۱۰۰ شغل توسط سمن‌های قم ایجاد شد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: با پرداخت هشت میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافته به سمن‌های قم،‌ حدود ۱۰۰ شغل توسط سمن های استان در سال‌جاری ایجاد شد.

۱۰۰ شغل توسط سمن‌های قم ایجاد شد

محسن فارسی روز یکشنبه افزود: این تسهیلات که از طریق اعتبارات وزارتی به منظور اشتغال‌زایی به سمن‌های قم تخصیص داده شده به ۱۰ سمن(سازمان های مردم نهاد) و باشگاه که طرح‌های اشتغال‌زایی داشته‌اند، پرداخت شده‌است.

وی گفت: پیگیری مطالبه اشتغال جوانان استان، همچنین آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای کارشناسی در این زمینه در دستور کار ستاد ساماندهی جوانان قم است.

فارسی، اشتغال را یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های جوانان دانست و افزود: فهم درست مطالبه‌های جوانان و نیازهای اساسی آن‌ها در برنامه‌ریزی‌ها بسیار اهمیت دارد که در این راستا استفاده از سمن‌های تخصصی و جوانان نخبه استان برای شناسایی و اولویت‌بندی این مطالبه‌ها ضروری است.

وی با اشاره به نقش آفرینی موثر سمن‌های استان درمقابله با کرونا، گفت: جوانان فعال در سازمان‌های مردم نهاد قم با فعالیت‌های داوطلبانه خود در پویش‌های ملی و استانی اقدام‌های بسیاری در راستای کمک مومنانه،‌ حمایت از قشرهای آسیب دیده، تولید و توزیع ماسک،‌ توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین ضدعفونی کردن معابر انجام دادند.

فارسی، ادامه داد: ایام شیوع کرونا و حضور پررنگ جوانان داوطلب سازمان‌دهی شده در سمن‌های استان،‌ اهمیت و اثربخشی بسیار زیاد استفاده از ظرفیت جوانان در امور مختلف از جمله مقابله با آسیب های اجتماعی را به خوبی نشان داد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا به منظور استفاده از ظرفیت سمن‌ها در زمینه فرهنگ سازی، کمک به قشرهای آسیب دیده، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عمل به پروتکل‌های بهداشتی پویش های مختلف ملی و استانی توسط سازمان های مردم نهاد قم اجرایی شده‌است.

وی،‌ سمن‌ها را بستری برای بروز و ظهور استعداد جوانان دانست و تاکید کرد: جوانان با حضور فعال در سمن‌ها و حوزه‌های تخصصی خود علاوه بر به فعالیت رساندن استعدادهای خود، می توانند در زمینه های اجتماعی، کسب و کارهای نوین، توسعه اشتغال و ایجاد فضاهای جدید در عرصه های مختلف فعالیت کنند .

هم‌اکنون ۴۳ سمن تخصصی از اداره کل ورزش و جوانان قم دارای مجوز فعالیت است.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد