وکیلی در گفت و گو با خبرفوری:

ظرفیت سرمایه‎گذاری مالی در پیام‎رسان گپ وجود دارد/دغدغه اشتغال در فضای مجازی را فراموش نکنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از قابلیت‎ پیام رسان داخلی گپ برای سرمایه‌گذاری کاری خبر داد.

ظرفیت سرمایه‎گذاری مالی در پیام‎رسان گپ وجود دارد/دغدغه اشتغال در فضای مجازی را فراموش نکنیم

محمدعلی وکیلی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ضرورت حمایت از پیام‎رسان‎های داخلی همچون گپ از سوی نهادها مسئول اظهار کرد: در شرایط امروز کشور که تلگرام نیز با صلاحدید برخی از مسئولان کشور و علی‎رغم میل مسئولان دولتی فیلتر شده است بدون شک برای حمایت از اشتغال در فضای مجازی ما باید از پیام‎رسان‎های داخلی حمات کنیم.

وی تصریح کرد: طبق آمار و اطلاعاتی که از سوی نهادهای مسئول همچون مرکز شورای عالی فضای مجازی منتشرشده است مردم بعد از فیلتر تلگرام و حتی قبل‎تر از آن نیز در جهت دسترسی به پیام‎رسان‎های داخلی همچون گپ اقدامات لازم را انجام دادند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه بدون شک باید از پتانسیل فضای مجازی در حوزه داخلی حمایت کرد گفت: پیام‎رسان‎های دخلی باتوجه به عرصه رقابتی که امروز برایشان فراهم شده است بدون شک می‎توانند از این فرصت به بهترین شکل ممکن در جهت افزایش مخاطبان خود استفاده کنند.

وکیلی تاکید کرد: پیام‎رسان‎های داخلی مثل گپ طبق برآوردهایی که صورت گرفته است از قابلیت‎های لازم برای جذب مخاطب داخلی و جایگزین تلگرام در کشور برخوردار هستند از این رو اعتماد کردن و ایجاد بسترهای لازم برای حمایت از این پیام رسان و دیگر پیام‎رسان‎های داخلی در شرایط فعلی لازم است.

وی با اشاره به اینکه حمایت مادی و معنوی از پیام‎رسان‎های داخلی در مقطع فعلی باید در دستور کار دولت و نهادهای مسئول قرار گیرد خاطرنشان کرد: امیدوارم باتوجه به اینکه تلگرام فضا و بستر خوبی را برای اشتغال فراهم کرده بود زمینه تحقق این فضا در پیام‏رسان‎های داخلی همچون تلگرام نیز فراهم شود.

28

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • توحید
    0

    گپ واقعا عالیه سرعت دانلود ش دوبرابرتلگرامه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد