جنگل های غرب مازندران سنددار شد

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهراز تهیه سند تک برگی برای کل جنگلهای غرب مازندران خبر داد.

جنگل های غرب مازندران سنددار شد

عبدالرضا سنگاری در دیدار با امام جمعه چالوس افزود: با اخذ سند تک برگی از این پس پاسخ به استعلامات تسریع شده و جلوی هرگونه تجاوز و تصرف احتمالی به عرصه های منابع طبیعی گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش های ما درمنابع طبیعی برای مردم است ، افزود: امسال با اذن مقام معظم رهبری ۲۰۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای طرح های آبخیزداری کشور اختصاص یافت.

سنگاری با اعلام اینکه حفظ آب و خاک کشور از اولویت های سازمان جنگلها است ، ادامه داد: برای تشکیل یک سانتی متر خاک به سالها وقت نیاز داریم و با طرح های آبخیزداری جلوی فرسایش خاک گرفته می شود.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی نوشهر گفت: امسال ۱۴۰ میلیارد ریال برای پروژه های آبخیزداری در مناطق چالوس، کلاردشت ، کجورو رامسر هزینه شده است.

در این دیدار امام جمعه چالوس نیز بر لزوم حفظ انفال تاکید کرد و افزود: این منابع امانتی برای همه ی ما است که باید به نسل های آینده تحویل دهیم.

حجت الاسلام سید احمد جباری افزود: سفارش ما به مردم حفظ منابع طبیعی است و خودمان درصدد تخریب منابع طبیعی نباشیم زیرا ما امانت دار منابع طبیعی هستیم و تکلیف ما را در حفظ منابع طبیعی باید انجام دهیم وتوسعه پایداری برای منطقه ایجاد کنیم.

منبع: مهر

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد