فعالیت موزه‌ها در این روزها چگونه است؟

معاونت میراث فرهنگی کشور در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه درباره چگونگی فعالیت موزه‌ها بیانیه‌ای صادر کرد.

فعالیت موزه‌ها در این روزها چگونه است؟

معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که تمام برنامه‌های هفته میراث فرهنگی را لغو کرده است، اکنون در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه آن در سانحه بالگرد، اعلام کرد: «با تأسی از رئیس‌جمهور فقید مردمی و خدمتگزار، در مسیر پیشرفت ایران قوی، مصمم و با ایمان گام خواهد برداشت. به همین منظور، موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی، محوطه‌های تاریخی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در ایام پیش‌رو فعال هستند و همراه با مردم داغدار و شریف ایران، عزادار و سیاه‌پوش شهادت خادمان خود خواهند بود.»

معاونت میراث فرهنگی همچنین با یادآوری توقف ویژه‌ برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در همه موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش خود، ‌ تاکید کرد: «در بزرگداشت یاد، نام و خدمات شهیدان گرانقدر یادشده، در چارچوب بیانیه‌های هیأت دولت و مراجع استانی، مشارکت شایسته و حضور مؤثر خواهند داشت. نهضت خدمت ادامه دارد.»

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، ۵ رو عزای عمومی اعلام کردند و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی طبق اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو شد. سران قوا در جلسه فوق‌العاده‌ای به میزبانی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور اما بر ادامه خدمت‌رسانی دولت مردمی و همراهی سران قوا تاکید شد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه‌ای که برای بالگرد حامل او و همراهانش رخ داد، ‌ به شهادت رسید.

آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد