احتمال بارش ۵۰ میلیمتری در قم/ وزش باد با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت

اداره کل هواشناسی استان قم از بارش شدید باران طی ساعات آینده در قم خبر داد و گفت: میزان بارش باران در شهر قم حداکثر ۵۰ میلیمتر خواهد بود.

احتمال بارش ۵۰ میلیمتری در قم/ وزش باد با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان قم اعلام شده است: طی ساعات آینده در قم شاهد بارش باران گاهی با رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات همراه با کاهش دما و دید افقی خواهیم بود که به صورت موقت وزش باد شدید در قم رخ خواهد داد؛ سرعت باد به ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

در این اطلاعیه آمده است: بارش‌ها در شهر قم حداکثر ۳۰ تا ۵۰ میلیمتر است و بارش حداکثر ۵۰ تا ۷۰ میلیمتری در سایر مناطق به ویژه جنوب و غرب استان و بارش حداکثر ۱۰ تا ۲۰ سانتی متری برف در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

هواشناسی قم در این اطلاعیه تأکید کرد: بر اثر این بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید، سرمازدگی باغات، آسیب به سازهای غیرمقاوم در برابر باد وجود دارد.

همچنین به مدیریت سدها و آب بندها توصیه شده تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در تردد جاده‌ای و اجتناب از سفرهای غیرضروری و حفاظت از سازه‌های آسیب‌پذیر در برابر باد را اتخاذ کنند.

منبع: مهر

24

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد