوفالوی مادر، جان خود را فدای نجات بچه‌اش از دست شیرها کرد/ ویدئو

بوفالوی مادر بدون ترس در مقابل شیر‌ها ایستاد! این شجاعت مادر به گوساله فرصت کافی برای فرار داد، متأسفانه، این بدان معنا بود که شیر‌ها تمرکز خود را تغییر دادند و به جای آن مادر را شکار کردند.

 بوفالوی مادر، جان خود را فدای نجات بچه‌اش از دست شیرها کرد/ ویدئو

گاوین برت، یک وکیل و همسرش که او نیز یک وکیل با علاقه به عکاسی از حیات وحش و ورزش است، صحنه‌های خارق‌العاده‌ای را که در طول یک سفر خانوادگی به یاد ماندنی به حیات وحش آفریقای جنوبی رخ داد، مستند کردند.

گاوین داستان را اینگونه بیان می‌کند: من و خانواده ام در یک سفر ویژه به تورنی‌بوش بودیم و هشتادمین سالگرد تولد پدرم را جشن می‌گرفتیم. ما چند روزی بود که در حال کاوش در منطقه حفاظت شده بودیم و صبح یکشنبه بود که این درام باورنکردنی رخ داد.

ماجراجویی آن‌ها اوایل همان روز آغاز شد که حدود ساعت ۶:۲۰ صبح با یک گله بزرگ بوفالو روبرو شدند. در مجموع با ۲۱ عضو خانواده از سراسر جهان در این وسیله نقلیه، این یک موقعیت واقعا ویژه بود. آن‌ها نمی‌دانستند که روز فراموش نشدنی خواهد شد.

حدود ساعت ۶:۴۶ صبح شیر‌ها شروع به حرکت کردند و خانواده تصمیم گرفتند به دنبال آن‌ها بروند.

شیر‌ها گاوین و خانواده‌اش را به جایی که یک گله بوفالو در حال چرا بودند هدایت کردند. در ساعت ۶:۵۳ صبح، دو شیر نر به شیر‌هایی که قبلاً با یک نر بودند، پیوستند. در این مرحله آن‌ها به طرز خطرناکی به یک گوساله بوفالو نزدیک شدند.

ناگهان شیر‌های ماده این گوساله را به زمین زدند و در این لحظه، یک توله شیر در آن نزدیکی پنهان شده بود. به محض اینکه متوجه شد گوساله به زمین زده شده، توله بیرون آمد.

گاوین دوربین فیلمبرداری خود را بیرون آورد، در حالی که فرزندان و همسرش شروع به عکس گرفتن کردند. در همین حال، گله بوفالو‌ها فقط ایستاده نبودند، آن‌ها با هم عملیات می‌کردند و نقشه‌ای برای نجات گوساله می‌کشیدند. درست مثل شیر‌ها که دور هم جمع شده بودند، بوفالو‌ها کنترل اوضاع را در دست گرفتند.

به ویژه، بوفالوی مادر کسی بود که از تماشای خوردن گوساله کوچکش امتناع کرد. او بدون ترس در مقابل شیر‌ها ایستاد! این شجاعت مادر به گوساله فرصت کافی برای فرار داد. متأسفانه، این بدان معنا بود که شیر‌ها تمرکز خود را تغییر دادند و به جای آن مادر را شکار کردند. این بوفالو زمانی که جان خود را فدای گوساله خود کرد، واقعاً عشق خود را نشان داد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

حجم ویدیو: 21.87M | مدت زمان ویدیو: 00:04:27 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • صدای حق
    0

    من که هرچی دقت کردم گوساله بوفالو که شیرها بخواهند شکارش کنند که این بوفالو به عنوان مادر بیاد خودشو فدا کنه ندیدم و متوجه نشدم خبر فوری از کجا متوجه شدند که شیرها میخواستند گوساله این بوفالو را شکار کنند که خودش اومده برای نجات گوساله ش؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد