استقرار توده هوای گرم در کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از استقرار توده هوای گرم در کشور طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: دمای هوا در برخی مناطق بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

استقرار توده هوای گرم در کشور

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: طی این مدت دمای هوا نیز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد همچنین دمای هوا طی روز سه‌شنبه (۱۱ خرداد) در اردبیل و طی روز چهارشنبه (۱۲ خرداد) در سواحل دریای خزر به دلیل وزش باد گرم جنوبی بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طی روز پنجشنبه (۱۳ خرداد) با توجه به شمالی شدن جریان‌ها دمای هوا مجدد در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد اما در سایر مناطق کشور توده هوای به‌نسبت گرم تا پنج روز آینده همچنان مستقر خواهد بود.

ضیاییان با بیان اینکه طی امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ خرداد) در برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر بارش خفیف باران و در ارتفاعات رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: طی این مدت در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و شرق کرمان و از امروز تا پنجشنبه (۱۰ تا ۱۳ خرداد) در خوزستان سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت و احتمال خیزش گرد و خاک در این مناطق وجود دارد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی این وضعیت طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۱ و ۱۲ خرداد) در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور نیز پیش‌بینی می‌شود همچنین امروز (۱۰ خرداد) دریای خزر و از امروز تا پنجشنبه (۱۰ تا ۱۳ خرداد) مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ خرداد) صاف، در بعد ازظهر افزایش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۲ خرداد) نیز صاف، در بعضی ساعات افزایش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

70

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد