فال حافظ یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ یکشنبه ۲۷ خرداد را بخوانید.

فال حافظ یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

 متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۲۷۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عمری است منتظر کسی هستی که به زندگیت سروسامانی دهد، اما حالا که نیت ایجاد یک تحول مثبت را در زندگی کرده ای بهتر است تردید نکنی و هرچه سریعتر به نیت خود جامه عمل بپوشانی، زیرا نگرانی تو در این موارد کاملا بیهوده است. اگر می خواهی به مقصود و مراد خود برسی اکنون زمان عمل رسیده. هرچه سریعتر آغاز کن که به بزرگی و عزت خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* ای شناسای رهرو حق، چون در خرقه تن آتش زدی و ریا و غرور را ترک کردی، اینک کوشش کن برای قلندری در محفل رندان جهان، صدرنشین باشی.
* به محبوب که می گفت دلم نگران و منتظر تو می باشد، بازگو که اکنون سالم و ایمن به نزد تو می آیم. چشم به راه باش.
* دل من از اندوه دوری آن لب لعل سرخ رنگ، خون گردیده ای، صندوقچه محبت همچنان با مهر و نشان عشق گذشته، دست نخورده بمان.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما در فراق و یا چشم انتظار کسی یا چیزی می باشید. بطوری که تمام حواس و فکر و ذکر شما گردیده است. به شما مژده می دهم که به مرادت می رسی و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. او سالم و خوش و خرم در فکر شما است. تا یک هفته دیگر اتفاقات زیبا و مهم و خوبی روی می دهد بطوریکه تصور و باور نخواهی کرد.
۳- آینده روشنی در پیش دارید بطوری که موجب افتخار همگان خواهید شد. ولی مواظب باش حسودان در کمین نشسته اند و قصد دارند از راه به ظاهر دوستی، آسیب برسانند. بویژه آن کسی که قدی کوتاه، بینی کوتاه و چشم درشتی دارد و چهار شانه و پر مدعاست.
۴- تا یک هفته دیگر، هدیه و خبر جالبی دریافت می کنید. بیمار شما تا یک هفته دیگر شفا می یابد. مسافر شما کارش درست شد. با دقت و سرعت عمل و تلاش مواظب رقیبان باشید. اگر می خواهید ملکی یا ساختمانی بخرید، در ۶ شب متوالی سوره مبارکه نوح آیه ۱۲ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.
۵- او را از طریق بگو مگو امتحان کردی، مشاهده کردید که سر به راه و مطیع نشد. پس لازم است از نیروی احساس و عاطفه بهره بگیرید. مسلم بدانید که بر اثر مهر و محبت سنگ هم نرم میشود.
۶- تغذیه خوب را مورد توجه قرار دهید و منتظر خبر خوبی از طریق موبایل و اینترنت باشید.

 

ببینید: تصویری از نیکی کریمی که باور نمی‌کنید ؛ «قالی کرمون» سینمای ایران

 

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری صبر و قرار و هوش و حواس تو را مختل نموده است. دائم در جوش و خروشی و بی تابی ات از حد گذشته. تنها مسکن و آرام بخش تو وصال اوست و تنها زمانی که او را تصاحب کنی آرامش می یابی، اما بدان که رسیدن به این هدف نیاز به فکری آزاد و اندیشه ای کارآ دارد، پس به خود مسلط باش و معقولانه تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- هیجان و التهاب سراپای وجود شما را فرا گرفته و فقط به او اندیشه دارید. با تمام حواس و وجود در این افکار غوطه ور هستید. اگر چه شما را منع نمی کنم ولی متوجه می سازم هر چیزی که بیش از اندازه باشد، رنج آور خواهد بود. پس اندکی به خود بیا و آرام بگیر. تا ۱۰ روز دیگر خبر خوبی در این مورد دریافت خواهید کرد. جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم و هفتم می فرماید:
* محبوب سنگین دل و سیمین اندام، طاقت و قرار و هوش را از من ربوده است.
* محبوب زیبایی که مانند ماه و پری زیبا و ظریف و چابک است، طاقت و هوش را از من گرفت.
* از حرارت آتش سودای عشق جانان چون دیگ دائم جوش می زنم و در سوز و گذار عشق هستم.
* ای حافظ داروی درد تو، لب شیرین جانان است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- اوضاع و احوال شما آنقدر شایسته و بایسته خواهد شد که همه حسرت خواهند خورد. به شرط آنکه توکل بر خدا داشته باشید.
۴- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.
۵- پدر و مادر را احترام بگذارید و به پدر بگویید یکی از اقوام، نیاز مبرم به کمک وی دارد. دریغ نکند که از ناراحتی رهایی می یابد. مسافر شما حالش خوب است. ۴ فرزند در طالع دارید که یکی از آنها به مقام وزارت می رسد.
۶- اگر می خواهید گره و مشکل کارها بر تو گشاده گردد و به مرادت برسی، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه الشعرا آیه ۱۱۸ تا ۱۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید.
۷- در خواب خواهید دید که ماه را نو کرده اید و با آن سخن می گویید، تعبیرش اینکه خبر از دوستان جدید و مسایل مالی و دنیایی خوبی میدهد و موانعی را که در پیش دارید، از سر راه برطرف می کنید.
۸- دلبستگی زیاد شما بر موبایل و اینترنت موجب عقب ماندن از سایر امور می گردد. تغذیه شما نامناسب است، لذا تندرسی از اهم واجبات می باشد.

 

ببینید: هوتن شکیبا ازدواج کرد؟

 

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۴۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

اتفاقی در زندگیت روی داده که تو را به شدت غمگین و ناراحت ساخته. از بخت و طالع خود گله مندی. اتفاقی است که افتاده و حسرت آن را خوردن بی فایده است. اما بدان که هیچ کس به فردای خود واقف نیست و هر آنچه خدا بخواهد اتفاق خواهد افتاد. پس به او توکل کن. با توانایی هایی که خودت هم از آن باخبری و در وجودت نهفته است، زندگیت را دوباره بساز که فردایت روشن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم به شما در مورد این نیت یاد آوری می کند:
* گفتم شاید با گریه و زاری، دل محبوب را به سر رحم بیاورم اما خیال باطلی بود. چون قطرات باران به سنگ سخت اثر نکرد.
* اگرچه بال و پر دل از غم شکسته شد اما با وجود این خیال خام، عاشقی را از سر بیرون نکرد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت دارای رنج و ناراحتی یکطرفه می باشد که جز فرسایش روح، نتیجه ای ندارد اما اگر واقعاً مایل به انجام آن از صمیم قلب هستید، با استادی ماهر مشاوره کن و راهنمایی بخواه. سرعت عمل، دقت، علاقه و اراده را همراه ساز و با توکل به خدای یگانه و زیارت یکی از مشاهد متبرکه و ادای نذر خود، انشاءالله انجام می گیرد.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: نرم و ظریف کار، قدرت طلب، پشتکار دار، حساس و رویایی، روشنفکر، عاقل و دانا، اهل کشف، حس ششم قوی، رفیق دوست، زیبا پسند، مودب، متین، اهل بیرون از خانه، پر اولاد، دنباله رو، شیک پوش، جذاب و تو دل برو.
۴- در مورد این نیت باید کاملاً حواس خود را جمع کنید و از افکار پریشان دوری کنید. او را درک نموده و با منطق عمل نمایید. همین هفته یا تا آخر ماه، عازم سفر خواهید بود که بسیار نافع است.
۵- خرید و فروش اشکال ندارد. برای ازدواج و طلاق مقدماتش فراهم نشده. بیمار شفا نمی یابد. قرض ادا می شود. گمشده پیدا نمی شود. مسافر از آمدن منصرف شده است.
۶- چیزی دریافت یا به دست می آورید ولی زود از دست می دهید. تغییر شغل برایش پیش می آید و کسی به او پیشنهادی خواهد کرد که موجب ترقی وی می شود.
۷- رنگ آبی کم رنگ را به شما توصیه می کنم که کلید انعطاف پذیری است و استراحت و آسودگی به شما می بخشد و از دلهره و وسواستان خواهد کاست.

 

ببینید: بیوگرافی ملیکا زارعی/ عکس های شخصی خاله شادونه

 

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در دل داری، اگر می خواهی به این آرزو برسی در اولین مرحله باید صبور باشی. و دیگر اینکه اگر کاری از دستت بر می آید برای نیازمندان انجام ده و با اطرافیان خود خوش خلق باش. اگر دست تو چراغی بر تیرگی شب کسی روشن کند خدا نیز نور لطف خود را بر تو ارزانی خواهد داشت و تو را به نیتت خواهد رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دهم و یازدهم می فرماید:
* راه میکده معرفت را به من نشان بدهید تا پایان کار خود را از پیر و مرشدی که جام جم عشق در دست دارد، سوال کنم.
* حافظ حضور قلبی برای تدریس در خلوت و درس ندارد و دانشمند نیز هنوز به دانش محض دست نیافته و گرفتار شک علمی خود است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- او به شما مشکوک است. فکر میکند که شما قصد فریب او را دارید و رقیبی برایش ساخته اید. بنابراین از این موضوع سخت ناراحت می باشد. اگر چه ظاهر نمی سازد پس شما باید او را به هر وسیله مطمئن سازید.
۳- این نیت دارای موانع گوناگون می باشد تا عملی گردد و قبل از هر چیز باید مقدمات آن فراهم گردد تا کاملاً بر وفق مراد انجام گیرد. بنابراین باید با تلاش و کوشش همراه با اراده، به خداوند توکل کنید.
۴- این هفته کسی سخت از شما دلخور شده و رنجیده است. پس هر چه زودتر او را دلگرم سازید.
۵- نسبت به زندگی شما حسادت می شود. همسرتان شخصی دمدمی است. ضروریست که او را به امور قانع سازید زیرا وی شما را بسیار دوست دارد.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش برخورد، سازشکار، منطقی، سیاستمدار، قابل اعتماد، مسئولیت پذیر و عاقل.

 

ببینید: واکنش رضا رشیدپور به توییت سعید جلیلی

 

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۴۰۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

نیت مطلوبی که در سر داری برای انجام، نیازمند زمینه ای مساعد است که فراهم آوردن این زمینه وظیفه توست و آن هم میسر نمی شود مگر با سعی و تلاش بسیار. تو باید زندگی شایسته و درخور شأن او آماده کنی اما بدان اکنون دیگر فرصت زیادی برای تو باقی نمانده، پس بهتر است به شدت مراقب باشی که خطا نکنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱-به فردی، جایی یا کاری دلبسته ای که آن را از هر چیز مهمتر می دانید و تمام فکر و اندیشه شما را در خواب و بیداری به خود مشغول ساخته است. متاسفانه قدرت مقابله و رویارویی با آن را ندارید و اجرای آن کار را در حد توان خود نمی بینید. آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید و با توکل بر خدا، از هیچ چیز واهمه نداشته باشید. مسیر درست را انتخاب کنید و اقدام نمایید.
۲-شما متاسفانه رازدار نمی باشید و اهل مشورت هم نیستید. در حالیکه باید با افراد با تجربه و صمیمی درباره اجرای این نیت مشورت کنید. دست از لجبازی و یکدنگی بردارید. با هم خوب باشید تا کارتان به خوبی انجام گیرد. زیرا خانوادیتان از یکدندگی شما ناراحت هستند و از صمیم قلب حاضر به مساعدت نیستند.
۳- اگر بیش از این درباره این نیت نگران باشید، باید به عقل شما شک کرد زیرا این نگرانی نتیجه تردید، بیماری وسواس و استرس شماست که باید به پزشک مراجعه کنید پس مقدمات این نیت را فراهم کنید. خداوند کمک می کند.
۴- هر وقت دلتان تنگ شد، قدم زدن در فضای بازو بی مرز نماز را در یابید و یا به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۵-به زودی در خواب خواهید دید که در هواپیما نشسته اید و به مسافرت می روید. تعبیرش اینکه موفقیت و کامیابی نصیب شما می شود و بر او تسلط کامل می یابید ولی متاسفانه شما در این مورد کم می آورید که باید اتکای به نفس و توکل بر خدا داشته باشید.

 

ببینید: واکنش بازیگر زن پرحاشیه به ازدواج مجدد همسر سابقش

 

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۳۵۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

انسانی موفق هستی خصوصا در زمینه تحصیل مدارج علمی، اما از زندگی خود خسته شده ای. زندگیت نیاز به یک تنوع شیرین دارد. از آغاز زندگی مشترک نترس و با توکل به خدا قبل از آنکه فرصتها از بین برود اقدامی موثر کن که ازدواجی فرخنده خواهی داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دست به کار مهمی زده اید. صلاح نمی باشد آن را رها سازید. بنابراین تردید و دودلی را از دل بیرون کنید و مصمم، پرتوان و استوار گام بردارید که خداوند یار و یاور شماست. سعی کن بر مرکب احساس سوار نشوی بلکه از اسب پرتلاش عقل بهره بگیرید و با نیروی خرد و با سرعت عمل به پیش برانید و از هیچ چیز هراس نداشته باشید. پیروز می شوید و او نیز کامیاب خواهد شد.
۲- فعلاً زمان خوشگذرانی نمی باشد بلکه هنگام تدبیر و اندیشه است. اگر چه زندگی نسبتاً مرفه ای دارید ولی با بلند پروازی ها و چشم و هم چشمی ها، دیگران می خواهند شما را غرق کنند زیرا به زندگی شما حسادت می ورزند. پس سخت مواظب باشید.
۳- قلب پاک، روح لطیف، صفای درونی و قلب مهربان شما چنان اقبالی برای شما رقم خواهد زد که همه را حیران خواهد نمود.
۴- ستاره خوشبختی در آسمان زندگی شما به زودی طلوع می کند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.
۵- در ۴ شب آینده خوابی خواهید دید که در آب وضو می گیرید یا شنا می کنید. نشانه هوش، استعداد و شکوفایی است که به زودی درجات معنوی را کسب می کنید.
۶- فرزندان شایسته و همسری بسیار مهربان در طالع دارید. پس گاو نه من شیر ده نباشید و زندگی شیرین خود را با لجبازی خراب نکنید.

 

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۶۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای نیتی که در سر داری هنوز زود است و وقت مناسب برای انجام این نیت هنوز نرسیده، اما می توانی پیغام خود را به او برسانی. از خودکامی و خودرأیی بپرهیز و برای شروع کار با کسانی که از تو تجربه بیشتری دارند، مشورت کن و منتظر موقعیت مناسب بمان.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از زمان کمتر بهره می گیرید و وقت های زیادی را بیهوده به هدر می دهید. در حالی که انسانهای موفق همیشه به فرصت ها توجه دارند. اگر امروز فعالیت نکنید، در آینده پشیمان می شوید. به او بگویید هر چه در توان دارد بکوشد که موفق می شود.
۲- چشم به راه کسی یا چیزی یا شغلی می باشید که به دست آوردن آن مستلزم کار، تلاش، تجربه و اندیشه بیشتر می باشد. کسی به شما پیشنهادی کرده اما شما نسبت به آن بی توجهی کردید، در حالی که می توانستید بهره کافی را ببرید.
۳- این نیت عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. علت این تاخیر این است که شما مقدمات لازم را فراهم نساخته اید و با جدیت وارد کار نشدید. پس توکل بر خدا کنید و اقدام نمایید.
۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه بقره، آیه ۸۰ تا ۱۱۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید. گشایش بسیار است.
۵- به پدر، مادر و همسر توجه کافی داشته باشید. آنها عاشقانه شما را دوست دارند پس به مهر و محبت آنها پاسخ دهید.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: فعال، پرتحرک، ایده آلیست، با احساس، مادی گرا، با سیاست، با فکر، آزاده، دلربا، جذاب، شیک پوش، اهل تجملات، شاداب، خنده رو، بذله گو و خوش برخورد.
۷- از مسائلی که پیش آمده، زیاد نگران نباشید. مردم آنقدر ناراحتی دارند که اگر از آن آگاه شوید، ملاحظه خواهید کرد که بسیار خوشبخت هستید.

 

ببینید: تصویری کمتر دیده شده از خواهر قدبلند علیرضا بیرانوند

 

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۳۹۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست زندگیت دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شما از جذابیت و ملاحت درخور توجهی برخوردارید و در دلربایی، شهره خاص وعام هستید. می توانید با یک نظر، هزاران نفر را شکار کنید و به دام محبت خود اسیر سازید. پس سستی را رها سازید و با اراده قوی و علاقه به دنبال نیت خود باشید زیرا تا موفقیت راه چندانی وجود ندارد. اما خالی از رنج و اشکال هم نمی باشد و باید تحمل کنید.
۲- متاسفانه با کسانی رو در رو می باشید که حلیه گر و نیرنگ باز هستند. شما طالب یکرنگی و یک گامی هستید. در حالی که همه مردم یکسان نمی باشند. آنان نیز حق دارند زیرا قبلاً به وسیله افرادی ناجنس و بد ذات دچار مشکل شده اند. پس باید چنین عمل کنند. بنابراین کارهای آنان نباید شما را ناراحت سازد زیرا آدم مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.
۳- با افراد صالح نشست و برخاست کنید. دست افراد معتاد و بد ذات را از دامن زندگی خود کوتاه سازید. زیرا شما پدر و مادر یا همسر و فرزندانی شایسته، با زندگی نسبتاً مرفه و آرام دارید که دیگران غبطه می خورند و گاهی حسادت می کنند. پس راز دل خانواده خود را با کسی در میان نگذارید. به همسر مهربان خود عشق بورزید و به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید.
۴- صداقت کودکانه، نشاط جوانی و وقار پیرانه زیباترین صفاتی است که می توانیم در خودمان بسازیم. آینده ای درخشان برای شما پیش بینی می کنم. برای برآورده شدن حاجت خود، سوره مبارکه یس، آیه ۱۸ تا ۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید. از طریق موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید.

 

بخوانید: ماجرا‌های تازه وریا غفوری؛ از مصاحبه علیه نکونام تا حمایت مجیدی

 

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای رسیدن به مراد دل حاضری بزرگترین فداکاری ها و سخت ترین کارها را انجام دهی ولی بدان آنچه برای یار انجام می دهی تنها رفع نیاز خود توست و او از ابراز عشق تو بی نیاز است، پس منتظر جبران از سوی او نباش. گرچه محاسن یار تو را از خود بی خود و بی قرار کرده است اما باید حد و حدود خود را رعایت نمایی و از انگشت نما کردن خود و او بپرهیزی و تلخی سخنان او را با شیرینی عشقش بر خود هموار سازی. به نصیحت بزرگان توجه داشته باش و به جای آنکه خود را با حل معمای زندگی آزار دهی از زندگیت لذت ببر که راز حکمت را جز خدا کسی نمی داند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- آنقدر به او وابسته شده ای که آرام و قرار نداری. او سخت تو را به خود مجذوب کرده به اندازه ای که حاضری تمام هستی خود را دراختیارش بگذاری.
۲- سعی کن از چیزهایی که در اختیار داری، بهره مند شوی زیرا دنیا ارزش این همه جوش و خروش و ناراحتی را ندارد.
۳- هدف خوبی داری. پیگیری آن به سود شماست، به شرط آنکه درایت و کیاست را از دست ندهی.
۴- چه بسیار کسانی که در اندیشه او هستند ولی برنده اصلی شما هستید. اگر صبر و درایت پیشه کنی، زیرا اگر چنین نکنی چون ماجرای یوسف و زلیخا، رسوای خاص و عام می شوی.
۵- اگر او به شما بدی می کند، قصد امتحان شما را دارد، چون او نیز دلش برای شما در جوش و خروش می باشد ولی در تردید است.
۶- سوره مبارکه حمد را ۵۰ بار بخوان، موفق می شوی.
۷- اگر نیت شما سفرکرده است، سفر کرده حالش بسیار خوب است. اگر نیت شما بیمار است، بیمار شفا می یابد. خبر بدی خواهی شنید. اگر نیت شما خرید و فروش است، فروش نافع است و خرید فعلا صلاح نیست. اگر نیت شما ازدواج و یا طلاق است، ازدواج زود بوده ولی طلاق عملی می گردد. اگر نذری کرده اید، فوری آن را ادا کنید. خوابی را دیده اید یا خواهید دید (تا آخر هفته خواهید دید)، برای کسی تعریف مکن.
۸- خیلی آدم ملایم و مهربانی هستی ولی متاسفانه زود رنج و با نمک. پندی به شما می دهم: “میانه روی در زندگی از نشانه های پرهیزکاران است و کسی که اندرز را بپذیرد، از رسوایی مصون خواهد ماند.”
۹- همه تو را دوست دارند زیرا به همه کمک می کنی ولی اگر منَت می گذاری. از این کار دست بردار چون همگان به حسن نیت شما ایمان دارند.
۱۰- سفری در پیش داری که نافع است و پولی به دست می آوری و به زودی هدیه ای دوست داشتنی دریافت می کنید.
۱۱- زمان یک عامل فرضی خیالی است که وجودش وابستگی به ما دارد. پس این شما هستید که زمان را باید بسازید. حرکت کنید و نترسید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید.

 

ببینید: بازیگر زن مشهور از همسرش جدا شد؟

 

متولدین دی

 جواب فال شما: غزل شماره ۲۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عشقی در سر داری که حتی لحظه ای از تو جدا نمی شود و سرزنشهای دیگران در تو بی اثر است. از بخت خود گله مندی و موقعیت فعلی ات را مانع از رسیدن به مقصود می دانی. به زودی شخصی به تو مراجعه می کند و پیشنهادی می دهد. آن را جدی بگیر که گشایش کار تو در انجام آن عمل است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شرط اصلی موفقیت در این نیت تلاش و کوشش شما می باشد، پس هر اندازه فعالیت تان زیادتر باشد. رسیدن به مقصود نزدیکتر میشود.
۲- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:
* خیال روی تو در هر حالی که باشیم، از مخیله و ذهن خارج نمیشود و همراه ماست. نسیم موهایت هم پیوند جان آگه ماست.
یعنی هم بوی اش جزو جان آگه ما گشته و از آن جدا نمی شود و هم یاد و ذکرش.
۳- انسان های بیدار و آگاه، زمان را در اختیار می گیرند و از آن بهره مند می شوند و خطاهای خود را به گردن این و آن نمی اندازند. بلکه با مشورت با دیگران، اشتباه های احتمالی را اصلاح و راه درست را انتخاب می کنند.
۴- خیلی محبوب و معشوق داری و در عشق ورزی، استاد دنیا هستی و میل داری دیگران را آزار دهی. در حالی که به قول معروف: گنه کرد در بلخ، آهنگری. به شوشتر زدند گردن مسگری !
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید ولی بدانید آزار دیگران به صلاح شما نیست.
۵- در ماه آینده، خبری خوش دریافت می کنید که زندگی شما را تغییر می دهد و اصولاً بشارتی، هدیه ای و مژده ای نیکو در راه دارید که با آمدن آن، زندگی شما از گرمی خاصی برخوردار میشود.
۶- موفقیت در چند قدمی شما است. فقط نیاز به اندیشه بیشتر و کوشش زیادتر دارد. سردی در وسواس است. آن را از ذهن خارج کنید و با توکل بر خدا تلاش کنید به قول معروف، خواستن توانستن است. بخواه تا بیایی. برنده هر کاری که از دستش برآید، انجام می دهد و اگر سرانجام شکست خورد، به خدا توکل می کند و دعا مینماید ولی بازنده، بدون اینکه کوچکترین تلاشی کند، به انتظار دیگران می نشیند. شما چطور ؟
۷- آنچه را که از دست داده اید، به زودی به دست می آورید. از دوستی که دیروز نسبت به شما کم لطفی کرد، دوری کنید. چون حسادت وی بیش از رفاقت وی می باشد. سفری مهم و جالب در پیش دارید، مبارک باشد.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۳۷۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دنبال اهداف خاصی در زندگی هستی که به نظر دیگران بی ارزش می آید ولی به اعتقاد خودت بهترین اهداف و بهترین روش را برای رسیدن به آنها انتخاب کرده ای. اعتماد به نفس شما شایسته تقدیر است و ایمان و اعتقاد شما به هدفتان عامل موفقیت شماست، پس به طعنه ها و سرزنش های دیگران اعتنا نکن و اهداف خود را دنبال کن که پیروز خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از سرزنش ها و نیش زبان ها ناراحت نشو. بلکه اولاً توکل بر خداوند داشته باش. ثانیاً پشتکار، دقت و سرعت همراه با تعلیم از استادانی ماهر و کار آزموده و باتجربه را از یاد نبرید زیرا موفقیت با شماست و در گرو اراده شما قرار دارد.
۲- از اینکه صریح لهجه و راستگو می باشید، ناراحت نباشید ولی مواظب باشید با نیش و زخم زبان موجب آزار اطرافیان خود نشوید. از اینکه ریا و تزویر ندارید و مانند کف دست صاف و صادق می باشید، به شما تبریک می گویم ولی در زندگی امروزی قدری سیاست و کیاست لازم است. چون مردم همسان و یک عقیده نمی باشند.
۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد زیرا تمام امکانات و لوازم آن فراهم نشده است. ناگزیر باید قدری شکیبا و با حوصله باشید.
۴- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:
* سرمستم و به صدای رسا می گویم که من لحظه خوش بوستان زندگی را از لب ساغر می طلب می کنم.
* چهره مستانه با ترش رویی زاهدانه یکی نیست و با هم کنار نمی آیند. از این جهت من هوادار دلق میگساران کهنه کار گشاده رویم.
* می بده که به فتوای حافظ با باده صاف می توان نیرنگ و ریا را از دل پاک خود بزدائیم.
۴- انسان شکار گناهان خویش است. پس صیاد خود را فربه نکنیم. مسافرتی مهم در پیش دارید. پدر یا همسر شما در معامله ای زیان دیده، از طرف بنده به او مژده بدهید که دقیقاً ۱۵ روز دیگر سود فراوانی به دست می آورد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

متولدین اسفند

 جواب فال شما: غزل شماره ۶۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است که در کار دنیا حیران مانده ای و حکمت آن را نمی فهمی که چطور کسانی بی هیچ علت و سبب کامروا و صاحب نام می شوند و عده ای با استعدادهای فراوان از میدان به در می شوند. با این اندیشه ها فکر خود را مشغول مکن و به جای آن به شناخت استعدادهای خود بپرداز و از آنها بهره ببر و بدان که در زندگی، هر گل زیبایی خاری دارد و غم و شادی همراه هم هستند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- انسانی با عقل و درایت هستی که همیشه سعی می کنی بر احساس خود پیروز شوی و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک می گیری.
۲- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:
* اگر چه هنر نمایی و فضل فروشی در پیشگاه معشوق که مجموع کمالات هنر است، خلاف رسم ادب می باشد، من بدین علت خاموش مانده ام. در حالی که زبانم سرشار از سخن شیوا و رسا است.
شما نیز انسانی با منطق و فرهیخته اما متواضع می باشید که متاسفانه چنین انسان های باخردی در جامعه کمتر ارزش و اهمیتشان شناخته می شود ولی شما ناراحت نباشید که دنیا بر یک پایه نمی ماند و بالاخره ارزش واقعی شما معلوم خواهد شد.
۳- انسان موفق و کوشایی هستید که دست به هر کاری می زنید اگر آن را رها نسازید، حتماً موفق خواهید شد.
۴- شما از چنان هوش و استعداد بالایی برخوردار هستید که اگر دنبال کارهای بیهوده نروید، جزو نوابغ و انسان های برجسته خواهید شد.
۵- انسانی مانند شما که بلند همت و با سخاوت است، نباید چندان از فریبکاری و دغل بازی مردم ناراحت شود زیرا در کنار هر گل، مسلماً خاری هم وجود دارد ولی شما سعی کنید امر به معروف و نهی از منکر کنید.
۶- مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و مستقیماً راز درون را با او در میان بگذارید زیرا او منتظر سخن شماست.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. فروش به موقع است ولی خرید جایز نمی باشد. طلاق عملی می شود و ازدواج هم عملی است.
۸- به زودی، خبر خوش و مژده ای دریافت می کنید. از مسافر خبری خوش می رسد. برنده نسبت به فضای اطراف خود حساس است اما بازنده فقط نسبت به احساسات خود حساس است.

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شخم علی
    0

    سلام تبریک تبریک تبریک تبریک عیدتون مبارک
    استغفرالله بگیدهمه رو ببخشید
    درحدتوان ب نیازمند کمک کنید. و... بگذریم...
    خدایا حال دل ملتم شاد کن واون کشوری ک داره
    ب کشوری زور میگه نابودکن... آمین یارب العالمین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد