روایتی از آگهی گمشده‌ها در روزنامه‌ را در فیلم فجر ببینید

روایتی از آگهی گمشده‌ها در روزنامه‌ را در فیلم فجر ببینید

مستند «ناپدید» به کارگردانی فرحناز شریفی که روایتی تجربی از آگهی گم‌شدگان در روزنامه‌ها است، در اولین نمایش عمومی، در بخش مستند سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود.

به گزارش ایسنا، فرحناز شریفی در گفت‌وگویی پیرامون ساخت این فیلم مستند اظهار کرد: من همواره به موضوع گم‌شدن علاقه داشته‌ام و در مستند «خاطرات انقلاب بهمن، عاشق لیلا» هم که با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساختم، به بیان داستان فردی پرداختم که در روزهای انقلاب گم می‌شود.

وی ادامه داد: صابر ابر فیلم «خاطرات انقلاب بهمن، عاشق لیلا» را دیده بود و نمایشگاهی با عنوان «از مردم استمداد می‌کنم» درباره‌ی این موضوع برپا کرده بود که از من خواست با آنها همکاری کنم و نتیجه کار فیلمی مستقل به نام «ناپدید» شد که ایده‌ی اصلی فیلم براساس آگهی‌های گم‌شدگان در روزنامه‌ها شکل گرفت. البته فیلم «ناپدید» با روایتی اپیزودیک و با ساختاری تجربی ساخته شده است و فقط خودش را محدود به آگهی‌های گمشدگان نمی‌کند.

کارگردان مستند «ناپدید» درباره‌ی روند ساخت این مستند هم توضیح داد: شهریور ماه سال گذشته فیلمبرداری را شروع کردیم و دو ماه درگیر ضبط آن بودیم. با پایان فیلمبرداری مراحل فنی آغاز شد و بزودی با اتمام اصلاح رنگ و نور، این مستند آماده نمایش در جشنواره فجر می‌شود.

وی در پایان گفت: در سکانسی از این فیلم صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها و سولماز غنی حضور دارند و من در پروژه «ناپدید» افتخار همکاری با این بازیگران خوب سینما را داشتم.

عوامل تولید فیلم مستند «ناپدید» عبارتند از: طراحی، تدوین و کارگردانی: فرحناز شریفی، تهیه‌کننده: احسان رسول‌اف، فیلمبردار: محمدرضا جهان‌پناه، صدابرداران: حسن شبانکاره و احمدرضا طایی، عکاس: پریسا انواریان، موسیقی: فرشاد فزونی، طراح صدا: مهرشاد ملکوتی، طراحان گرافیک: فرزاد فزونی و حمید قدسی، دستیار کارگردان و مدیرتولید: عبد نیکپو.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد