در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

آیا آخوندی و شریعتمداری بالاخره از دولت می‎روند؟/ پارسایی: روحانی باید درباره تغییرات در دولت سخن بگوید

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‎جمهور باید به عنوان مسئول قوه‎مجریه درباره تغییرات احتمالی در بدنه دولت سخن بگوید.

آیا آخوندی و شریعتمداری بالاخره از دولت می‎روند؟/ پارسایی: روحانی باید درباره تغییرات در دولت سخن بگوید

بهرام پارسایی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ایجاد تغییرات در بدنه دولت در طی روزهای آتی اظهار کرد: ما هم از طریق غیررسمی اخباری را پیرامون ایجاد تغییراتی در بدنه دولت شنیده‎ایم اما بدون شک تا زمانی که این تغییرات از سوی رئیس‎جمهور عملیاتی نشود نمی‏توان درباره آن به صورت قاطعانه اظهارنظر کرد.

وی تصریح کرد: درچند ماه اخیر باتوجه به نوسانات اقتصادی که کشور در بخش‎های مختلف با آن روبه رو بوده است اخبار بسیاری درباره ایجاد تغییرات در بدنه دولت در رسانه‎ها و بعضا از زبان برخی از مسئولین بیان شده است که به جز ماجرای تغییر رئیس بانک مرکزی و استیضاح ربیعی و کرباسیان که البته از جانب مجلس بود اتفاقی رخ نداده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقاط ضعف دولت در حوزه‎‌های اقتصادی و به خصوص بخش صنعت محرز است و باید تحول و البته تغییراتی در این بخش‎ها صورت گیرد خاطرنشان کرد: اخبار متعددی درباره استعفای محمد شریعتمداری از وزارت صنعت و حضور وی در وزارت رفاه منتشر شده است که بدون شک باتوجه به اینکه هنوز هیچ مقام رسمی از سوی دولت و خود وزارت صنعت این موضوع را تایید نکرده است باید دست نگه داشته و منتظر اعلام نظر مقامات دولتی باشیم.

پارسایی در ادامه تاکید کرد: در شرایط امروز کشور به خصوص در حوزه اقتصاد ما برای حل مشکلات نیازمند یک همت و تلاش مضاعف از سوی مسئولین هستیم که متاسفانه بعضا این روند از سوی مسئولین نه تنها محقق نمی‎شود بلکه تلاشی برای حرکت در مسیر مطالبات که عموما خواسته مردم هستند صورت نمی‏گیرد.

وی درباره خبرهای منتشر شده در برخی از رسانه‌‏های پیرامون اختلافات موجود میان روحانی وآخوندی و احتمال کناره‎گیری وزیر مسکن ار کابینه تصریح کرد: درباب این موضوع اخباری به گوشمان واصل شده است اما بدون شک بازهم می‎گویم اگر دولت در این باره اظهارنظری را صراحتا بیان نکند نمی‏‌توان درباره آن صحبت یا اظهارنظر کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‎های جدید از سوی آمریکا در آبان ماه علیه کشورمان تاکید کرد: در این اوضاع و حال کشور و باتوجه به شرایط دشواری که برای مردم وجود دارد قطعا کشور نیازمند مسئولانی دلسوز و پرتلاش است که امیدواریم این مهم در دستور کار همه نهادها به خصوص قوه‎مجریه قرار گیرد.

28

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    آخوندی مثل انرژی میمونه....هیچ وقت ازبین نمیره بلکه ازحالتی به حالت دیگرتغییرمیکنه...ایشونم ازمسئولیتی به مسئولیت بعدی میره...اصلاهم مهم نیست که هرجاکه بوده باعث چه فجایعی بوده...قحط الرجاله دیگه!این چندنفرنباشن حتماملت ازبدبختی میمیرن!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد