عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرفوری تشریح کرد

واکاوی نقش سعودی‌ها در اعتراضات اخیر ایران/ پشت پرده همراهی ترامپ و بن سلمان با معترضان چه بود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مقامات سعودی از حامیان اصلی اعتراضات اخیر در ایران بودند.

واکاوی نقش سعودی‌ها در اعتراضات اخیر ایران/ پشت پرده همراهی ترامپ و بن سلمان با معترضان چه بود؟

محمدجواد جمالی دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا اعتراضات اخیر در روند روابط اقتصادی و بین‎المللی کشورمان با جهان تغییراتی را ایجاد کرده است اظهارکرد: قطعا وقتی همچنین اتفاقاتی در کشور رخ می‎‎دهد تاثیراتی در فضای منطقه‎ای و بین‎المللی ایجاد می‎شود چنانکه شاهد بودیم عملا برخی از کشورهای منطقه و جهان از اعتراضات ایران حمایت کردند روندی که بدون شک در نحوه برخورد ایران با آنها تاثیرگذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: طبق توافق برجام کشورهای اروپایی متعهد شدند که روابط سیاسی و اقتصادی وسیعی را با جمهوری اسلامی ایران داشته باشند ولی برخی از کشورهای منطقه‎ای چون عربستان درصدند با حمایت برخی از مقامات غربی از جمله دونالد ترامپ رئیس‎جمهور آمریکا در جهت تخریب وجهه ایران وارد عمل شوند از این رو مسئولان ما در دولت و در نهادهای امنیتی بدون شک باید حواسشان به رویکردهایی که از سوی برخی عناصر وابسته به گروه‎های ضدانقلاب باشد.

دبیرکمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ناسازگاری عربستان با ایران در طی یکی و دوسال اخیر تاکید کرد: عربستان بدون شک خوشحال‎ترین کشور در جریان اعتراضات ایران بود چرا که این بستر را برای افزایش قدرت خود در خاورمیانه و جذب سرمایه‎گذاران خارجی مناسب می‎داند از این رو در این فضا دیدارهای دوجانبه و تاکید بر گسترش تعاملات به خصوص در بعد اقتصادی با کشورهای اروپایی و همسایگان نکته کلیدی و مهمی است که باید به آن توجه شود.

جمالی تصریح کرد: ما بدون شک باید در جهت شبکه وسیع تبلیغاتی که با محوریت عربستان و آمریکا در جهت مقابله با ایران شکل گرفته است وارد عمل شویم زیرا ادامه رویه فعلی ایران را در تعامل با جهان دچار مشکل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: آنچه در اتفاقات اخیر و البته کوتاه مدت در کشورمان رخ داد بدون شک حاصل توطئه و دسیسه‎چینی مقامات عربستان به خصوص محمدبن سلمان با همراهی دونالد ترامپ بود از این رو به طورحتم مقامات کشورمان باید در جهت مقابله با نقشه‎ها و حربه برخی از مقامات کشورهای همسایه وجهان علیه ایران آمادگی لازم را داشته باشند.

دبیرکمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور و با وجود دشمنان خارجی متعدد انتظار است مسئولین و جریانات سیاسی از نقدهای بی‎مورد پرهیز کنند و با محوریت وحدت و اتحادملی به بهترین شکل لازم وارد عمل شوند.

28

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروند
    0

    آره داداش، شماها راست میگین، اصلا کل کشورهای جهان جمع شده بودن و میخواستن تو ایران اعتراضات راه بندازن. چرا وقتی اتفاقی بیافتده که به نفع شما نباشه همیشه به آمریکا و اسرائیل و ... نسبت میدین؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد