فال حافظ جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ جمعه ۶ مهر را بخوانید.

فال حافظ جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۴۴۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مشکلی که برایت پیش آمده تقصیرش به گردن خودت است. بیهوده به دنبال مقصر نگرد و تقصیر را به گردن دیگران نینداز. آنچنان که باید تلاش نکردی، در نتیجه به مقصود مطلوب نرسیدی. پس شکوه و ناله بیهوده نکن و به جای آن به تلاشت اضافه کن زیرا رنج نابرده گنج نخواهد برد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- در رفتار و کردار خود متعادل باش و از این کار صرف نظر کن. زیرا از عواقب آن آگاه نمی باشی و بی جهت، عجله و شتاب داری. در حالی که هنوز مقدمات آن را فراهم نساخته ای. زیرا تا پایان راه، مسافتی طولانی وجود دارد. پس بهتر است از این فکر فعلاً صرف نظر کنی و آن را به موقعیت، زمان و مکان بهتر بسپاری که به نفع شماست.
۲- همه فکر می کنند که شما خیلی زرنگید و قصد فریب آنها را دارید و از ناراحتی آنها خرسند می شوید، علتش این است که مغرورانه باد در بادبان کشتی سخن خود می اندازید و حرف خود را گاهی توام با اغراق بیان می دارید. پس لازم است نسبت به این موضوع تجدید نظر کنید که زیان فراوانی خواهید دید.
۳- به شما توصیه می کنم که رعایت پدر و مادر و همسر را بنمایید. زیرا با لجبازی کارها انجام نمی گیرد. در حالی که قلب آنان به عشق شما همیشه در تب و تاب است ولی شما مست از باده غرور، ارزش این همه عشق خالص را در نمی یابید. پس به هوش باشید که زمان را از دست ندهید.
۴- شما به علوم ماوراء الطبیعه و اسرار آمیز علاقه دارید و ذاتاً از پژوهشگران و فیلسوقان لذت می برید. بهتر از هر کس می توانید خصوصیات مردم را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.
۵- دو منبع در آینده برای شما بوجود می آید و ناراحتی مالی نخواهید داشت. دشمنان در برابرتان تاب و مقاومت ندارند. به شرط آنکه اولاً خیرخواه مردم باشید ثانیاً با توکل بر خدا، به پدر و مادر و همسرتان خالصانه عشق بورزید وگرنه خدای ناکرده همیشه گرفتار خواهید بود.
۶- خیلی بد پیله می کنید. چرا در خصوصیات زندگی خانوادگی آنها دخالت می کنید؟ اینکار موجب دلسردی می شود. مادر و خواهر و برادر او انسان های وارسته ای هستند پس با آنها خوب باش که به نفع شماست.
۷- زیاد اتکا به پدر و مادر داشتید. احساس نوعی خلاء شما را پژمرده می کند. قدرت تصمیم گیری و خلاقیت شما موجب پیروزی خواهد بود. نگران نباشید.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۳۳۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

استعدادها و توانایی های خود را به خوبی شناخته ای ولی امکانات لازم برای استفاده از آنها را نداری. در راه رسیدن به هدف، پایداری به خرج بده که بزودی امکانات لازم مهیا خواهد شد و تو با دست خالی به موفقیتهای بزرگ مالی و اجتماعی دست خواهی یافت و آرزوی دیرینه ات برآورده خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و آخر می فرماید:
* در عاشقی از سوز و سازش چاره ای نمی باشد زیرا برای عاشق، در عشق و محبت، سوختن و شکیبایی عشق ضروری است. همین است که من مانند شمع برای سوختن کاملاً آماده ام.
* ای حافظ عروس طبع من آرزوی جلوه دارد و آرزو می کند که عرض جمال کند اما من جهت زیور و آرایش سخن خود آینه ندارم. از آن جهت آه می کشم و آینه از آه تیره می شود.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- نباید کسی بداند در آرزوی چیزی یا کسی هستید و چشم به دنبال او می باشید. پس بهتر است راز خود را آشکار نسازید زیرا به زودی امکانات انجام آن فراهم می شود ولی اگر آشکار گردد، حسودان کار را خراب می کنند.
۳- آینه ای درخشان در انتظار شماست بطوری که هر روز شاهد موفقیت بیشتری خواهید بود اما سعی کنید حق شناس باشید.
۴- با موفقیت فاصله چندانی ندارید اما نیاز به زمان و حوصله می باشد. به زودی امکانات بسیاری در اختیار خواهید داشت.
۵- نگران او و کارش نباشید چون جدیداً تحولات تازه ای رخ داده که او نیز بهره مند می شود و به هدفش می رسد. اگر علاقه مند به علم حساب باشید، متوجه می شوید در جهان چقدر حساب و کتاب دقیق و منظم است. این برای شما درس بزرگی است.
۶- خرید و فروش خوبست. مسافرت فعلاً صلاح نمی باشد، چون مسافرت مهمی در آینده در پیش است. ازدواج عملی می شود و طلاق نیز انجام می گیرد. فرزندتان یا برادرتان موفق می شود. نگران نباشید.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همای سعادت در انتظار شماست. بیش از این او را معطل مکن زیرا به هر کسی چنین موقعیتی روی نمی کند ولی بدان که در این راه رقیبان بسیاری وجود دارند پس تو باید با سعی و تلاش چندین برابر رقیبان را از صحنه بیرون کنی تا بتوانی به مقصود خود برسی. هرگز ناامید مشو که امید چراغ راه توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: صبور، با ادب، عدم توجه به ظاهر، بی نظم، با اخلاق، مهربان، بموقع خرج کن، رفیق باز، اهل گردش، اهل میهمانی، اهل خواب، اهل معامله، جذاب، مجلس گرم کن، فهیم و دانا.
۲- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و هفتم می فرماید:
* آنگاه که جانم فدای جانان شد، امید داشتم که با دادن جان، یک قطره از زلال چشمه نوشین لبت به کام من برسد ولی نرسید.
* صورت خیال گیسوی تو با من به سخن آمد و گفت جان را واسطه رسیدن به زلال لب من نکن که چندان اعتباری ندارد و از این گونه صید بسی در دام ماست.
* از این در، با ناامیدی نرو. فالی بزن شاید که قرعه دولت به نام تو و ما افتد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- مدت ها گرفتار غم و اندوه بودید و راه نجاتی برای خود نمی دیدید. به شما مژده می دهم که این نیت حتماً و بدون تردید عملی است و جای نگرانی نمی باشد. زیرا همای سعادت بر بام خانه شما نشسته. مواظب باشید رقیبان در کمین هستند. آن را پرواز ندهید.
۴- آینده ای بسیار درخشان در پیش دارید. توجه داشته باشید که به دیگران کمک کنید و به پدر و مادر توجه خاص مبذول دارید. ملاقات مهمی خواهید داشت و ثروت و مقامی به زودی به دست می آورید. بیمار شفا می یابد. قرض حتماً ادا می شود. مسافرت موفقیت آمیز خواهد شد. خرید و فروش سود دارد. همسرتان موفق می شود. مسافرتان وضعش عالی خواهد شد. کسی راز تو را باید بداند که قادر باشد مشکلی حل کند یا به قول معروف، از این رو به آن رویت کند و گره از کار بگشاید وگرنه با شنیدن آن راز، گستاخ می شود. پس خوددار باشید. اگر بزرگی به کام شیر است، خطر کن و آن را دریاب. نترس. هراس بردار مرگ است.
۵- در مورد تغذیه متاسفانه توجه کافی ندارید. از طریق اینترنت اطلاعاتی مفید دریافت می کنید که تصورش را نمی کردید.

متولدین تیر

 جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

رعایت اعتدال در هر کار شرط اصلی موفقیت و پیروزی است. پس از افراط و تفریط در هر کاری بپرهیز. اگر می خواهی شاهد مقصود را در آغوش بکشی، بلندنظری و سخاوت را فراموش نکن. از خطای دیگران بگذر و اگر از دستت کاری برای دیگران ساخته است انجام بده تا عزیز و بلند مرتبه شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:
* چون جمال یار همواره در نظرم مجسم است، پنداری چشم من، آینه دار سبزه رخسار و خال هندوی اوست. امید است که لبم نیز سعادت بوسه روبودن از سینه و شانه وی را پیدا کند.
* اگر چشم خمار و مردم خوی مهربانش، خون عاشقان را در پیاله بنوشد، بر او گوارا باد.
* حافظ بر اثر بندگی تو مشهور جهان شده است. بنابراین به نشانه غلامی و زر خرید بودن از گیسوی محبوبم حلقه غلامی در گوش حافظ باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت بر شما مبارک باد که اجرای آن حتمی است. فقط باید مقداری صبر و حوصله داشته باشید و توکل خود را بر خدا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه رفته، نذر خود را ادا کنید که جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.
۳- زندگی به زودی به روی شما لبخند خواهد زد و درهای امید و امیدواری به روی شما باز می شود. ستاره اقبال شما در برج سعد می باشد. ملاقات مهمی در پیش دارید. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان حتمی است. ازدواج عملی می شود. طلاق حتمی است. بیمار شفا می یابد. چهار فرزند در طالع دارید و مسافرتی هم در پیش است. مبارک باد.
۴- ویژگیهای شما عبارتند از: بانمک، رک گو، نترس، پرحرف، شوخ و بامزه، سیاستمدار، عاقل و دانا، جذاب و دلربا، شیرین، خوش بین، با وجدان، جوان نما، مغرور، بدپیله، قدرشناس، نظر بلند، پرصدا، سخاوتمند، کم دقت، بد دهن، همه را راضی می کند، مهربان و ولخرج.
۵- کلارک می گوید: “تنها راه کشف محدودیت های ممکن، رفتن به آن سوی آنها یعنی ناممکن است.”
پس نترس، گام بردار. پیروزی با شماست.

 متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را به شدت درگیر مسائل دنیوی کرده ای. فکر می کنی قادری تمام مشکلات زندگی را به تنهایی حل کنی؟ این فکری است باطل. دنیا به هیچ کس وفا نکرده پس از دنیا و روزگار شکایت مکن. در موقعیت فعلی خودت خوشبختی را جستجو کن. کثرت مال و منال خوشبختی نیست. به خود بیا و به سعادت واقعی برس. اگر در سر راهت به سفری که قصد آن را داری مشکلاتی پیش آمده علت این است که در حال حاضر سفر برای تو صلاح نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دنیا و عوامل آن واقعاً بی پایه و بی بنیاد می باشد که روزگار و چرخش آن و مرگ پادشاهان و دلاوران و عاشقان این موضوع را ثابت کرده است. پس انسان عاقل جهان را بر خود سهل و آسان می گیرد و اندیشه باطل در سر جای نمی دهد. عینک بدبینی را بر می دارد و خوش بینانه اطراف را نظاره می کند و با کسی سر جنگ پیدا نمی کند !
۲- حضرت حافظ در بیت اول، هفتم و هشتم می فرماید:
* می پرسی که نهانی شراب خوردن و مخفیانه از مردم عیش و عشرت کردن چه معنی دارد و کار بی فایده ایست. بنابراین ما هم خود را داخل رندان کردیم و جزو آنها شدیم. هرچه پیش آید خوش آید.
* لاله در پیمان شکنی و به روزگار کاملاً بی پرده است زیرا تا به جهان آمد، از یاد جهان رفت ولی لحظه ای از ساغر گرفتن عاقل نشد.
* به شتاب بیا و به یک لحظه با خوردن شراب معرفت خود پرستی خود را ویران کن شاید وصال محبوب در خراب آباد جهان که آبادی آن مانند ویرانی است، دست یابیم.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: استاد در زیرکی، زرنگ، بانمک، جوشی، حادثه جو، مرموز، عاشق تنوع، رفیق، دوست، با همت، با وجدان، پر سرو صدا، سیاستمدار، با سلیقه، مخترع، بلند پرواز، تشنه دانستن، جذاب و لجباز.
۴- از نصیحت دیگران ناراحت نشو. به پدر و مادر احترام کن. این نیت با صبر و حوصله و سرعت عمل قابل اجراست. مسافر کارش خوب و گرفتار عشقی یا کاری جدید شده است. مسافرتی در پیش دارید. ملاقات و معامله مهمی خواهید نمود. ۳ فرزند در طالع دارید که مبارک است. نذر خود را ادا کنید. او صاحب فرزند و همسری خوب و خانه ای زیبا و اتومبیلی شیک و امکانات عالی خواهد شد، نگران نباشید.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصه عشق و علاقه شما همگان را به حیرت واداشته، حتی برای خودت نیز امید وصال در این عشق حیرت آور است. تو دیگر در موقعیتی نیستی که عمرت را مصروف خیالبافی و بلندپروازی کنی. وقت آن رسیده که در زندگیت تحولی ایجاد نمایی و واقع نگر و حقیقت جو باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* از هر جانب که گوش فرا دادم، گویی حیرت سوال می کرد. آیا مخلوق عظمت و بزرگی خالق را آنطور که باید بشناسند، خواهند شناخت ؟
* عاشقی که بر عظمت و سلطه حیرت چیره شد، در برابر توانایی معشوق شکسته شد و هستی را باخت.
* سرتا پای حافظ در عشق به نهال و درخت سرگشتگی بدل گشت است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت موجب سرگردانی و حیرت و دل مشغولی شما گردیده است که اگر از آن صرف نظر کنید، به مراتب بهتر می باشد. زیرا تاکنون جز رنج و دلهره و عذاب برای شما و خانواده تان سودی نداشته است. موقعیت های بسیار بهتر در انتظار شما و خانواده تان می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه رفته و دعا کنید. بهتر است سوره القلم را با معنی و حضور قلب بخوانید.
۳- یکی از اقوام شما سخت به شما نیازمند است و منتظر است که از در آیید و به او کمک کنید. پس اقدام نمایید و او را چشم به راه مگذارید. چیزی که گم کرده اید، نزد دوستی به امانت است. نگران نباشید. خوابی که دیده اید، برای کسی تعریف نکنید و به زودی ملاقاتی سودمند و سفری پر برکت در پیش خواهید داشت.
۴- مسافر فعلاً اوضاعش رو به راه نمی باشد ولی جای نگرانی هم نیست. خبر بدی دریافت می کنید اما ناراحت نشوید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: ناقلا، دقیق، مغرور، زیرک و باهوش، زرنگ، حادثه جو، سخاوتمند، منطقی، مهربان، ولخرج و دوست باز.
۶- رنگ نخودی یا نخودی مایل به شیری را برایتان توصیه می کنم زیرا رابطه صمیمی در شما ایجاد می کند و بر هماهنگی چهره شما می افزاید و موجب افزایش انرژی، احساس لطافت و آرامش شما می گردد. گام های مثبت را با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بیشتر بر می دارید. قفل یعنی که کلیدی هست، پس باز کننده یا قفل ساز کجاست؟

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۴۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به کسی دل بسته ای و این دلبستگی تا به آن حد است که فکر می کنی او تنها بهانه ی تو برای زندگی است، اما به وصال او امید نداری. با این حال با تمام وجود در این راه تلاش می کنی و از جان مایه می گذاری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* او را در خواب حتی نمی بینم، چه رسد به دیدار او. پس اینک که وصال میسر نمی باشد، کاش او را در خواب می دیدم.
* اگر حافظ با پرندگانی که هر صبح نغمه سر می دهند، هم آواز شود، ناله اش فاش نمی شود تا محبوب آگاه شود.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- در اندیشه کار یا چیزی یا کسی هستید که فعلاً بسیار دور است. بنابراین بهتر است که صرف نظر کنید. وقت را بیهوده از دست ندهید زیرا دل در گرو آرزوهای رنج آور نهاده اید.
۳- در آینده نزدیک، موقعیت بسیار بهتری برای شما مهیا می شود که بر گذشته از دست رفته افسوس می خورید. بنابراین مسیر زیان را از هر جا بگیرید، سود است. به شما توصیه می کنم انجام این نیت را از سر بدر کنید چون امکان ندارد یا لااقل امسال امکان وقوع آن وجود ندارد.
۴- چیزی گم کرده اید. دیگر دنبالش نباشید زیرا از دسترس خارج شده است. بیمار شما فعلاً به همین حال خواهد بود.
۵- مسافر به زودی خبری می دهد. هدیه ای دریافت می کنید. با رفتن به سفر روحیه جدیدی کسب خواهید کرد.
۶- با توجه به روحیه شما توصیه می کنم از رنگ های زمینه بنفش، ارغوانی و زنگاری استفاده کنید تا در جمع دوستان و آشنایان با روحیه ای خوب و طبعی سرشار از محبت و مهر، بسان یاقوت ارغوانی بدرخشید و مورد توجه و تحسین همگان قرار گیرید. رنگ سیاه و زرد برازنده روحیه شما نمی باشد و موجب دلسردی و افسردگی می گردد.
۷- از مسیری که استفاده کرده اید، چندان سودی حاصل نمی شود. برای وصول و سرعت بخشیدن به این نیت به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه انبیاء، آیه ۱۰ تا ۱۷ را با معنی بخوانید.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۲۴۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

با خواست و یاری خدا زندگی خوب و مرفه ای در اختیار داری و موفقیتهایت روزافزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شخصی منتظر کمک و مساعدت شما می باشد. از او دستگیری کنید تا این نیت شما هرچه سریع تر انجام گیرد. آنگاه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا کنید.
۲- متاسفانه به کسی دلبسته ای که او شما را به بازی می گیرد. همین دلدادگی شما موجب شده که او طاقچه بالا بگذارد. در حالی که شخصیت خانوادگی شما ایجاب می کرد که با خودداری بیشتر و فکر و اندیشه عمل کنید.
۳- از این اندیشه صرف نظر کنید. ابداً به صلاح آینده شما نمی باشد ولی اگر خواستید عملی گردد، در مورد اول راهنمایی کردم.
۴- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم و هفتم می فرماید:
* چون صفای می از چهره ساقی پرتو افکن شود، از مهرورزان با سرود و ترانه یاد کنید.
* چون دست امید در کمر شاهد مقصود زدید، از پیمان دوستی و آشنایی در آن زمان یاد کنید.
* یک لحظه به سرمستی یاران وفا پیشه نمی پردازید، آخر عهد شکنی روزگار ستمکار هم اندازه ای دارد.
* ای ساکنان درگاه جانان، لطفاً مجاور بودن حافظ را به آن آستانه که پیشگاه عظمت و بزرگی است، بخاطر بیاورید.
۵- مجدداً توصیه میکنم، فعلاً صرف نظر کنید. مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند خواهید داشت که سومی از همه بهتر است. مسافرت برای شما مفید است. خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر شغل و مکان فعلاً صلاح شما نمی باشد. از پدر و مادر یاد کنید. ملاقات مهمی در پیش دارید. به سفر زیارتی خواهید رفت.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: واقعاً مهربان، خیرخواه، پرشور، دنبال زیبایی، با نمک، نظر بلند، پرکار، جذاب و دلربا، راستگو، رک و بی پروا، جذاب، خوش قلب، کمک رسان و اهل میهمانی.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۷۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برخیز و اراده کن که وقت عمل است. تردیدها را از خود دور کن و به عهدهایی که بسته ای وفا کن چرا که اگر دیر بجنبی و به موقع کاری انجام ندهی پشیمانی به بار خواهد آورد. در مشکلات این راه به خدا پناه ببر و چون محتاج یاری شدی به جای آنکه آبروی خود را نزد هر انسان بی مقداری بریزی از خدای حاجت دهنده یاری بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دوم تا پنجم می فرماید:
* دلق پشمینه و جا نماز کشف و کرامات را برای رندان قلندر ارمغان ببریم.
* برای آنکه همه خلوتیان جام، صبوحی گیرند و باده نوش شوند، چنگ صبحگاهی را به در پیر خرابت ببریم.
* در وادی ایمن آن عهدی که با تو بستم مانند حضرت موسی أَرِنی گویان آن را به وعده گاه می برم.
* طبل عظمت تو را از تختگاه آسمان بکوبیم و درفش عشق تو را بر بام آسمان ببیم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اقدامات و فعالیت های جدید شما به زودی ثمره خود را خواهد داد. پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگیتان به وجود می آید. پس توکل بر خداوند داشته باشید و نذر خود را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۳- زندگی نسبتاً خوبی دارید. باید مواظب حسودان و دوستان ناباب باشید. مبادا آن را با عوامل دیگر خراب کنید و بهم زنید.
۴- آینده ای درخشان خواهید داشت. با همسری مهربان و ۳ فرزند که دومی از آنها بهتر خواهد بود.
۵- نگران مسافر نباشید اوضاع او خوبست. بیمار شفا می یابد. به زودی معامله ای سودمند و مقامی مهم در انتظار خانواده شماست. سعی کنید راز دل را با کسی در میان نگذارید و از صدقه دادن کوتاهی نکنید.
۶- در ۷ شب آینده خوابی خواهید دید که با یک فرمانده یا امپراتور بزرگ صحبت می کنید و خود نیز فردی بزرگ یا فرمانده شده اید. نشانه آنست که قدرت و بزرگی در انتظار شماست و حتماً در آینده شخص مهمی خواهید شد.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۴۷۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی توام با آرامش و شادی داری و از هر نعمتی به اندازه کافی بهره مندی و این برای تو گنجی است که از تمامی گنجهای دنیوی با ارزش تر است و اگر این آرامش را به مال دنیا بفروشی، بسیار ارزان فروخته ای و آنچه از دست داده ای در مقابل آنچه بدست می آوری بسیار ناچیز است. پس از زندگی خود لذت ببر که زندگی واقعی آن چیزی است که تو از آن برخورداری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، هفتم و هشتم می فرماید:
* بیا که وسعت این کارخانه جهان به سبب زهد، چون تو رونق نمی یابد و به سبب ستم چون من از نظم خود خارج نمی شود.
* از این باد گرم مرگ آور حمله امیر تیمور که به سوی باغ و شیراز وزید، جای تعجب است که هنوز بوی گلی به مشام می رسد.
* ای دل در شکیبایی کوشش کن که خداوند نمی گذارد رنگین پربهای پادشاهی به دست دیو برسد. (تلمیح به داستان حضرت سلیمان)
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اینکه آدمی با ایمان و شکرگزار می باشید، بسیار عالی است و خداوند به شما کمک می کند. اما توجه داشته باشید که باید به زیردستان و نیازمندان کمک کنید و صله ارحام را فراموش نکنید تا هر چه از خداوند می خواهید، بر آورده شود.
۳- برای اجرای این نیت جای نگرانی وجود ندارد. به زودی کارها بر وفق مرادتان خواهد بود و رقیبان شکست خورده و شما پیروز می شوید. مسافر شما کاملاً تندرست و خرسند از کار خود خبرها خواهد داد. پس نذر خود را ادا کنید.
۴- فرزندی شایسته و همسری مهربان و زندگی آرامی شما را خوشبخت کرده است. انتظار شما برآورده می شود. نگران نباشید.
۵- به پدر و مادر، خدمت و محبت کنید. خرید و فروش را توصیه می کنم. ازدواج عملی می گردد. قرض ادا می شود. مسافرتی سیاحتی یا زیارتی در پیش دارید که اندیشه شما را منور و دید شما را وسعت خواد بخشید.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: عزت نفس بالا، مسلط بر خود، پاک، یک رو، قانع، دوستار خانواده و احساساتی.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۲۵۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تا کی کار امروز را به فردا موکول کردن و غرق بودن در شیرینی خواب غفلت؟ آیا واقعا از فردای خود مطمئن هستی؟ زندگی امروز را چنان باید که گویا فردایی در کار نیست. هرچه می خواهی انجام می دهی و از خود یادگارهای نیک برجای بگذاری. همین امروز شاید که فردایی نباشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- او به شما سخت علاقه مند است. اجرای این نیت حتمی است اما باید مقداری صبر و حوصله داشته باشید چون شخصی منطقی و درستگار هستید. خداوند همیشه یار و یاور شما می باشد، پس بر خدای توکل نموده و اقدام کنید که در نهایت به نفع هر دوی شماست.
۲- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* پیش آمدهای ناگوار آنقدر زیاد است که گویی در هر طرف برای گرفتن جان انسان پنهان شده اند. از این جهت توسن عمر، افسار گسیخته و با شتاب می راند تا حوادث بر او دست نیابند.
* زندگی حقیقی من که ایام وصال و دیدار بود، به پایان رسید. اکنون در فراق تو بی جان شده ام و از این امر تعجب نکن زیرا روزهای جدایی جزو عمر نیستند.
* ای حافظ سخن بگو زیرا در دنیا فقط همین یادگار زندگی است. شعری بنویس که در عالم کائنات تنها همین اثر باقی ماند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- در آینده نزدیک با شخصی کاردان ملاقات خواهید کرد که موجب پیشرفت شما می باشد. در محل کار یا زندگی، شخصی بلند قامت، سفید روی، موی خرمایی با بینی کشیده به شما حسادت می کند. از او دوری کنید. در این مدت که نسبت به شما بی تفاوتی شده است، علتش بگو مگوهای بی ربط می باشد. پس دل او را به دست آورید زیرا او کسی جز شما ندارد و تمام دلش پیش شما است. از مسافر خبرهای خوشی دریافت می کنید. تغییر شغل و مکان تفاوتی ندارد.
۴- امام علی (ع) می فرمایند: “بزرگترین شجاعت صبر، بزرگترین استاد تجربه و بزرگترین اسرار، مرگ است.”
اگر می خواهید چیزی زود بخرید، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۵ تا ۱۵ را به مدت ۱۰ روز با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.

متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۳۱۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در آیین رفاقت مسائلی مطرح است که تو باید آن را رعایت کنی. انسان چون عهدی با کسی بست باید به آن پایبند باشد. زندگی خود را با کارهای بیهوده و ندانم کاری خراب نکن. قدر آنچه را که داری بدان و به خاطر داشته باش که او تو را دوست دارد و برایت احترام قائل است. پس موقعیت خود را در نزد دیگران حفظ کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* گیسویت را به باد مده تا هلاکم نکنی و ناز و کرشمه را شروع نکن تا وجود من را خراب و محو نکنی.
* صورت خود را گلگون کن تا من را از برگ گل فارغ کنی و به تماشای گل احتیاجی نباشد و قد بر افراز و خود را نشان بده تا از تماشای سرو رها شوم.
* در شهر مشهور نشو و خودت را به همه نشان نده تا سر در کوه ننهم و دیوانه نشوم. ناز شیرین نکن تا مرا مانند فرهاد از مردم جداسازی و آواره کوه و دشت کنی.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اندیشه شما بسیار تابناک و وسیع می باشد. توجه داشته باشید که با دوستان ناباب و معتاد نشست و برخاست نکنید تا آنها آرزوهای مهم و تحقق یافته شما را بسوی دیگری سوق ندهند. زیرا در فال شما اوج شکوه و خوشبختی دیده می شود و مرغ سعادت بر بام خانه شما مشغول لانه سازی است. پس حیف است آن را با بی مبالاتی پرواز دهید. در کارها از حد اعتدال و میانه روی خارج نشوید زیرا سرنوشتی چون فرهاد خواهید داشت. پس خوب دقت کنید و به زندگی با دید مثبت نگاه کنید و عینک بد بینی و شکاکی را بردارید.
۳- به زودی خوابی خواهید دید که دم در خانه ای ملاقات مهمی خواهید داشت. نشانه آنست که مشکلات زندگی و تحصیلی شما به زودی حل می شود و جای نگرانی نخواهد بود. مقدمات آن را فراهم سازید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. این نیت عملی است به شرط آنکه با درایت و کیاست عمل کنید

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد