اعتراض تند کارگران ذوب‌آهن به بریز و بپاش در فوتبال!

این روزها باشگاه ذوب‌آهن اصفهان روزهای خوبی را تجربه نمی‌کندو باتصمیم هیات‌‍مدیره این باشگاه، امیدنمازی را از کار برکنار کرده وهدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن به علیرضا منصوریان سپرده‌‌است.

اعتراض تند کارگران ذوب‌آهن به بریز و بپاش در فوتبال!

از کارخانه ذوب‌آهن خبر می‌رسد کارگرانی که حقوق آنها مدتی‌ست به صورت منظم پرداخت نمی‌شود، به شدت به آنچه بریز و بپاش در باشگاه ذوب‌آهن می‌دانند اعتراض کرده‌اند. تصمیم هیات‌مدیره باشگاه ذوب برای برکناری نمازی در حالی صورت گرفت که این سرمربی پس از آغاز بحران اقتصادی در کشورمان، قرارداد اولیه خود را که به صورت ریالی بسته‌شده‌بود، معادل‌سازی ارزی کرده‌است!

حالا برکناری نمازی بدون توافق با این سرمربی سبب شده تا وی، آماده شکایت از ذوب به فیفا شود. در هر صورت مدیران ذوب‌آهن باید پول هنگفتی را برای این سرمربی برکنارشده بپردازند. از آن سو اما منصوریان هم سرمربی ارزان‌قیمتی نیست. رقم قرارداد سرمربی سابق استقلالی‌ها حدودا 1 میلیارد تومان برای لیگ هجدهم است که در صورت ایجاد تحول در این باشگاه، می‌تواند تا 1 میلیارد و پانصد میلیون تومان افزایش یابد.

کارگران خسته ذوب‌آهن به شدت به این وضعیت معترضند و توسط نماینده خود به مدیریت کارخانه اعلام کرده‌اند، اگر پول دارید حقوق عقب‌افتاده ما را بپردازید!

منبع: جایگاه ویژه

1696

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد