فوتبالیست های نوجوان ایران صدرنشین شدند

شاگردان حسین عبدی بهترین عملکرد را در بین تیم‌های سوم جدول در گروه‌های 6 گانه جام جهانی زیر ۱۷ سال داشتند.

فوتبالیست های نوجوان ایران صدرنشین شدند

تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال درخشان ظاهر شد و توانست به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل برزیل و ۵ بر صفر برابر نیو کالدونیا دست پیدا کند و یک شکست لحظه آخری هم در رقابت نزدیک با انگلیس داشته باشد تا این عملکرد آن‌ها را با ۶ امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار بدهد.

شاگردان حسین عبدی در گروه مرگ جام جهانی زیر ۱۷ سال مثل انگلیس و برزیل، قهرمانان دو دوره گذشته این رقابت‌ها ۶ امتیاز کسب کردند، ولی بخاطر تفاضل گل کمتر ۴ و ۳ گله نسبت به این دو تیم در جایگاه سوم ایستادند تا در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف مراکش، تیم صدرنشین گروه A بروند.

با توجه به اینکه ۴ تیم برتر در رتبه سوم جدول در گروه‌های ۶ گانه جام جهانی زیر ۱۷ سال هم به مرحله حذفی صعود می‌کردند، ملی پوشان ایران موفق شدند به این مهم دست پیدا کنند و با عملکرد بهتر نسبت به تمام تیم‌های هم رده خود به دور یک شانزدهم نهایی برسند.

با وجود اینکه مسابقات گروه‌های E و F جام جهانی نوجوانان در حال پیگیری است، اما تیم فوتبال ایران بدون توجه به نتایج بازی‌های امروز  خودش را به عنوان بهترین تیم سوم در بین گروه‌های ۶ گانه معرفی کرده است.

فقط تیم ژاپن مثل ایران توانست ۶ امتیاز کسب کند و در رده سوم جدول گروه D قرار بگیرد، اما عملکرد شاگردان حسین عبدی بهتر از سامورایی‌ها با تفاضل گل صفر بوده و تیم نوجوانان ایران در کنار دو پیروزی، توانست تفاضل گل مثبت ۵ را به ثبت برساند و با نمایش قاطع به مرحله یک‌شانزدهم نهایی برسد.

منبع: ورزش3
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ایشالا موفق باشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد