بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در خراسان رضوی

جلسه رسیدگی به مسائل مرتبط با طلاب شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی و جمعی از مسؤولان حوزوی و بنیاد در مرکز حوزه علمیه خراسان رضوی برگزار شد.

بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در خراسان رضوی

حجت‌الاسلام دکتر هاشم صابریان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضیعت تحصیلی طلاب شاهد و ایثارگر و پیگیری احیای حوزه علمیه شاهد و ایثارگر  خراسان رضوی عنوان کرد و ضمن تشکر از تلاش‌های گذشتگان، گفت: در سال‌های گذشته  به بخش طلاب بر خلاف نگاه راهبردی حضرت امام(ره) توجه چندانی نشده است و ما باید از ظرفیت طلاب شاهد و ایثارگر در امور فرهنگی، تربیتی دانش آموزان و دانشجویان  شاهد و ایثارگر استفاده کنیم.

صابریان افزود: برنامه معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد برای طلاب شاهد و ایثارگر این است که یک حوزه علمیه استاندارد و در شان ایثارگران سراسر کشور در استان خراسان رضوی که طلاب شاهد و ایثارگر قابل ملاحظه ای دارد ایجاد شود.

حجت‌الاسلام علی خیاط مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی ضمن خرسندی از تشکیل این جلسه اظهار داشت: حوزه علمیه خراسان رضوی آمادگی کامل درجهت حمایت از طلاب شاهد وایثارگر و احیای حوزه علمیه شاهد  را دارد و وظیفه خود می داند که از سرمایه‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی به نحو مطلوب حمایت کنید.

حجت‌الاسلام‌ حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولان حوزوی و بنیاد شهید نیز نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مرتبط با طلاب شاهد ایثارگر و احیای حوزه علمیه شاهد و ایثارگر بیان کردند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ترک
    0

    چرا دولت ایران از کره جنوبی درس عبرت نمی گیرد هفتاد سال پیش کره فقیرترین کشور بود چقدر تبلیغ دین آیا خسته نشدید آیا لیاقت ما همیشه در بدبختی و تاریک اندیشی است

  • ناشناس
    0

    ذررررررررررررررررررررت.

  • 1

    مظلومیت فجیع مردم غزه و همه مردم فلسطین بی تردید زود گذر است ؛ شما را به خدا قسم مظلومیت همیشگی حقیقتهای الزام آفرین قرآن خداوند را با بی توجهی دین زدا فراموش نکنیم!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد